Sabah annemin sesiyle uyandım yataktan kalkıp , bir duş aldım gözüm masanın üstünde duran yüzüğüme kaydı bunu yapmak zorundaydım yüzüğü parmağıma takıp aşağıya indim. Annem kahvaltı hazırlamaya çalışıyor babamsa gazetesini okuyordu geldiğimi belli etmek için sesli bir şekil de merdivenden indim , babam bana bakıp gazetesini okumaya devam etti , şaşırmamıştım babam hep böyleydi umursamazdı beni. Annem hazırladığı sosisleri masaya koymak için mutfaktan çıktığında beni görüp;
-" Günaydın kızım gel kahvaltı hazır "
-" Günaydın Anne"
Sofraya oturdum , telefonum çaldı.
-"Ben geliyorum anne "
Diyip gidecekken arkadan babamın sesini duydum ;
-"Elmira burada konuş ! "
Babamı umursamayıp odama gittim
-"Efendim Ayaz "
-"Günaydın ne yapıyorsun Canım "
- "Kahvaltı yapacaktım sen aradın "
- " Sesin kötü geliyor bir şey yok dimi?"
-" Şimdilik yok ama her an olabilir , sen aradığında masadan kalkıp odama geldim arkamdan bağırdı ama umursamadım."
-" Beraber her şeyi atlatacağız merak etme "
"İnşallah, seni seviyorum "
Diyip telefonu kapattım aşağıya indiğimde masaya benim gelmemi bekliyorlardı oturup çatalımı bilerek babamın önünde duran sosis tabağına batırdım .Yüzüğümü görmüş olacak ki kaşları çatılmıştı .
-"Elmira o yüzük ne ?"
- " Ayaz bana evlilik teklifi etti baba "
-Sen ne dedin? "
Diye sordu ciddi bir şekilde ;
- "Tabiki de evet dedim baba "
- " Çıkar o yüzüğü parmağından ! "
Diye bağırmıştı bir anda , derin bir nefes alıp;
-" Artık alışmalısın baba , Ayaz benim erkek arkadaşım .
- " Düşmanımızla evlenmeyi düşünmüyorsun dimi kızım?
- " Bunu istiyen sensin baba onunla evlenmemi isteyen , kızının duygularını bir gram umursamayan ve para uğruna kumar masasının ortasına koyan."
Babam iyice sinirlenmişti.
-"Terbiyesizleşme ! "
-" Size afiyet olsun ben yeterince laf yedim ve doydum".
Masadan kalkıp odama çıktım, çoktan gözyaşlarımı gözlerime hücum etmişlerdi, bu huyumdan nefret ediyordum .
2 saat geçmişti ve ben hala ağlıyordum , tam gözlerim kapanacakken telefonum çaldı bakmadan açtım.
- "Efendim."
- "Nasılsın canım "
- "Kötüyüm"
- "Ağladın mi sen ? "
- "Evet yaklaşık iki saattir."
- "Geliyim mi ? "
- "Gelme daha kötü olur olay "
- "Tamam ben halledicem sevgilim rahat ol sen ."
Diyip telefonu kapattı, gözlerimi kapattım biraz uyumak istiyordum .
3 Saat sonra ;
Gözlerimi açtığımda odamda değildim, başka bir odadaydım. Odada siyah hakimdi , siyah bir çalışma masası, üzerinde duran siyah bilgisayar, siyah dolap herşey siyahti . Bunları düşünürken kapı çaldı korkmuştum, içeri girmişti Ayazı görünce rahatlamıştım .
- "Günaydın Prenses ."
- "Günaydın da nasıl getirdin beni buraya "
- "Anneni aradım sesinin kötü geldiğini söyledim oda izin verdi "
- "Ciddi misin ? "
- "Evet ama geç kalmamak şartıyla yani seni tam 2 saat sonra eve bırakıcam şimdi haydi aşağıya yemek yaptım "
Beraber aşağıya inip masaya oturduk yemeğimizi yedikten sonra dışarı çıktık , sahile gidip deniz havası aldık.
