Ľudia, ospravedľňujem sa za dlhšiu neaktivitu. Nemala som toľko času na napísanie ďalších kapitol.Dúfam že teraz to bude už lepšie a že sa vám moja tvorba zatiaľ páči. Určite ak máte nápady na ďalšie kapitoly dajte vedieť dole do komentárov!
S neskutočne veľkou únavou som otvorila oči,natiahla sa a vyhrabala z posteľe. Moje kroky smerujú do kúpeľne. Ako každé ráno som si vyčistila zuby,osprchovala sa,namaľovala,učesala vlasy a hodila na seba môj obľúbený outfit (média👆). O 9:30 má prísť Mac. Mám ešte pol hoďku a tak sa idem naraňajkovať. Dneska o čosi jednoduchšie som si dala jogurt a do toho nejaké cereálie. Najedla som sa a kelímok od jogurtu vyhodila. Ako som sa len stihla posadiť na gauč započula som zvonček a hneď na to klopanie na dvere. "Ak bude takto vyklopkávať tak mu tie dvere neotvorím." vydýchla som si a otvorila dvere. "No ahooj.." usmial sa na mňa Mac a držal v ruke kyticu s rudo červenými ružami. Ešte skôr ako som ho stihla odzdraviť ma silno objal. "Ehmm...to je akože čo?" nechápavo som sa na ňho pozrela. Menšia drobnosť." usmial sa. "Načo si si robil starosti..a ďakujem veľmi pekne." takiež som sa na ňho pousmiala."Starosti?Čo si nikdy!" začal sa smiať. Ruže som dala do vázy s vodou a opýtala som sa ho. "No a kam chceš ísť?" zadívala som sa mu do očí. Chytil ma za rameno a zašepkal. "To nechaj na mňa." v očiach som mu videla malé iskričky. Chytil ma za ruku a pomaličkym krokom ma niekam Viedol.Asi po pár minútach som mu moju ruku vytiahla z jeho dlane. "Stalo sa niečo?" pozrel sa na moju ruku a potom premiestnil oči zase na tie moje. "Niee nič.." pozrela som sa na ňho a kráčala ďalej. "Ahaa..tak dobre potom." zrýchril krok aby mohol kráčať vedľa mňa. Po chvíľke sme stáli pre nejakym domom. Skúsim hádať že pred jeho. "A sme tu." pousmial sa. "A to načo sme tu išli?" nechápavo som sa na ňho pozrela. "Predsa pozvatie do vnútra nemôžeš odmietnuť." usmial sa na mňa a podišiel bližšie ku mne. " Mám na výber?" ... "No ani niee." zachechtal sa. "Ach jaaj.." trocha som sa aj ja zasmiala. "Poď dnu." prykývla som a vošla do vnútra. Dom bol naozaj veľý a krásny. "Posaď sa na gauč a ja zatiaľ niečo donesiem na jedlo a pitie." S úsmevom som prykývla a za ten čas vyberala nejaký film s pomedzi filmov čo tam mal nachystaný na kope." Ták už som tu." prišiel ku mne a na stôl položil plnú misku popcoronu a dva poháre s pomarančovým džúsom. "Ďakujem moc." usmiala som sa a napila džúsu. "Za Málo." prisadol si ku mne. "Už si niečo vybrala?"... "Ešte nie, neviem sa rozhodnúť." začala som sa smiať. Nakoniec sme sa rozhodli pre Harryho Pottera. No ja viem ohratý film..videla som ho asi 300-krát všetky časti ale itak si ho rada pozriem znova. Marcusa ten film ako som si všimla taktiež zaujal či že sme ho by dvaja pozorne sledovali. Asi pri konci celého dielu som si pozatvorila oči a zrejme aj tak zaspala. Ráno som pootvorila oči a hneď ako prvé čo mi napadlo bolo je že neležím v svojej posteli a ani niesom v svojej izbe? Na sebe som mala to isté čo celý včerajší