Loď-na cestě do Kou
Do Kou jsi se vydala za účelem schůzky s hlavními veliteli a králi. Plula jsi přepravní lodí, aby to nebylo nápadné. Kdo by taky čekal, že princezna pojede lodí v šatech určených pro služebnictvo?,,Bakka!! Koukej na cestu!“ křikla jsem po blonďákovi, co do mě před malou chvílí narazil, až mi popadaly všechny věci. ,,Gomenasai…“ omluvil se mi a podal mi knížku, co mi spadla až k němu. ,,To nic, jen jsi mě vylekal.“ Usmála jsem se. ,,Watashi wa Alibaba, a ty?“ zeptal se již také s úsměvem. ,,Watashi wa Y/N.“ Zasmála jsem se. Blonďák se ohlédl za sebe. ,,Copak??" Zeptala jsem se když znejistil. ,,Počkej, pojď sem…!“ vzal mě za ruku a zatáhl do jedné kajuty. Spadla jsem na zem a koukala se na Alibabu jak stojí u dveří od kajuty a drží je. ,,Co to…“ začala jsem. ,,Pšššššššt….!“ Syknul na mě a stále byl nalepený na dveřích. ,,Tady někdo je…!!!“ křikl někdo za dveřmi a hned poté se dveře rozletěly a Alibaba ležel v tu ránu vedle mě. ,,Alibaba-san!“ vykřikla jsem a vytáhla svoji dýku. Postavila jsem se do bojové pozice připravena kdykoli zaútočit, ale najednou mě někdo praštil do hlavy a já upadla do bezvědomí…
Když jsem se probrala, ležela jsem na posteli, a kolem mě fretkovalo spousty služebných. ,,Halo? Kde to jsem?“ zeptala jsem se jedné služebné co byla nejblíž. ,,Sláva! Y/N-sama se probrala! Dojděte někdo pro (jméno tvé kamarádky-Y/F)-sama!“ začala jásat hnědovlasá služebná a vyběhla ze dveří. Ostatní služebné to vzaly s klidem a jedna postarší si ke mně sedla a vyměnila mi obklad na hlavě. ,,Jste v království Kou, Y/N-sama. Na vaší cestě vás přepadli, shodou náhod kolem jeli naši pánové a pomohli vám.“ Shrnula vše a zvedla se. Najednou do pokoje vtrhla xxx vlasá dívka. ,,Y/F-chan!“ vyjekla jsem, když jsem ji uviděla. Y/F je moje nejlepší kamarádka, známe se z našich společných cest. ,,Y/N-chan! Konečně jsi vzhůru!“ usmála se a já se na chvíli zamyslela. V hlavě mi vytrnula jedna otázka. ,,Kde je Alibaba-san?“ vykřikla jsem. ,,Je společně s Aladdinem v zasedací místnosti, převlékni se a já..." Nedořekla a já hned vyskočila z postele. Vzala jsem z kraje postele volné kalhoty, košili a boty, rychle se oblíkla. Na to jsem vyběhla ven z pokoje. ,,Y/N-sama!" Zakřičela na mě jedna ze služebných kterou jsem málem srazila na chodbě. Já se jen usmála a běžela dál. Doběhla jsem do zasedací místnosti a prudce otevřela dveře. ,,Alibaba-san!!!!!!!!!“ křikla jsem z jedné strany místnosti na druhou, kde momentálně stál Alibaba a jeden modrovlasý klučina. Něco mi říká že se jedná o Aladdina… Alibaba se na mě otočil a zamával mi. Přiběhla jsem k němu a tomu chlapečkovi, který vypadal sotva na deset let a pozdravila je. ,,Y/N-san, tohle je Aladdin, můj přítel z cest. Aladdine, tohle je Y/N, první princezna království …“,skočila jsem mu do řeči. ,,Alibaba-kun, já se umím představit sama.“ A našpulila jsem uraženě rty. ,,Nezlob se na něj Nee-san. On je takový.“ Usmál se Aladdin. Nee-san?,,Jsi naivní Aladdine…“ prohodila Y/F, která zrovna přišla. ,,Nani?