Merhaba arkadaşlar uzun zamandır yoktum biri demiş öldü, şimdi yazsınlar kral geri döndü. Umarım beğenirsiniz iyi okumalar 😂😂
Bodruma geleli 1hafta olmuştu, burada bir otel tuttuk . Otel havuz manzaralı, burası daha çok şirin bir ev gibiydi . Ayazı uyandırdım , yanıma hiç birşey almamıştım alışveriş yaparsak iyi olacaktı.
-"Canım ben aşağıdaki alışveriş merkezine gidip geleceğim bir şey istiyor musun?"
- "Banada bir şeyler alırsan iyi olur ."
Otele yakın bir alışveriş merkezine gittim, bir mağazaya girdim. Ayaza giyecek bir seyler alip çıktım.
Geri otele döndüm, döndüğümde Ayaz odanın ortasına kahvaltı hazırlamaya çalışıyordu. Kahvaltı yaptıktan sonra; Hazırladığım plaj çantama bir göz attım. Çantama güneş kremi ,Su ve kitabımı koyup hazırlandim. Havuzda herkes Ayaza bakıyordu bende elini tutup gülümsedim.Acaba alnına "Bu adam Elmiranin " mi yazdirsam . Iki tane sezlong bulup oturduk. Telefonum dünden beri kapalıydı açıp baktım Annemden 28 Babamdan 38 ve Miraçtan 48 tane arama vardı ve bir mesaj .Mesaji açtığımda Miraçtan olduğunu gördüm.
Gönderen :Bay Ukala
Elmira umarım iyisindir babanların sizi aramadığı delik kalmadı, sanırım devreye polisler girecek .
Bu mesajı okumamla Ayaz diye bağırmam bir olmuştu.
"- Sakin ol Elmira ne oldu?"
-" Miraç mesaj atmış babam her yerde bizi arıyormuş, polisler devreye girecekmis.
-"Sakin ol ben hallettim o işi.
Diyip sezlonga elini kafasının altına koyup yattı.
-"Nasıl hallettin acaba Ayazcım ?"
-"Sürpriz , ayrıca senin bu müstakbel kocanın yapamayacağı şey yok."
Diyip yanağımdan makas aldı.
Biraz güneşlendikten sonra odamıza çıktık. Ayaz bir işim var diyip çıktı arkasından bende duşa girdim, gerçekten çok zor şeyler yaşamıştık kendimi sıcak suya bıraktım. Bir süre sonra ellerimin buruştuğunu görüp çıktım . Üzerime sabah aldığım gri bluz ve kısa şortumu giydim , o sırada kapı çaldı gelen genç bir çocuk, elinde de bir kutu .
"Buyrun ?"
-"Elmira Hanım? "
- "Benim ."
Kutuyu uzatarak ;
-"Buyrun bu kutu size"
-"Kimden gelmiş bir bilgi var mi ?"
"Malesef efendim hayır ."
-"Peki teşekkür ederim "
Içeri gidip heyecanla kutuya baktığımda güzelliğini ifade edemeyeceğim kadar güzel bir gelinlik ve ayakkabı içinde de not.
" Ağzını kapa güzelim sinek kaçar, seni aşağıdaki kumsala bekliyorum.
İmza müstakbel kocan .
Bunu okuyunca yüzümde bir tebessüm oluşmuştu . Gelinliği giyip hafif bir göz makyaji yapıp kumsala gittim , gittiğimde çok şaşırmıştım karşımda da bir nikah masası,Ayaz koşarak yanıma geldi.
"- Hoşgeldin müstakbel Karıcım ."
- "Hoşbuldum da ne oluyor ?"
-"Şimdi söyle anlatayım, Şimdi ya bu nikah masasına oturur benim olursun ya da bu bileti alıp babanın yanına gidersin. Dedi cebinden çıkardığı İstanbul biletiyle .
-"Ozaman ben bileti alabilir miyim"?
Tam gidecekken geri dönüp ;
-" Hadi gidelim masa bizi bekliyor , hem nikah memuru çok bekledi "diyip uçak biletini yırtım .
Elini uzattım , beraber masaya oturduk .
-"Nikah şahitleri? "
- "Aşkımızı tanık eden şahitler olmadan olur mu ?"
Karşıdan Takım elbise kolunda da Sümeyye olan bir Eren geliyordu .
"Ama siz çok güzel olmuşsunuz " dedim sol gözümden akan yaşı silerken. Eren Sümeyyenin sandelyesini çekti o oturduktan sonra kendisi de oturdu.
"Keşke başka nikah şahidi olsaydı da çifte nikah kayardik" dedi Eren Sümeyye bakarak , Sumeyye Erenin kafasına bir tane yapıştırıp.
"Susar misin şuan biricik arkadaşım için burdayız "
"Bi dk siz birlikte misiniz ?"
Eren Sümeyyenin elini tutarak "Evet " dedi . Sanırım bugün en mutlu günümdü.Nikah memuru bize soruları sordu ve ikimizde tabikide "Evet " dedik . Sümeyye fisıldıyarak ;
-"Elmira ayağına bas "
Sümeyyenin söylediği şey üzerine Ayazın ayağına bastım, bi anda çığlık atan Ayaza güldüm, bana dönüp;
-"Kalpteki acın daha büyük güzelim, ayağımız acısa ne olur "
Herkes kahkahayla gülüyordu, bu gün en güzel gündü. Umarım ilerdeki yıllarda 17 Ekim 2017 tarihini unutmadan evlilik yıl dönümü olarak kutlarız. 17 Ekim 2017 Bizim Günümüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Hayranım
RomanceAşkı hep yanlış insanlarda bulan bir genç kız artık gerçek aşkı bulabilecek mi ? Devamı için buyrun kitaba