Selam sabah yok, yemin ederim kendimi Cennet Mahallesi'ndeki oturunca sırtı düşen koltuk gibi hissediyorum. Şu konuyu eleştirmek bile klişeleşti dostlarım. Biz yazmaktan bıktık, siz hala kitap çıkarıyorsunuz.
Günümüz psikolojisinde, taciz-tecavüzleri iyice normal algılayabiliyoruz artık. O kadar arttı ki! Kendi kızına yıllardır cinsel taciz uygulayan babalar, kız kardeşini taciz eden abiler, erkek çocuklara bile tecavüz ediliyor artık. Siz kuş kakaları da bunu meşrulaştırın. Bu konuyu yazarken sinirleniyorum, bu üvey abi kurgularının yüzde sekseni ebeveynlerin suçu. Siz suçlusunuz.
Bilmiyorum hangi yaş aralığı okuyor bu kitleyi ama, bir ebeveynseniz -en az- lise yaşlarında olmayan çocuğunuzu başıboş internet okyanusunda bırakamazsınız, bırakmamalısınız! Bebeklikten eline telefonu alıştıran ebeveynler, ablalar ve abiler size söylüyorum, o çocuk yazmayı öğrendiği andan itibaren o illetin ne kadar tehlikeli olabileceğinin farkında mısınız?!
Yazım stilinden, o kitabın kaç yaş aralığında bir çocuğa ait olduğunu anlayabilirsiniz. Öncü kitaplar vardır yetişkin tecavüzcülerin, hepsi onların taklidinden ibarettir. Yazan kişi en fazla 12 yaşındadır ama yılların tecrübesini yazar sanki oraya. Ve savunmaları şudur, okuma o zaman. Bundan bile belli yaşının nasıl küçük olduğu.
Kitapçılarda taciz tecavüz, üvey abi kitapları... Kıyamet geliyor. Hayır, bir de çok satanlarda oluyorlar. İlginç yanı, aynı zamanda çocuk kısmındalar. Kimsenin de gıkı çıkmıyor, o kitapçıların hepsi o rezaletleri kabul ediyor... Oysaki kapağından bile belli o kitapların ne derece sapık içerikli olduğu. Ne diyeyim, üzülüyorum. 'Üvey' adı altında rezilliklerini masumlaştırmaya çalışan insanlar... O kitabı çıkaran genç kız, feminist diyor kendine bir de. Ne kadar modacılaştık be. Moda diye feminst olup üvey abi taciz kitapları çıkarmak vol 1. Moda diye minimalist hayatı benimsemek bir de onun için alışveriş yapmak... Hangi kafayı yaşadığımızı merak ediyorum.
Yaşını başını almış en az 20 yaşında genç bir kadınsın ablacım sen, böyle bir şeyin ahlak sınırlarına uymadığını bu zamana kadar anlamış olman lazım. Ama onun da kalbi vaaar.s Onun kalbi var da senin aklın yok mu ya? Hayır haberlerde taciz olunca duygu yapmasını biliyorsun feminist ayağına, ama kalkıp o kitabı da yazmayı ihmal etmiyorsunuz ya deliriyorum. Bölüm sonunda bir ufak not: Özgecan olayından sonra, biliyorum yazmamalıyım, özür dilerim... Ben bunu gördüm ya, ve yazmaya devam etti. Özrünüz bile sahte ve çirkin.
Meşrulaştırın arkadaşlarım, tacizcisine aşık olmayı meşrulaştırın, zinayı meşrulaştırın, üvey abiyi meşrulaştırın. Güzelleştirin. Taptaze beyinleri abisine yan gözle bakar hale getirin, masum ruhları tacize alıştırın. O kitabı sadece çocukların okuduğunu bilsen bile yazmaya devam ediyorsan, bir de biz aileyiz ayağına yatıp şirinlik ediyorsan, sen potansiyel bir katil, potansiyel bir tecavüzcüsün.
Allahım.. Daha dün okudum, 65 yaşında bir adam genç ve yetişkin 5 adamı taciz etmiş. Zihniyete bakar mısınız, rezalet!
Müftü: Etraf sapık kaynıyor, bari yaşından utan moruk.
#Şev
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UnWattpad İsyanları
AléatoireKitaplarımızda değindiğimiz konulara isyan edeceğimiz kitaba hoş geldiniz. Wattpad'deki klişeleri silmenin en iyi yolu, onlara neden olan görüş yanlışlıklarını düzeltmek. Bu kitapta da bunu yapacağız! Wattpad'in klişe kurgulardan, dünyanınsa kliş...