“ nepochopil. ,,Každému říkáš, jakoby byli tvoje pokrevní rodina… jako Magi by ses měl chovat rozumně… to samé říkám pořád Judalovi…“ odfrkla si naštvaně. ,,On je Magi?!“ vyjekla jsem a podívala se na modrovláska. Y/F kývla a já pokračovala. ,,Ahá… Y/F-chan, děje se něco? Jsi nějaká, naštvaná.“ Zeptala jsem se. Y/F mě na to odtáhla od kluků dál, aby nás neslyšeli. ,,Jsem naštvaná na Sindibada …“ řekla a sklopila hlavu. ,,Proč?“ zeptala jsem se udiveně. ,,Y/N-san! Pojď sem!“ zakřičel na mě Alibaba. ,,Přijď v pět ke mně do pokoje, všechno mi řekneš, ano?“ řekla jsem a odběhla za Alibabou. ,,Hai?“ zeptala jsem se a sepla ruce za zády. ,,Potřebuju pomoct, pojď se mnou.“ doširoka se usmál a chytil mě za paži. Vyběhl se mnou do zahrady a po chvilce mi zakryl oči. ,,Na-nani?“ zeptala jsem se napůl vyděšeně. ,,Malé překvapení pro malou dívku.“ Zašklebil se. ,,Kdybych se silou vůle nepřemohla, už ležíš mrtvej na zemi!!!“ křikla jsem po něm. ,,Ale, ale... jen si z tebe utahuju.“ Zasmál se nahlas. ,,No právě!“ zavrčela jsem. Když mi konečně pustil oči, nemohla jsem tomu pohledu uvěřit. Byl tu připravený krásný piknik na ještě krásnější louce v nejzazším koutu zahrady. Jen jsem tam tak stála neschopna slova. Najednou jsem něco ucítila na ruce. Podívala jsem se na svou dlaň a v tu ránu jsem se začala červenat. Já a Alibaba jsme se letmo dotýkali a já si přála aby to nikdy neskončilo. Byl to tak nádherný pocit, jenže Alibaba si toho všiml a vše pokazil. ,,Eto… Tvoje kamarádka říkala, že máš narozeniny, tak jsem ti to připravil jako menší dárek.“ Řekl a poškrábal se na zátylku. ,,Menší? Alibaba-kun! To je ten nejlepší dárek co mi kdy kdo dal!“ vypískla jsem a skočila mu kolem krku a vtiskla mu pusu na tvář. Byl červený až za ušima. ,,Gomennasai!“ šeptla jsem. Alibaba se usmál a chytil mě za ruku. Já zrudla jako rajče. Vždyť je to jen kamarád Y/N! Nebo snad ne...? Když mě začal tahat směrem k pikniku, tak jsem najednou zakopla o kámen v trávě a omylem na něj spadla. Oba jsme spadli na zem. ,,Gomennasai!!!“ vypískla jsem a snažila se z něj zvednout. Když se mi to konečně povedlo, byla jsem rudá úplně všude. Alibaba si toho asi všiml protože se začal smát. ,,Čemu se směješ?!“ naštvala jsem se. ,,Ale nic…Smích…Pojď.“ Chytil mě znova za ruku a dovedl až k dece. Oba jsme si sedli a Alibaba se ke mě natáhl s jedním půl měsíčkem broskve v ruce. Už jsem se naklonila, že ji sním,...
Jenže Alibaba tu broskev dal mezi své rty! Zákeřně se usmál a nahnul se k mému obličeji. ,,Za zkoušku nic nedáš~" ušklíbla jsem a políbila ho, přičemž jsem mu broskev vzala z úst. ,,Sladká~" usmála jsem se.Hahah, příběh má 999 slov xd tato část je věnovaná Kajush-senpai ^^ tak si ji užij ^^
PS; pište na koho mám napsat příště ^^
ČTEŠ
crush x reader
RomanceMěly by vycházet častěji ^^ Anime na která jsem ochotná psát; Yuuri on ice Attack on titan Haikyuu Free Owari no seraph Diabolik lovers Magi-the labyrinth/kingdom of the magic Uta no prince sama Akagami no Shirayuki-hime Kamigami no Asobi Tokyo Gho...