Hoofdstuk 1

1.8K 47 2
                                    


Pov. Demi

DEMI WAKKER WORDEN !!!
Hoor ik van beneden.
Ughh nee hé. Ik sta op en roep JAA MAM IK KOM AL!! Ik ga naar de douche trek mijn obey shirt aan met mijn lievelings jeans en mijn nieuwe rode vans ik doe mijn make-up op en loop naar beneden. Ik zie mam in de keuken. Heey lieverd lekker geslapen. Zegt ze en ze kijkt me lief aan. Ja hoor. zei ik nog een beetje slaperig. maar mam ik wil echt niet verhuizen en waarom eigenlijk ik wil niet!!! Riep ik bozer dan bedoelt. O schat je weet dat je vader daar beter werk heeft gevonden het is beter voor ons allemaal om dan ook daar te gaan wonen. dus je moet het accepteren.
Maar mam....Ze onderbreekt me en zegt dan "geen gemaar". Ik heb het net zo leuk op school alles wordt verpest door de verhuizing!! Schat dat huis waar we wonen is veel mooier en 10 x zo groot je gaat er echt geen spijt van krijgen.zei ze
En knuffelt me. Ik kan niet boos tegen haar doen het is tenslotte wel mijn moeder dus ik zei "het zal wel" en knuffelde haar terug. Ik liep naar de keuken om een botterham te maken voordat ik het pindakaas op het brood wou smeren kreeg ik een appje binnen. O het was van chris mijn vriendje. Ik was helemaal blij van binnen en kreeg een glimlach op mijn gezicht. Ik keek snel naar het schermpje van mijn telefoon.
C: Heeii babe xx
Ik moet je wat vertellen kun je straks komen in de pauze.
D:hoii schatje nee vertel nu je weet dat ik niet tegen verassingen kan hahaxx
C: nee het is niet echt een verassing en ik wil het liever face to face zeggen
D: o oke Hihi ben benieuwd je gaat me wel missen hè haha xx
C: ja natuurlijk xx
D: awhh ik hou van je babe maar moet gaan het is bijna 8 uur doeggg xxx
C: bye babe kzie je op school

