CHAPTER 3

3.9K 229 21
                                    

VALENTINA POV

Jaga Aaron dengan Arabella sangat senang sebab dorang anak yang dengar cakap dan saya suka sangat jaga ni si kembar. Tadi bila saya mahu pigi sini nervous berabis saya takut bapa ni si kembar garang sangat tapi sangkaan saya meleset jauh punya main handsome and hot oh bapa ni si kembar, mana-mana perempuan pun boleh cair tengok tu duda hot. Hahaha

"Anty Valentina tiada boyprend ka?" Tanya Aaron tiba-tiba. Aiyoo ni anak ah punya pintar bila bercakap dengan orang tua soalan dia tu kan soalan maut untuk saya.

"Nope anty still single." Jawap saya.

"Anty, you pretty ba." Puji Arabella. Saya apa lagi merah juga muka saya kena puji cantik bukan selalu saya kena puji.

"Thank you little angel. You pretty too more pretty than me." Saya kiss pipi Arabella yang gebu tu. Biarpun saya baru sekejap jaga ni si kembar tapi ada sudah tu perasaan sayang saya sama dorang.

"Can we go play Anty Valentina?" Tanya Aaron bila dia habis makan sudah tu pancake.

"Sure. Let's go to play." Saya bawa Aaron sama Arabella pigi main di Playroom yang Mr. Perez cakap tadi sebelum dia pigi kerja.

Syok-syok saya main sama si kembar saya tidak perasaan mahu hampir jam 12.00 PM sudah time untuk si kembar makan lunch dorang.

"Little angels, let's go fill your stomach." Bilang saya sama si kembar.

"Ok." Jawap si kembar serentak.

Saya pegang tangan dorang mahu bawa pigi ruang makan untuk makan tengahari. Bila di ruang makan sudah terhidang macam-macam makanan yang disediakan oleh maid Mr. Perez. Saya tengok jak Aaron sama Arabella makan dengan berselera betul ada juga saya tolong lapkan lulut dorang kalau terlampau comot maklumlah kalau budak-budak makan sendiri paham-paham la macam mana kalau dorang makan mesti comot sana sini. Tiba-tiba bunyi handphone saya berdering, tertera nama bestfriend saya Fiona yang call.

"Hey Fi, did you already safe land at New York?" Tanya saya terus-terus.

Fiona : Yes, I safely arrived at now New York and I just got home.

"Good to hear that." Bilang saya.

Fiona : V, Can I ask you a favour?

"Sure. What can I help you?" Tanya saya sama Fiona sebab dari cara dia cakap macam dia betul-betul perlu pertolongan saya.

Fiona : I have to stay at here for 3 month because no one can take care of my mom and because of that I need you to take care the twins for me in 3 month until I back to Rusia.

Punya saya terkejut bila Fiona minta saya jagakan si kembar untuk 3 bulan sampai dia balik Rusia. Bukan saya tidak mahu jaga ni si kembar malahan saya enjoy jaga dorang tapi masalahnya sekarang macam mana kerja saya di kedai buku Jenny tu and Mr. Perez bagi ka saya jaga anak-anak dia selama 3 bulan mengantikan Fiona untuk sementara waktu.

"How about Mr. Perez?" Tanya saya lagi.

Fiona : Don't worry I already inform with him before I call you. He said he will discuss this matter when he got home from work.

"Okay, let me talk to Mr. Perez about this." Bilang saya dengan nada yang perlahan.

Fiona : I'm really sorry V troubling you but you can quit being Aaron and Arabella nanny when I back.

"It's ok Fiona, you already help me a lot in the past so let me help you this time beside I love taking care this twins. They are such a good kids." Bilang saya sama Fiona. Saya senyum-senyum tengok ni twins.

THE NANNY AND MR. BILLIONAIRE (COMPLETE)Where stories live. Discover now