chapter 4

359 7 0
                                    

Them let me try...

*Гледна точка на Анджела*

     И той ми каза:

     -И другият път, ще те помоля да не ми се ровиш във личните вещи. - каза той с намръщен, но и спокоен тон.

     -Аз не ти се рових...Бяха точно на седалката.А и какво да направя, че спиш със всяка?! - казах с груб тон аз.

     -Дали ще спя със всяка си е моя работа! - викна ми срещу лицето той.

     -Ти наистина си бил голям мръсник! - викнах му аз.

     -Кучка!Аз поне не съм девствен!

     -И аз не съм... - казах неубедително аз.

     -Сигурна ли си? - каза ми той със самодоволна усмивка, докато вече бяхме в общежитието.

     -Да, и какво те бърка точно теб!? - казах му аз засрамено.

     -Бърка ме... - каза той усмихнато. - Нека тогава те изпробвам...

      -Какво?!... - в този миг той слепи устните с моите.

      Уви ръцете си около кръста ми и ме сложи на леглото.Започна да ме съблича, както и аз него.Той влезе в мен.Аз изпищях тихичко, а той се изкикоти.Беше ми приятно.Факта, че го правя за първи път, ме караше да се засрамя от себе си, защото знаех, че аз съм поредната му.А и си имам гадже.Това, че не го правя с гаджето си, а със някакво момче, което познавам от едва седмица, ме убиваше отвътре.Ако Найл ме видеше?!Щеше да убие и мен и Хари.Особено след онзи бой...

*На сутрина*

    Събудих се.Станах и отидох до банята, за да се преоблека.Когато излязох Хари се беше събудил и си оправяше косата.Аз обаче излязох само по бельо, а Хари оглеждаше тялото ми.

    -Стига си ме зяпал! - скарах му се аз.

    -Много си секси... - каза ми той със самодоволна усмивка, докато все още си оправяше косата.

     Аз си замълчах и се облякох.Сложих си едно скъсано дънки и една дълга тениска.Аз не съм като другите момичета, които обичат да носят токчета и рокли.Аз съм по-спортна натура.

     Видях часът...Беше 7:15!Трябваше вече да съм там!

     -Хари, хайде, ще закъснеем! - викнах му притеснено аз.

     -Няма да ходя. - каза отегчено той.

     -Но, какво?!Защо? - възмутих се аз.

Part of me-BG versionWhere stories live. Discover now