Ik leggte snel mijn phone op de tafel en at snel mijn broodje op. MAM IK GA DOEGG!! Dag lieverd veel plezier en vergeet niet afscheid te nemen. Mijn vrolijkheid ging weer weg ik dacht weer aan Chris en aan al mijn vriendinnen ik zal ze zo missen ik kan echt niet zonder ze. JAA mam is goed. Ik gaf haar een knuffel en staptte snel op mijn fiets. Ik fietstte richting mijn beste vriendin Rosa. Heeeeeeeeeeeeyyyyy deeeeeeeem. roept ze. Ik moest lachen haha ze is echt een hyper kind ik zal haar echt super veel missen. HEEEEEIIIIII ROOOOOS !!!!! Snel fietstte ik naar haar toe. Ze gaf me snel een knuffel. Waarom ben je zo laat?? Nou roos ik heb een berichtje gekregen van Chris en hij wil me in de pauze spreken. Zij ik enthousiast. We gillen allebij van blijdschap aaaaaaaaaaaah. Mischien geeft hij me wel een afscheids cadeau of zoent hij me of we spreken weer af of......rosa onderbreekt me. LIEVIEEEE JE MOET AFWACHTEN MISCHIEN IS HET WEL IETS HEEL ANDERS. Ja dan kan wel o ik ben zooooo benieuwd help me. Rosa lacht me uit. NOUUU ROOOS. Haha ik ben wel een vergeet geest ik laat je Chris vergeten.grinninkte ze.NEEEEEE IK WIL CHRISJE NIET VERGETEN.we laggen allebij in een deuk. En we fietste verder. OWH DEEM IK GA JE ZOOOOOO ERG MISSEN IK ONTVOER JE WEL OF IK GA JE OUDERS OVERHALEN OM NIET TE GAAN OF....ik onderbreek haar en zeg. Awhh schatje het gaat toch nooit werken ik heb alles geprobeert maar ik heb een iedee in de zomervakantie moetje gouw langs komen en de rest ook natuurlijk. JAA leuk we gaan het gewoon super leuk maken daar schat. Zei ze enthousiast..en ze zette gelijk wat muziek van ID op we zijn echt super fan van ze. We zongen het liedje best song ever heel erg vals rosa die zong echt super hard iedereen keek haar heel raar aan maar het kon ons niks schelen. We kregen allebij de slappe lach. Toen kwamen we op school aan. DEMIIIII schreeuwde al mijn vriendinnen ik deed mijn fiets op slot en rende zo hard als ik kon naar ze toe. HEEEEEEEEEEEEEEEIIIIII MEIDEN IK GA JULLIE ZO ERG MISSEN WE GAAN SKYPEN APPEN BELLEN ALLES OKE? Jaaaa natuurlijk lieverd hoordde ik shannnon zeggen. We knuffelde elkaar
Jullie komen wel zo vaak waneer jullie willen naar me toe hè jullie zijn echt altijd welkom. Ja we gaan slaapfeetjss houden alles. Zei mijn andere vriendin Charley. We liepen met ons armen om elkaar heen naar binnen. Ik paktte mijn boeken en liep met mijn vriendinnen groepje naar de klas. Hallo demi we vinden het allemaal jammer dat je weg gaat wil je nog wat kwijt aan de klas zei mijn leraar nederlands.ik liep de klas binnen en knikte.Ik vond dit zo moeilijk ik wou gaan huilen en zij tegen me zelf hou op wees geen mietje je bent net pas binnen niet huilen. Ik beet op mijn lip en zei" ja ik ga jullie allemaal missen ik heb een super tijd gehad hier op school". Ik keek nog effe de klas in en zag dat ze zatten te klappen.ik liep naar Rosa en ging naast haar zitten. Ik zag heus wel dat je wou huilen. Zei rosa ik keek haar aan. JAA maar ik hou ook zo veel van jullie en ik wil me zelf niet voor schut zetten voor de hele klas ik ben net binnen mischien pas op het eind.maar ik hield het niet meer vol en ging toch huilen. Rosa troostte me en wreef over mijn rug. Ik voog toch snel mijn tranen weg voordat de andere het zagen. Demi lees het eerste stukje van blz 116. Ik las het stukje en keek op de klok. Yes, nog 5 minuten en dan hebben we pauze dan weet ik eindelijk wat Chris wil vragen ! Na een tijdje ging de bel.
TRINGGGGG
Ik paktte snel mijn boeken deed ze in mijn tas.DEEEMM doe rustig wat is er. Nou, Chris wil me wat vertellen dus ik moet snel zijn. O ja dat had je me net nog verteld in de ochtend. Zei ze ik moest lachen rosa is soms zo vergeetachtig. JA SLIMPIEE KOM NOU MAAR STRAKS GAAT HIJ WEG. Riep ik.
