TRISTAN POV
Bunyi jam lonceng telah mengejutkan saya dari tidur saya yang lena. Saya capai tu jam lonceng lepas tu saya kasi off. Sekarang baru jam 6.00 pagi, saya bangun dari katil terus masuk bilik air mahu cuci muka dan berus gigi sebab pagi-pagi macam ni saya akan pergi jogging untuk buang segala kalori yang ada dalam badan saya ni. Siap saja cuci muka dan berus gigi saya ambil pakaian sport wear and sport shoes Nike dari walk in closet saya. Dalam jam 6.20 macam tu saya keluar dari rumah pigi jogging di kawasan yang berdekatan sini.
Hari ini Fiona cuti dan kawan dia yang akan jaga Aaron sama Arabella. Oleh kerana saya tidak terlalu percayakan kawan Fiona yang akan jaga si kembar saya terpaksa masuk office lewat untuk saya perhatikan cara dia jaga anak-anak saya. Selesai 2 round saya jogging balik ke banglo milik saya. Sampai saja di rumah terus saya masuk bilik saya yang terletak di tingkat 3 mahu pergi mandi.
Pada jam 7 pagi Fiona datang tapi tiada pula kawan dia yang akan jaga Aaron sama Arabella datang sama dia. Saya turun masuk pigi dapur di sana saya nampak Fiona sibuk prepared breakfast untuk si kembar bila dorang bangun nanti.
"Fiona, where your friend that will be taking care of my children?" Tanya saya. Maid saya Elena tuangkan kopi untuk saya.
"Your coffee sir." Elena letak kopi tu depan saya.
"Thank you Elena." Bilang saya.
"Oh, she said she will be here by her own. I already give her the address yesterday." Bilang Fiona.
Tiba-tiba bunyi lonceng kena tekan di luar menandakan ada orang datang.
"That should be her. I will go get her." Fiona berlari anak pigi buka pintu untuk kawan dia tu. Tidak lama selepas tu Fiona muncul di dapur dengan kawan dia yang akan jaga Aaron sama Arabella.
"Mr. Perez this is my friend that will be taking care the twins Valentina." Fiona kenalkan saya sama nanny satu hari anak-anak saya. Cantik juga Valentina ni terutama mata dia yang kehijauan sikit.
"Nice to meet you Mr. Perez. I hope you don't mind taking care your children while Fiona gone." Valentina hulur tangan dia untuk salam dengan saya.
"I'm Tristan Perez father of the children you will be taking care." Saya sambut huluran salam Valentina.
Tiba-tiba ada 2 suara memanggil saya dari tingkat atas, baru saja saya mahu bangun Fiona sudah pigi tahan saya.
"Sir, let me handle the twins." Fiona keluar dari dapur mahu pigi tengok si kembar yang sudah bangun.
"So tell me Valentina why you willing to take care my children? Don't you have a job?" Tanya saya bertubi-tubi.
"I do have a job but my boss give me off day today and I willing to take care your kids because Fiona ask me. She already help me a lot in the past so I just repay her help beside I love kids." Jawap Valentina dengan penuh confident.
"I like the way you answer me. I will give you some rule you have to follow while you taking care of my children." Bilang saya dengan nada yang tegas.
"What the rule Mr. Perez?" Tanya Valentina.
"First rule don't let my kids playing outside just in their playroom, second rule make sure my kids taking their nap on afternoon and lastly don't bring my kids anywhere without my permission." Terang saya satu-satu peraturan yang dia kena patuhi semasa dia jaga Aaron sama Arabella.
"I understand Mr. Perez." Jawap Valentina.
"This is my number anything just call me." Saya bagi number phone saya sama Valentina.
YOU ARE READING
THE NANNY AND MR. BILLIONAIRE (COMPLETE)
RomanceCOMPLETE!!! This story already complete but due to this book already been published in book form I have to deleted the rest of the story. I hope you guys understand. First order for first printing already close. I will inform in my facebook, page an...