deň. Pozrela som sa na mobil kde mi ukazoval čas 7:20. Nikoho som nikde nevidela či že som zbehla dole schodmi. Uvidela som Marcusa stojaceho pri kuchynskej linke ako robí palacinky. Potichučku som sa priblížila a chytila ho za jedno rameno. "Čo to robíš?" zasmiala som sa. V tej chvíľi Mac podskočil ako keby mu niekto hodil pod nohy horiacu fakľu. To mi už neroob!" štuchol do mňa Mac a spolu so mnou sa zasmial. "Vôbec,prečo tu som?" porozhliadla som sa po jeho dome. "Zaspala si a ja som ťa nechcel budiť." usmial sa. "Jaj no..nabudúce kľudne môžeš." zasmiala som sa a pomaličky kráčala k dverám. Ešte som nestihla si nazuť ani jednu topánku a zrazu ma Mac pritiahol k sebe za ruku. "Kam si myslíš že ideš?" pozrel sa taký celkom udiveným pohľadom ale o chvíľu sa hneď usmial. "No..domov." vytiahla som sa mu z jeho silných dlaní asi o meter ustúpila do zadu. "Ty sa ma bojíš alebo čo? Počkaj najprv si daš raňajky." zrýchleným krokom pristúpil s linke a naložil palacinky na 2 taniere. "Nie nebojím..ale nemus si si robiť ďalšie starosti..ja by som sa najedla aj doma."zostala som stáť na tom istom mieste. Mac palacinky polial roztopenou čokoládov a ďalej posipal čerstvými jahodami. Položil taniere na stôl a pozrel sa na mňa. "Ideš alebo ich budeš jesť studené?" podišla som ku stolu a prisadla si k Marcusovi. "Sú skvelé." poďakovala som a pomaličky vrhla k dverám. "Musím ísť..ďakujem za veľmi pekne užitý včerajší večer." usmiala som sa na Marcusa. Mac sa ku mne pomaličky priblížil a v jeho objatí mi zašepkal do ucha. "Ja ti ďakujem." po obajtí na mňa vthol ten jeho zlatí úsmev a ja som odišla smerom ku mne domov. Celú cestu som rozmýšlala o tom celom dni čo sme spolu trávili.Čím viac tým viac pri pripáda že si viacej rozumieme. Asi po 15 minútach som stála pred mojím domov. Odomkla som si a vošla dnu. Dnes mali byť rodičia doma ale ako som len prišla ku ladničke uvidela som magnetkov pripnutý oznam.
Nicole ja s tatinom sme museli na služobnej ceste v Londone zostať ešte ďalešie 2 týždne. Mrzí nás to ale ty to bez nás tých 14dní ešte vydržíš. Ľubkame ťa! S pozravom Maminka.❤
Najradšej by som sa teraz niekomu asi vyplakala na rameni. Áno ja viem niekto by bol šťastný keby že má na 2týždne celý dom pre seba. Ale ja už takto sama trávim 1 celý mesiac prázdniny a je mi to už ľúto. Anette teraz trávi čas iba s Tinusom a ja za tie celé prázdniny som zažila iba jeden pekný deň a to bol deň s Marcusom. Bol to jedniný deň čo som cez neho niečo normálne robila, bez toho aby som,sa válala na posteli. Po tomto ozname som si potrebovala vyčistiť hlavu a tak som si napustila horúcu vaňu do ktorej som nezabudla dať plno peny a bombu do kúpeľa. Keď už som cítila že voda ochladla,vyliezla som a prezliekla sa do pyžama..umyla som si zuby a zaliezla do posteľe. Otvorila som socialné siete a v tom...
YOU ARE READING
MY ONLY ONE❤
FanficMám ho rada? Som zmätená,neistá a nerozhodná. Ale všetko sa dokáže zmeniť. Budem šťastná alebo práve naopak? To všetko sa dozviete v mojom príbehu..