chapter 2

436 10 0
                                    

New friends

*Гледна точка на Анджела*

     Прибрах се в общежитието и видях Хари с някакво друго момиче в леглото.Аз застанах на място зяпнала, а те щом ме видяха, се ококориха пред мен, а аз се почувствах засрамено и некомфортно.Момичето се изправи гола, завита с одеяло и отиде в банята.Тя излезе след около 1-2 минути, вече облечена и каза на Хари:

     -Е, ще се видим после, коте. - каза тя игриво и същевременно много досадно.

      Аз реших да се направя все едно нищо не се е случило, но Хари провали тишината.

      -Какво направи току-що? - каза ми той, докато ме гледаше нервно.

      -Влязох?! - казах му аз объркано.

      -А защо не излезе? - попита ме той нахално.

      -Вие го правихте на леглото ми, и ме питаш, защо не съм излязла!?Не само ти живееш тук! - викнах му аз.

      След тези мои думи, той млъкна, а аз седнах на леглото, за да мога да си оставя учебниците.После се изправих и тъкмо посегнах към дръжката на вратата и някакъв груб глас ме попита:

     -Къде отиваш? - попита ме отегчено Хари.

     -Интересува ли те? - казах му аз, докато го гледах странно. - Първо ми казваш, защо не съм била излязла, а сега ме питаш къде отивам!?Не те разбирам! - казах му аз, докато той ме гледаше.

     -Просто ми кажи. - каза той.

     -Найл ме извика да се запозная с някакви типове...И аз не знам кои и какви са точно, но ми каза, че са негови приятели.Май бяха Зак, Леон и Луси. - след тези думи Хари изпадна в бурен смях. - Какво ти е толкова смешно?

    -Да, и аз ги познавам.И, междудругото техните имена са Зейн, Лиам и Луис... - каза Хари и се засмя отново. - Идвам с теб!

    -Защо?

    -Защото са ми приятели, а и имах уговорка с тях и Ашли днес. - каза Хари докато си оправяше косата.

   -Ашли? - учудих се аз.

    -Да...Гаджето ми, тази отпреди малко... - каза Хари.

    -О. - беше единственият звук, който се отрони от устата ми.

     Ние тръгнахме и по пътя видяхме Найл.

    -О, Найл! - казах му аз, и го целунах по бузата.

    -Вие познавате ли се? - попита нервно Хари.

    -Ние сме гаджета. - добави Найл и ме целуна по бузата.

    -О. - каза Хари и се огледа настрани.

    При нас дойде едно момиче.

    -Здрасти, Найл! - каза тя и се усмихна.

    -Здрасти! - каза Найл.

    -Вие познавате ли се? - попитах изненадано и погледнах към Найл нервно.

    -Да, ние сме в една стая. - каза намръщено Найл.

    -О, е, приятно ми е да се запознаем!Аз съм Анджела! - казах весело аз.

    -Аз съм Елиза!Викай ми Лиз. - каза тя мило.

    -Ти на мен Анджи. - и двете се усмихнахме. 

    След минутно мълчание, дойдоха някакви типове.Предполагам онези, за които ми говореше Найл.Единият от тях беше с черна коса и имаше рус перчем, а другите двама бяха с руса коса.Ние отидохме при тях и се запознахме.

    -Здрасти. - си казаха те взаимно на Найл и на Хари.

    -Здрасти.Запознайте се с Елиза и Анджела. - каза Найл.

    -Здравейте, това е Лиам, Луис, а аз съм Зейн. - вече бях запомнила имената им.

    -Приятно ми е. - след това Хари се изкикоти.

    -Да не им кажеш пак Луси, Зак и Леон. - прошепна ми той, а аз се засмях.

    След запознанството решихме да се опознаем повече и отидохме на едно място, на което обикновено се събират.Изглеждаше ми опасно, но същевременно и много интригуващо.Ние започнахме да се опознаваме с Лиз.

    -Е, значи си гадже с Найл? - попита тя.

    -Да, защо? - зачудих се аз.

    -Просто питам. - мило ми отвърна тя.

    -Добре, е да се прибираме.Струва ми се доста тъмно вече, а и опасно. - казах аз притеснено.

    -Спокойно.Всичко е наред...

   В същият миг Найл дойде насинен.

   -О, боже!Какво е станало?Да не си се бил!? - попитах го ужасена аз.

   -Да! - каза нервно той.

   -С кой?! - попитах аз.

   -... - той си замълча.

   След тази случка, ние и другите момчета решихме да тръгваме.Когато стигнахме до общежитията ни,  Хари и Найл се спогледаха нервно, а аз проследих погледите им и ми просветна.Те са се били!

     -Е, защо се сбихте? - попитах Хари аз.

     -Какво?Не ставай смешна! - изскимтя нервно той.

     -Кажи ми!И двамата имате синини и се спогледахте! - извиках му аз.

     -Защото той ме обвини, че сме спали заедно! - каза той.

     -Какво?

     -Чу ме!Аз му говорех за Ашли, но той ми втълпяваше друго. - каза притеснено той.

    След тези думи, се забързах да се навикам на Найл...

Part of me-BG versionWhere stories live. Discover now