ik pakte haar pols en rende naar Chris. Ik zag hem daar bij de fietsen. Hij zag er vandaag weer leuk uit. Toen ik er eenmaal was. Gaf ik hem een knuffel. Ik keek recht in zijn mooie blauwe ogen waar je echt in kon verdrinken. Ehm heeii schat...
Heey lievie wat wilde je me vertellen ik ben zo erg benieuwd. Ehmm ja voordat ik het zeg "Rosa wil je effe weg gaan". Ik keek naar chris de gezicht Ik weet niet wat het was maar hij keek rosa zo lief aan het leek wel of ..... nee niet zo denken ik weet dat chris mij leuker vindt. Ehm ja is goed veel succes moppie ze knipoogde naar me. Ze liep weg naar mijn vriendinnen clubje. En wat wou je vertellen.zei ik een beetje gespannen ja hij liet me wel heel lang wachten. Kom ga effe zitten demi. Zei hij een beetje arelax.Okay... Ik ging naast hem zitten. Wat is er nou? Nou demi je bent super aardig enzo. Zei hij.O nee hij ging het toch niet uit maken hè ik had hem nodig.neeeeee!!!! dat zou hij me nooit aan doen..!!! Of wel?. Lieve lieve demi ik weet niet of het handig is als we nog verkering hebben terwijl je helemaal in waarle gaat wonen. Zei hij. Maar hij zette zijn vinger op mijn lip en zei sssssttt ....hij onderbreekt me en zegt dan. Nee demi geen gemaar ik maak het uit sorry. Hij pakte mijn hand en kuste erop. Wat hoe kan hij.NEEEEE, laat mijn hand los,ik vertrouwde je ik vond je zoo leuk ik had je nodig zonder jou zo mijn leven helemaal instorten. Snikte ik. Sorry ik vindt rosa al heel lang leuk ik wou het eerder uit maken maar ik vond dit het geschikte moment want je gaat toch verhuizen naar waarle. WAT !
Ik stond op en zei "je bent een vieze vuile klootzak ik haat je ik ben blij dat ik ga verhuizen dan hoef ik je niet meer te zien!!!! Ik vindt je wel leuk maar rosa vindt ik veel leuker en.... Ik onderbreek hem en zeg dan " agghh rot toch op man rosa zal nooit maar dan ook nooit met je willen!!! Ik liep naar mijn vriendinnen die afwachtend bij het plein stonden. DEMI HET SPIJT ME ECHT! Ik negeerde hem en ik liep verder. Toen ik eenmaal bij mijn vriendinnen was vertelde ik alles. Awhh schatje toch wat een viezerik ik zou nooit met hem willen hij kan het maar op z'n buik schrijven ik neem niet met boys die zo met mijn vriendinnen omgaan. Lieverd jij verdiend beter vergeet die klootzak. Maar ik kan hem niet vergeten hij heeft mijn hart gebroken. Ik zag dat rosa nadacht en uiteindelijk zei ze dat ze een vergeetgeest is o, nee hè niet weer dat vergeet geest verhaal, ja deem. Zegt ze en knipoogde naar me.
Ze pakte haar horloge en wiebelde er mee. Kijk naar dit horloge en voordat je het weet ben je Chris helemaal vergeten. Ik knikte. Wiebelend met haar horloge schreeuwt ze langzaam VERGEET CHRIS VERGEET CHRIS VERGEEEEEEET CHRIS. Haha gekke rosa ik weet dat ik nooit Chris zal vergeten met z'on stom trucje dus ik doe alsof ik hem ben vergeten ik speel wel gewoon mee. Huh wie is Chris nou weer. OMG DEEM EFFE SERIEUS BEN JE HEM NOU VERGETEN CHRIS DE JONGEN DIE JE GEWOON GEDUMPT HEEFT. Waar heb je het over roos. OMG het is gewoon gelukt. Rosa schreeuwde het uit. Hahahahahwahahahahhaha ik ga stuk van het lachen. Nu moet ik het wel vertellen voordat Chris er ook mee gaat bemoeien. ROOS IK MAAKTE MAAR EEN GRAPJE IK BEN CHRIS NIET VERGETEN GEKKIE. Huh maar net..... Ik onderbreek haar. Haha ik wou je alleen maar in de maling nemen. NOU IK DACHT DAT HET ECHT WERKTE. We keken elkaar aan en proestte het uit van het lachen. Gelukkig je kan weer lachen. Ze gaf me een por. Ja haha allemaal door jou wat moet ik toch zonder je. TRINNNNGGGG. O de pauze is voorbij we liepen allebij de klas weer binnen en begonnen afscheids foto's te maken.

Een nieuwe buurjongen (ft mainstreet)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu