Nie przychodził juz od ponad
tygodnia, jedyna osobą odwiedzającą sypialnie, w której się znajdowałam była gosposia.
Przynosiła mi jedzenie, i pytała się jak się czuję, ponieważ od tygodnia jest mi niedobrze i wymiotuje szczególnie rano.
wiedziałam juz dlaczego, bałam się powiedzieć. Bałam się samej myśli o tym... o tym ze jestem w ciąży.
Bałam się co mój Pan powie na to, pewnie każe mi usunąć dziecko. Albo wyrzuci mnie z domu, czego boje się najbardziej. Bo nawet nie mam pojęcia gdzie jestem... jak wyrzuci mnie na ulicę to nawet nie będę miała jak wrócić do domu, ani za co.Nagle dzwi sypialni się otworzyły, ja siedziałam na podłodze a spojrzałam w górę przede mną stał pan trzymając cos w ręku, automatycznie kleknełam a ręce położyłam na kark.
Mężczyzna poglaskał mnie po głowie i wręczył test... test ciążowy.
- idź go zrób księżniczko.
-a...ale skąd wiesz ? - zapytałam ze zdziwieniem
- gosposia mi powiedziała ze podejrzewa ze jesteś ze mną w ciąży. idź zrób to czeka Cię nagroda.
weszłam do łazienki nie zamykając dzwi do łazienki. Po kilku minutach miałam wynik.
Dwie kreski.nie wiedziałam czy się cieszyć czy płakać, ze łzami w oczach podeszłam do Pana trzymając w ręku test i odrazu przybrałam taka sama pozycję co wcześniej.
mężczyzna tylko spoglądał raz na test i na mnie z kamienna twarzą
- wstań - powiedział szorstkim tonem - jesteś w ciąży ! jestem szczęśliwy ! - mężczyzna przytulił się do mnie, umiechajac się od ucha do ucha.
- a teraz obiecana nagroda.
Mężczyzna położył mnie delikatnie na łóżku i zaczął robić mi dobrze, swoimi ustami poczym włożył niespodziewanie swojego obrzmialego penisa i zaczął mnie pieprzyc mocno bijąc po piersiach
- dziwka - powiedział dochodząc we mnie.
- dziękuję panie- kleknełam i odwdzięczylam się robiąc mu dobrze ustami.
cicho jeczal
CZYTASZ
Niegrzeczna dziewczynka
Random- kim jesteś ? - zapytał cicho gdy ona leżała naga przywiązana do łóżka. -Pana własnością - powiedziała nieśmiało przeływając ślinę W jego oczach widziało pragnienie jakie czuł widząc tak piękna młoda oddana mu w całości kobietę oraz żądza, żądza...