- "Şimdi anlat Prenses neden ağladın?"
- "Yüzüğü gördü bune diye sordu evlenme teklifi ettiğini söyledim ne cevap verdiğimi sordu evet dediğimi söyledim sinirlendi ."
Kalkıp sahil boyu yürüdükten sonra eve gitmek için arabaya bindik . Ayaz bir anda ;
- "Elmira !
Diye bağırdı.
- "Frenler tutmuyo "
- Ciddi misin şaka yapıyorum de lütfen "
-"Hayır tutmuyo işte '
Karşıdan arabalar geliyordu en son hatırladığım bir arabaya vurmamizdi.
Ayaz ;
Uyandığımda Elmiranin kafası kanıyordu , hemen telefonu arabanın içinde arayıp ambulans çağırdım, 1 saat sonra ambulans geldi ambulansla beraber bende gittim . Doktorlar hemen yoğun bakıma aldılar , yaklaşık yarım saat bekledikten sonra doktor dışarı çıktı.
- "Doktor bey neyi var ."
- "Trafik kazasında çok ağır darbe almış , durumu biraz kritik ."
Birde beraber sorunları çözeceğimize söz vermiştim, babası kızıma sahip çıkamıyosun demez mi ? Bunlari düşünürken gözyaşlarım sel olup akmıştı. Doktorlar odaya girip çıkıyor bana hiç birşey söylemiyorlardi. Tam gözlerimi kapatacakken bir el omuzuma dokundu , baktığımda doktor olduğunu gördüm.
- Siz hastanın yakınısınız değil mi ?- "Evet bir sorun yok dimi ?"
- "Üzgünüm hastamiz çok kan kaybetmiş ve kana ihtiyacı var "
-" Ben veririm ona kan ."
- "Benimle gelin hemşire hanım kan grubunuza baksın."
Doktorla beraber gittim hemen kan grubuma baktılar. Verici kan grubundan olduğum için verebilirdim .Elmiraya kan verdim şimdi sonuçları bekleyecektim. Yoğun bakım odasının önüne giderken Poyraz amcayla Serap teyzenin orada olduğunu gördüm.
- "Serap Teyze ."
-" Ayaz oğlum ne oldu Elmira neden hastanede ?"
- "Sakin ol Serap Teyze anlatacağım onun suçu yok kızınıza ben sahip çıkamadım. "
Bakışlarımı Poyraz Amcaya çevirdiğimde beni burada öldürüp en yakın morga bırakacak gibi bakıyordu.
- "Ayaz Aksoy kızımdan uzak dur yoksa olacaklara karışmam ! "
- "Benden herşeyi isteyin ama bu olmaz !"
Dediğimde doktor yanımıza gelip ;
- "Burası hastane lütfen sessiz olun , ayrıca gözünüz aydın hastamız uyandı "
- "Peki ziyaret edebilir miyiz ?"
- Hastayı yormadan olabilir geçmiş olsun.
Hemen odaya gidip Elmiraya baktım.
"Özür dilerim "diye fısıldadım
-"Neden ? "
-" Sürekli benim yüzümden başına birşeyler geliyor , hafızanı kaybettin şimdide yoğun bakımda yatıyosun"
Bunları söylerken ağzımdan küçük bir hıçkırık çıktı.
- Şşşt tamam geçti hem mutlu olucaz biz, insan acı çekmeden güçlü olamaz .
Tebessüm ettim , belki bu son konuşmamızda olabilirdi çünkü babası herşeyi yapabilirdi.
-"Seni seviyorum beni güzel hatırla olur mu ?"
-"Neden her an gidecekmiş gibi konuşuyorsun?"
- "Olsun güzel hatırla sen ."
1 Hafta sonra;
İyileşmiştim bunu en çok sağlayan Ayazdı çok destek vermişti bana .Bugün buluşup bir şeyler yapacaktık. Aşağıdan korna sesi duyunca aşağıya indim , gördüğüm manzara karşısında şok oldum .Ayazın dudağı ve kaşı patlamıştı.
