Hoofdstuk 3

1.4K 45 0
                                    

Pov demi
Toen we eenmaal in het nieuwe huis aankwamen. Wist ik niet wat ik zag. Het was zo groot en zo mooi het had een hele mooie tuin en hele mooie grote ramen en een garage. En wat vindt je er van lieverd. Hoordde ik mijn moeder vragen. Eh ja hoor het is wel oke. Goed jongens laten we naar binnen gaan. Zei mijn vader. Jeeeeeeeeeeeej dit huisje is leuk. Zij mijn zusje gwenny. Meneertje smubs vindt het ook mooi. Giechelde ze. Ja het zal wel. Zei ik een beetje chagrijnig ik vond dit huis geweldig maar ik wou niet te enthousiast overkomen dan gaan ze weer opscheppen dat ze gelijk hadden enzo. Ik probeerde mijn roze koffers die helemaal boven op de auto laggen te pakken. Maar ik kon er niet bij. Ik sprong om er bij te kunnen. PAAAAAAAPPPP. Kun je me helpen!!!! Iedereen was al binnen. Pff dan moet ik het zelf maar doen he. Ik zocht iets om er op te staan. Toen zag ik een doos staan. O daar kan ik op staan. Ik liep naar de doos. Totdat ik tegen iemand aan botste. O sorry, ik zag je niet heb ik je pijn gedaan. Zei ik geschrokken. Ik zag dat hij moest lachen. Haha nee hoor, je bent zeker nieuw hier.Ik glimlach naar hem. Ja ik ben demi aangenaam. Hij keek me heel lief aan. En schudde mijn hand. Ik ben rein duivenboden. Ik keek hem vragend aan. Rein je bedoeld DE rein duivenboden van mainstreet. Ik zag hem grinikken. Haha ja je bent zeker ook een maniac. Nou eigenlijk niet anders had ik je allang herkent slimpie ik hou meer van 1D. Oww dus we hebben concurrentie. Zei hij stoer. Ja mainstreet is echt super slecht sorry. Ik probeerde serieus te kijken maar het lukte niet dus ik begon een beetje te grinikken. Haha dat neem je terug dat neem je terug!! Zei hij. Zo niet. Hij kwam steeds dichterbij ik liep een beetje achteruit totdat ik tegen de auto botste. O shit hij gaat me toch niet zoenen hè. Nou dan krijg jij de kieteldood. Neeeeeeee, daar kan ik ech niet tegen. Schreeuwde ik lachend. ik rende rondjes om de auto en rein die rende nog steeds achter me aan. Toen hij me te pakken kreeg laggen we allebij op de grond. Hij begon me te kietelen. Awhh nee.... Haha...nee hahahah Please stopp !! Zeg dat mainstreet geweldig is. NEEE nooit. Dus je wilt het zo spelen. Grinnikte hij. Hij begon me harder te kietelen. Aaaah Hahaha oke mainstreet is geweldig leuk en perfect ik neem het terug. Hij stopte met kietelen. En we stonden weer op. Het leek net alsof je het echt meende. Haha nouuu. Zei ik. Ik dacht gelijk nog aan de koffers toen ik ze aan het begin wou pakken.O shit ik moet nog mijn koffers pakken. Kun je me helpen. Ja tuurlijk. Zei hij stoer. O dat kan jij zeker niet daar ben je veel te slap voor sorry. O dat zul je nog wel zien blueeye. Hij liet zijn spieren zien en zijn sixpack. Ik wist niet wat ik zag ik begon een beetje te blozen hij zag er zo schattig en stoer uit. Oooooo dat is niet slecht bewijs maar dat je de koffers kan pakken. Zei ik zelfverzekerd. Oooo makkie ik kan jou zelfs optillen samen met die grote roze koffers. Zei hij zelfverzekerd. Nou bewijs dat dan maar opschepper. Hij begon te lachen. Oke blueeye. Hij pakte me bij mijn middel en tilde me om hoog. Kun je er al bij. Zei hij. Eh ja het touwtje is al bijna los. Zei ik een beetje moeilijk omdat ik bezig was om dat touwtje los te maken. JAAAA hij is los. Ik pakte mijn 2 grote roze koffers. Kom jij maar eerst naar beneden dan pak ik wel je roze koffers. Hij zette me op de grond. Ik keek recht in zijn ogen en hij ook in de mijne. Hij had nog steeds zijn 2 vertrouwde warme handen om mijn middel. Hij trok me nog wat dichter bij zich. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik kwam net uit een nare relatie en eigenlijk weet ik niet eens of ik hem wel leuk vindt ik ken hem nauwelijks. O eh we moeten nog de koffers pakken. Zei ik een beetje verlegen. O jaa hij pakte gelijk de twee koffers. Sow deze koffers zijn zwaar. Wat zitten er in bakstenen. Nou, dat neem je terug reintje treintje.We stonden allebij te lachen. Lachend rende hij weg. Ik rende hem achterna. Toen ik hem eindelijk te pakken kreeg zei hij. Oke oke ik geef me over. Zei hij buiten adem. Hijgend ging hij zitten. Ik begon te lachen wat een slechte conditie voor een zangertje. We kregen allebij de slappe lach en we lachten om alles wat we zagen. We hadden het zo gezellig terwijl ik hem nu nog maar een kwartiertje ken. Totdat ik mijn vader hoorde roepen DEMMII KOM JE NOG. O,ik moet gaan ik zie je nog wel. Zei ik. Ik stond op en wou hem een hand geven. Hij keek me verbaast aan en zei wat doe je nou in Waalre geven we geen hand maar een knuffel. Lachte hij. Hij pakte mijn hand en duwde me naar zich toe en gaf me een knuffel. Het voelde zo vertrouwd alsof ik hem heel lang kende alsof hij een deel van mijn hart is ik weet niet wat dit gevoel betekent maar het is fijn. Hij liet me los en keek weer recht in mijn ogen. demi mag ik je nummer. Hij keek me super lief aan. Ja tuurlijk. Toen hebben we onze nummers uitgewisseld ik app je nog wel knipoogde ik. Ik pakte mijn koffers en liep naar binnen.

Een nieuwe buurjongen (ft mainstreet)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu