Zatial čo Mac zišiel po schodoch do kuchyne, som sa mala možnosť prezliecť a celkovo sa upraviť. Zamkla som dvere od izby a vošla som do kúpeľne. Dala som si krátku sprchu a obliekla si jednoduchý outfit. (media)
Vlasy som si nechala rozpustené a mihalnice prešla jemne špirálov. Ďalej som vykonala všetky každodenné hygienické potreby a vyšla som vonku z kúpeľne a ďalej si to mierila dole schdomi do kuchyne. Pri pohľade na Marcusa ako oxiduje za šporákom som sa muslela zasmiať. "Ták že môj princ vie variť!" začala som sa nekontrovateľne smiať. Mac sa očividne zľakol mojej prítomnosti a trhol sebou. "A moja princezná sa konečne uráčila prísť!" teraz naopak sa začal smiať ako retardovaný on. "Fuuu, zatiaľ to pekne vônia." prišla som k nemu a potľapkala ho po rameni. On sa iba pousmial. "Čo dnes podnikneme?" neodtrhol zrak od panvice. "Netuším." prechádzala som sa po miestosti. "Nech sa páči princezna." položil predo mňa tanier s waflami, ktoré boli veľmi pekne ozdobené. "Ďakujem." zanechala som na svojej tvári úsmev. "Inak láska, potrebujem ti oznámiť jednu vec." jeho hlas vyznel nervózne. "Áno princ?" nechapala som čo je také dôležité. "Noo..ako by som začal, myslím že som ti nespomínal že ja a Martinus máme svoju hudobnú kariéru že?" usmial sa a ďalej pokračoval. "Ja len že, nás dvoch čaká o 2 dni veľý festival v Londýne." dívala som sa na ňho trochu zdesene. "Noo a čo teraz?" nechápavo som uprela svoj zrak na ňho. "Iba ma napadlo, keď už sú tie prázdniny, pôjdeš s nami!" tak teraz ma to dostalo."Počkať čo si práve povedal?" dívala som sa na ňho z otvorenými ústami ako na zjavenie. "Nepočula si, o 2dni letíme do Londýna!" vyhŕkol na mňa a hneď v momente mi vlepil bozk na líčko. "Láska, ja ťa milujem!" pošuškala som v jeho medvediom obajtí. "Ja teba viac!" iba sa pousmial. "Bež sa už pobaliť, zájdeme ešte ku mne domov aj ja sa potrebujem zbaliť." zatlieskal na pokyn aby som si švihla. "Áno už bežím." V behla som do svojej izby a začala som si baliť potrebné veci. Keď som mala všetky veci v kufri vyšla som z izby kde ma následne čakal Mac, a pomohol mi z vecami dole schdomi. Býva kúsok odo mňa či že za pár minút sme stáli ore jeho domom. "Ahojtee!" vošiel Mac dovnútra. "Ahoj Marcus a kto je toto?" opýtal sa s úsmevom na tvári jeho tatino. "Vieš tati, čo som ti spomínal to dievča čo ide pozajtra s nami do Londýna?" začal Mac. "Áno, a toto je ono však?" prišiel bližšie a podal mi ruku. "Ahoj, som Kjell (😂) Marcusov otec." usmial sa a ja som mu úsmev opätovala. "Dobrý deň, teší ma volám sa Nicole." Mac iba pozoroval tatinovu reakciu. "Ták že spolu chodíte?" potľapkal Marcusa po chrbte. "A-ano." bolo celkom vtipné ako je Mac z jeho tatina v strese. "Dobre teda, ak súhlasiš môžeš tu kľudne prespať do odchodu." .. "Ak vám nebudem prekážať." pozrela som sa smerom ku Marcusovi. "Ty nikdy!" chytil ma Mac za ruku a ťahal ma po schdoch, zrejme do jeho izby.
Sedeli sme na posteli a rozprávali o rôznych veciach keď v tom niekto zaklopal na Marcusové dvere. "Áno?" prihovoril sa Mac. Do izby vošli dve osoby, Anette a Tinus. "Tyy kokso ja som nevedel že ju zbalíš!" vypukol do záchvatu smiechu Tinus spolu s Anette a ja som sa k nim s radosťou pridala. Mac sa len urazene na Tinusa pozrel ale nakoniec len pokrútil hlavou. "Aneeette!!!" vrhla som sa jej do objatia. "Nicoleee!!" určite to vyzerali komicky. "Celkom dlho sme sa nevideli." iba som prikývla. "Áno, ako ide život?" zasmiala som sa. "Celkom v pohode, ideš tiež do Londýna?" Anette spolu s Tinusom sa na nás pozreli. "Však, nevidíš že sú do seba buchnutý až po uši??" začal sa znova nekontrolovateľne smiať Tinus. "Ešte raz daš nejakú sprostú pripomienku a dostaneš facku." tento krát sme sa začali smiať všetci okrem Martinusa. "Okej, už som ticho." náš smiech bol tak hlasitý že ho bolo isto počuť až do Osla. "Čo je tu také vtipné?" vtrhlo do izby malé dievčatko. "Ahooj sestrička!" objal ju Mac a potom ju vytiahol na svoje kolená. "Nicole, vieš že máme sestru?" pozrel sa na mňa Mac. "No, teraz už áno." usmiala som sa na ňu. "No taaak sa predstav." štuchol Mac do ich sestry. "Ahoj, volám sa Emma." usmiala sa na mňa s tým jej zlatunkým úsmvom. "Ahoj, ja som Nicole." úsmev som jej opätovala.
"Ták už ste sa spoznali." do rozhovoru vstúpila Anette. "Ideš teda Nicole do Londýna?" aha, ja som jej zabudla odpovedať. "Áno idem." Mac ma v tej chvíľi chytil za ruku. "Ja som to vravel, že Mac je zabuchnutý až po uši." ach ako ja toho Tinusa nenášam. "Oo, Marcus má frajerkuu!!" začas po izbe poskakovať malá Em. Musela som sa zasmiať. "Tinus, ja ťa varujem že ak ešte raz povieš dáku hovadinu si mŕtvi, predsa si mladší." víťazne si prekrížil Mac ruky cez prsia. "Dobre, stačilo by už tých dissov, som hladná!" prerazila znova Anette. "Okej ideme sa najesť." vyšli sme všetci z izby a pokračovali sme dole schodmi. "Taak, tu ste všetci!" usmiala sa na nás mamina chalanov. "Spravila som pre vás Taco." chalani sa rozutekali ku stolu. "Mňaam, bolo to výborne!" prehlásili oby dvaja, hneď ako to za 5 minút vopchali do seba. "Áno súhlasime!" všetky tri sme prikývli. Ešte sme pozreli film a išli sme všetci spať. "Dobrú noc, Mac!" dala som Mrcusovu pusinku na líčko. "Aj tebe láska." teraz naopak on mi dal pusu na pery. "Sladké sny!" oby dvaja sme prebadli do ríše snov.
YOU ARE READING
MY ONLY ONE❤
FanfictionMám ho rada? Som zmätená,neistá a nerozhodná. Ale všetko sa dokáže zmeniť. Budem šťastná alebo práve naopak? To všetko sa dozviete v mojom príbehu..