- " Ayaz ne oldu ? "
- "Şirkette kavga çıktı araya girdim yok bişi . "
- "Hastaneye gidelim pansuman yapsınlar, mikrop kapacak."
-Bugün seninle vakit geçirmek istiyorum.
Sahilde biraz dolaştıktan sonra bir cafede oturduk .İkimizde kahve siparişi verdik .Hava iyice bozmaya başlamıştı, kahvelerimizi içip evin yolunu tuttuk . Eve geldiğimde yemek hazırdı.
- "Hoşgeldin kızım , ellerini yıka masaya gel.
Banyoya gitmek için merdivenleri çıktım, kirli çamaşır sepetinde gördüğüm manzara karşısında şaşırdım. Bu gömlek babamın gömleğiydi , ve kol kısımlarında kan izleri vardı .Ellerimi yıkayıp aşağıya indim , masaya oturdum . Babama dikkatlice baktığımda ellerine yara ve kan olduğunu gördüm.
-"Eline ne oldu baba ?"
- "Yok bişey yemeğini ye "
Umarım aklıma gelen şey değildi , yanı babam Ayazı dövmüş olamazdı.Yemeğimi yiyip hemen odama çıkıp Ayazı aradım açmadı , açana kadar arayacaktım. Ayazı tam 15 defa aramıştım ama açmamıştı , son kez şansımı dinlediğimde tam kapatacakken açtı.
-"Ayaz nasılsın ?"
- "Iyiyim bi sorun yok dimi?"
- "Babam seni dövmedi dimi ?"
- "Nerden çıktı şimdi bu? "
-"Babamın gömleğinde kan izi ellerinde de yaralar var ."
- Neden olduğu hakkında bilgim yok ama baban beni dövmedi ."
- "Seni seviyorum "
Ayaz;
Elmira beni 15 defa aramıştı ama açmamıştım , neden açmadığım hakkında en ufak bir fikrim yoktu. 16. arayışında açtım bana babasının gömleğinde kan, ellerinde ise yararlar olduğunu söyledi ve beni dövdüğünden süphelendi , doğruydu Poyraz amca dövmüştü beni haketmiştim benimde kızım olsa bende aynı şeyi yapardım , ama Elmiraya yalan söylemiştim. Poyraz amca eğer Elmirayla konuşursam daha kötü şeyler olacağını söylemişti , umrumda değildi.
Sabah
Bugün haftasonu o yüzden öğlene kadar uyumak istiyordum , ama buna annemin sesi engel oluyordu. Kalkıp duş alıp aşağıya indim.Bir anda telefonumun mesaj sesiyle irkildim , mesaj babamdandı .Mesaja baktığımda Ayazın resimleriydi , Ayaz yerde oturmuş elleri bağlı yüzü kan içindeydi. Çok çabuk gözlerime yaşlar hücum etmişti. Babamı arayıp;
- "Lütfen baba yapma "
-"Vazgeç ondan "
-Tamam herşeyi yapcam "
Onun sağlığı için vazgeçmeliydim ,
-"Ama Ayaza birşey söyleme "
Bugün onunla yine bulaşacaktık , onu orda söyleyecektim .Babamı iyi tanıyordum, bizi ayırmak için herşeyi yapacaktı. Hazırlanıp buluşağımız cafeye gittim .Ayaz karşıma oturdu söze girdim.
-"Biliyorum, Ayaz dün babamın seni dövdüğünü ve bu süratını onun yaptığını . Ben yoruldum artık başkalarının benim yüzümden zarar görmesinden.
-"Elmira dinle lütfen! "
-Ayaz , Beni Bırak Lütfen "Umarım beğenirsiniz Deniz Kızı ve Küçük Prens kitabınızı okumayı unutmayın BurGam24 hesabında bulabilirsiniz yorum yapmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Hayranım
RomantizmAşkı hep yanlış insanlarda bulan bir genç kız artık gerçek aşkı bulabilecek mi ? Devamı için buyrun kitaba