Pov demi
Stilte stilte iedereen we hebben vandaag een spreekbeurt van Chris hollenstein o,nee ook dat nog pfffff
Ik luisterde niet eens naar die bedrieger dus ik speelde maar met mijn potlood. Na een eeuwigheid ging de bel. We waren eindelijk uit. We liepen allebij naar buiten. Totdat ik werd mee getrokken door mijn vriendinnen. Huh wat is hier aan de hand wat gebeurt er!!! DEMI rustig we willen alleen afscheid van je nemen. Awhh schatjes ik ga jullie zo erg missen. Ik wou niet huilen. Mijn ogen prikkelde en ik liet een traantje los en dat werden er al gouw meer. Ik begon te huilen. Shannnon,Charley, en Rosa knuffelde me ik voelde me veilig bij ze ze waren alles voor me. Ik hou echt ziels veel van ze. Oke kappe met huilen jongens zei rosa anders overstroomt straks de hele school. We begonnen te lachen. Rosa pakte een soort van kistje die ingepakt was. Ze hield het voor me neus. hier voor jou. Een afscheids cadeau. Awhh dat hoeftte jullie toch niet te doen. Natuurlijk wel. Pak nou maar aan. Je zal het super leuk vinden. Zeiden ze in koor. Ik schuurde het cadeau papier van het kistje. Het was een mooi bruin kistje. Toen ik het open deed. Wist ik niet wat ik zag. Er zaten allemaal leuke foto's van ons in en er zaten dierbare spullen in die we heel vaak hebben gebruikt zo als onze knuffeldier mr. poober. Daar speelde we zo vaak mee. Er zaten ook onze lievelings sieraden in. En onze trui die we samen hebben gemaakt. Hij is een beetje misvormt maar dat boeit niet want we hebben er zo hard aan gewerkt en we hebben er ook samen aan gewerkt en we hadden er ook lol in. En er zat ook onze beker in die we met de playbackshow hebben gewonnen. samen met onze vriendschapsarmbandjes.Ik vond dit zo lief van ze. "ik kan me ogen niet geloven jullie zijn gewoon de liefste vriendinnen die een meisje ooit kon wensen ik hou zo veel van jullie. Ik ook van jou schatje zei shannnon. Nog 1 vraagje hoe komen jullie aan deze spullen deze spullen zijn iets van 5 jaar oud. Ja ze lagen nog bij mij thuis op zolder. Zei Charley .
Awhh jullie zijn zo lief. GROEPSKNUF. Zei ik ik knuffelde ze zo hard ik kon. Aaahhh ik krijg geen adem meer hoordde ik rosa zeggen. Hahahaaha ik liet haar los sorry moppie. We liepen met ze 4ren naar onze fietsen en nam nog een kleine afscheid van Charley en shannon. Ik fietste samen met rosa. We begonnen nog wat te kletsen. Totdat we bij haar huis waren ik wou echt niet dat ik weg ging ik wou vooral niet afscheid nemen van rosa we zijn al vriendinnen sinds de crash. Ze stapte af zette haar fiets in de schuur. En liep op me af. DEEM ik ga je zo erg missen echt zo erg we gaan skypen APPEN alles oke? We houden contact zo niet, kom ik helemaal naar waarle naar je toe om je een lesje te leren. Haha we moesten allebij lachen. Ik ga het lachen van rosa's grappen zo missen "ja naruurlijk houden we contact" ik knuffelde haar en ze gaf haar lievelings armbandje aan me. Nee niet doen dit is je lievelings. Zei ik geschokt.
Dat maakt niet uit je bent mijn bff en hiermee kan je me nooit maar dan ook nooit vergeten. Awhh je bent zo lief. Ik kom wel een keer langs oke. Zei ze. EEN KEER KOM GEWOON ELKE DAG LANGS. Hahaha ja natuurlijk. ROSA ETEN. Hoorde ik haar moeder zeggen. O kmoet eten. JA WACHT NOU IK MOET TOCH AFSCHEID NEMEN VAN DEMI! Demi ik hou van je ze knuffelde me "ik ook van jou" Bffs FOR life !!!! Ik nam ook nog snel afscheid van rosa's ouders en fietste naar huis.
JE LEEST
Een nieuwe buurjongen (ft mainstreet)
FanficHeeii lieve lezers dit verhaal gaat over een meisje (demi) dat verhuist naar waarle maar dat wilt ze echt niet ! Maar toen merkte ze dat haar buurjongen rein duivenboden is van mainstreet. Ze hebben super veel lol met elkaar Maar willen ze meer da...