Po pár minútach sme vošli do nejakej cukrárne. Sedela som vedľa Anette a chalani oproti nám. Každý sme si objednali. Celý čas sme sa rozprávali o rôznych témach. Neviem prečo ale celý čas sa na mňa usmieval Mac. "A čo ty a chalani?" začal vyzvedať Mac. "Ehm..nič, prečo?"začala som naberať červeného odtieňu. "Nikdy si nemala priateľa?" všetci sa na mňa začali dívať. "Nie,môžme prejsť na inú tému?" čím viac, tým viac som cítila ako sa červeniem. "Fuu..dobre ako povieš." usmial sa na mňa a prehrábol si vlasi. Snažila som sa pozerať inde,ale stále som cítila na sebe nieči pohľad. Jasné že Mac..inde než na mne sa mu oči nezastavili. Neviem prečo ale nebolo mi to príjemne. Po 2 hodinách kecania sme sa rozhodli zaplatiť. Vybrala som peňaženku. V tej chvíli sa nám mňa Mac s Tinusom pozreli asi tým najnepríjemnejším pohľadom ako ešte nidky. "Stalo sa niečo?" opýtala som sa. "A ty si si niečo dala, vy nič neplatíte." zasmial sa Mac. "No to si nemyslím." protestovala som. "Som niečo povedal!" vyhŕkol na mňa. Radšej som zostala ticho. Vyšli sme vonku a chalani nás odprevadili domov. "Ďakujeme." pousmiali sme sa a rozlúčili kamarátskym objatím. Mac ma v objatí držal strašne silno a dlho. V rýchlosti som sa odtiahľa. Pozrel sa na mňa udivene, ale ja som sa robila že je všetko v poriadku. Oby dvaja nahodili na nás ich úsmev a odišli domov. "No ako sa ti páčia?" začala sa na mňa škeriť Anette. "Ehm, radšej sa nevyjadrujem." zostala som stáť na mieste. "Čoo..Marcusovi sa isto páčiš." pozrela sa na mňa vážnym pohľadom. "Aha,jasné,super." ironicky som sa zasmiala. "Čo sa smeješ..ja to myslím vážne." takto pokračovala naša téma stále ďalej a ďalej. "Dobre ja už idem." povedala Anette a pomaličky kráčala k dverám. "Dobre, maj sa peknee." objala som ju. Anette odišla a ja som sa vrhla do sprchy. Po sprche som len v liezla do postele a prechádzala sociálne siete. Prešla som na Instagram, keď vtom mi prišla žiadosť o sledovanie. Ako inak než od Marcusa a Martinusa. Prijala som ju a hneď na to mi prišla správa.
MM: Ahoj..😘
Ja: Ahoj😃
MM: Nešla by si zajtra von?😽
Ja: Ešte neviem, a asi to bude vyzerať divne ale s kým si presnejšie píšem?😄
MM: Prečoo?😐A Mac..prepač mal som ti to spomenúť na začiatku.🙄
Ja: Možno by som šla.😏 A nevadí..
MM: Beriem to ako áno..prídem po teba v 9:30😘
Ja: Asi sa s toho nevyvlečiem..dobre🙃
MM: Tak zajtra..Dobrú nockuu😍(čo má znamenať táto celá správa?)
Ja: Áno..aj tebe😇
Nechápem že som to prijala. No super, tak zajtra to vidím na dlhý deň. Zhasla som svoju lampičku a rozmýšlala o zajtrajšiom dni. Po nejakej chvíľi som zavrela oči a zaspala. Jediné čo počujem je môj hnusne hučiaci budík. Tak a je to tu.
YOU ARE READING
MY ONLY ONE❤
FanfictionMám ho rada? Som zmätená,neistá a nerozhodná. Ale všetko sa dokáže zmeniť. Budem šťastná alebo práve naopak? To všetko sa dozviete v mojom príbehu..