Yoosung x Reader

439 19 6
                                    

A je to tu! Nový rok. A s ním i Silvestr. Neskutečně se těším. Miluji totiž ohňostroje a prskavky ^^

Y/N se připojila do chatu~

Y/N; Ahoj všichni!

Zen; Ahoj Y/N!
707; Hey~
Jeahee; Ahoj Y/N~!
707; Těšíte se na Silvestra? B-)
Zen; Docela jo, co vy ostatní?
Zajímalo by mě co dělá Yoosung...

Jumin Han se připojil do chatu~

Y/N; Ahoj Jumine~
Jumin; Ahoj Y/N.
Y/N; Nemluvil teď někdo s Yoosungem?
707; Ty to nevíš? Je nemocný...
Y/N; Cože?! Musím za ním!
707; Mám tě k němu zavést?
Y/N; To by jsi pro mě udělal?
Zen; Y/N?! Kdybych byl já nemocný? Šla by jsi i za mnou?
Y/N; Ne xD
707; Za chvilku jsem u tebe Y/N, tak se připrav...
Y/N; Dobře :) Zatím všichni~
Jeahee; Pozdravujte Yoosunga~
Y/N; Jasně ^^

707 opustil chat~
Y/N opustila chat~

Tohle bude zajímavá cesta...
Do pěti minut už Seven zuřivě zvonil na zvonek. ,,Už jdu!!!" Zařvala jsem. Seběhla jsem schody a otevřela dveře. Stál tam, ale někdo jiný. Tohle nebyl 707.
,,Yoosungu! Co tady děláš?! Nemáš být doma?" Vyděsila jsem se. Opravdu vypadal nemocně. *Pšík* ,,Promiň, ale potřeboval jsem tě hned vidět." Řekl. ,,Pojď dovnitř... Nebo prochladneš ještě víc!" Chytila jsem ho za ruku a stáhla dovnitř. Napsala jsem o situaci Sevenovi a posadila se k Yoosungovi na pohovku. ,,Co se děje?" Zeptala jsem se s obavami. ,,No... Víš... Jen jsem tě chtěl vidět." Usmál se. Mě, vidět? Zrudla jsem. ,,Ahaaa..." Řekla jsem s úsměvem. ,,Pojď dál, nebo ještě víc prochladneš." Zavedla jsem ho do obýváku, ale to bych nebyla já, kdybych nezakopla o koberec, že?
Slítla jsem na zem a praštila se do hlavy. ,,Au~" zaskuhrala jsem a protřela si bolavé místo. Na to se nade mnou skláněl Yoosung a nejspíš mi chtěl pomoct, ale místo toho na mě jen tupě a vystrašeně civěl. Usmála jsem se a pohladila ho tváři. Yoosung se ode mě s trhnutím odtáhl a podíval se mi vystrašeně do očí. ,,D..daijobu?" Zeptal se. ,,Hai~" usmála jsem se a zrudla. Yoosung mi vtiskl malou pusu na tvář a sedl si vedle mě do tureckého sedu. ,,Asi jsi byla dehydratovaná..." pípl. Sklonila jsem se k němu a upravila mu sponky na ofině. Nevím jak se mu to povedlo, ale za chvíli by mu spadly. Pak jsem se zvedla a odešla do kuchyně. ,,Dáš si něco?" Zeptala jsem se ho. ,,Um... Máš něco k pití?" Zeptal se a usmál se takovým úsměvem, který umí jen on. ,,Jop, dáš si colu, džus, čaj, kafe, fantu,...?" Začala jsem jmenovat jako číšnice. Přeci jen, je to moje brigáda.
,,Bude stačit voda." Usmál se na mě a zvedl se. ,,Stejně bych ti měl, ale pomoct..." Zrudl. Zavedla jsem ho tedy do kuchyně, vyndala tácek, na něj položila dvě skleničky a přešla k mrazáku. ,,Yoosungu? Vyndáš prosím ze skříně citrony?" Usmála jsem se na něj, on kývl a já z mrazáku vyndala kostky ledu. Vysypala jsem je do skleniček a zalila to trochou vody. Yoosung rozkrojil citrony a vymačkal jejich šťávu do sklenic. ,,Heh, hotovo~" usmála jsem se a odnesla tácek do obýváku. Položila jsem ho na stůl a když jsem se narovnala, ucítila jsem dvě paže kolem mého pasu. ,,Šťastný Nový rok~" řekl Yoosung a otočil mě čelem k sobě. ,,Heh?" Podivila jsem se a zadívala se mu do fialových očí. Vypadal nervózně. ,,Šťastný Nový rok..." Zopakoval a s prvním výbuchem ohňostroje mě dlouze políbil.

Proč já nikdy, nic, ani když si to předepíšu nestihnu vydat?! Já nevím co to mám za zlozvyk, chodím pozdě, nevydávám kapitoly, příspěvky nepřidávám.... Pffffft...
Snad se vám bude kapitola líbit... Protože je psaná asi na třikrát, tak doufám, že tam nebudou nějaké extra velké chyby... Užijte si kapitolku ^^

crush x readerKde žijí příběhy. Začni objevovat