Pov demi
Ik stak mijn huissleutel in het sleutelgat en draaide ermee tot de deur open gaat. Ik duwde de deur open en liep naar binnen. HOOIII mam ben weer thuis. Mijn moeder keek me niet al te best aan. En waar kom jij zo laat vandaan. Zei ze opeens heel geïnteresseerd. Nou, ik ging joggen. Zei ik. Mijn moeder keek me boos aan. DAT WEET IK OOK JA MAAR JE ZOU OM 5 UUR TERUG KOMEN!!! Schreeuwde ze. Maaaaar mam ik was de tijd vergeten sorry. Zei ik met een piep stem en keek haar lief aan hopend dat ik geen huisarrest krijg. Zeg glimlacht naar me en zuchtte. "Oke oke lieverd ik vergeef het je maar doe het nooit meer je liet me echt schrikken schat en trek snel je kleren aan voor het buurtfeest" ik begon te zuchtte en zei " moet dat nou ik ben echt moe en heb echt totaal geen zin (geen zin in rein ja). zei ik. " Nou, kom op nou schat ik kan daar niet alleen opdaachen zonder mijn dochter en je had het beloofd dus kom op schat. Ze gaf me een klap op me kont en duwde me de trap op. MAAR MAAAAAAAAAM. "Geen gemaar schat hup naar boven jij". Zei ze. Ik liep zuchtend naar boven. Ik had dus geen keus als mam zo doet dan kan je haar echt nooit op andere gedachten brengen dus ik moet maar. Ik deed mijn kast open en pak mijn beige leren jasje met een zwart hempje eronder en mijn skinny jeans met mijn zwarte air force. Ik trok ze snel aan. Ik deed nog een dik laagje mascara op en bracht mijn haar weer in model. Ik keek in de spiegel. Ik vind eigenlijk dat ik er best goed uitzie niet dat ik lelijk ben maar ik ben zo jaloers op andere meisjes vergelijken met mij ben ik een lelijk dik varken dat vindt rein vast ook wie wil mij nou Chris die gebruikte me gewoon om dichter bij Rosa te komen rosa die doet de laatste heel raar en pap die moet alleen maar werken hij heeft nooit tijd voor ons. Die gedachte doen me pijn het leek alsof ik voor iedereen de tweede keuze was. Ik beet op mijn lip om niet te gaan huilen. Zuchtend pakte ik mijn mobiel uit het kastje. "Effe kijken of ik nog een berichtje heb gekregen van rosa" ik keek naar het schermpje en zie dat ik 1451 berichten heb. " Wow zeker van die stomme groep chats. En nee geen bericht van rosa. Lekker dan wat is er aan de hand normaal verteld ze me alles en heel raar. Ik keek nog verder van wie ik berichten heb gekregen. Ik drukte op het berichtje van rein.
(Rein=R & Demi=D)
Rein= heey deempje heb je gemist zeg!! Het was geweldig today. Kom je trouwens ook naar het buurtfeest. De jongens komen ook. Ik hoop het wel zonder jou is het zeker zo'n suf feestje.
Ik keek lachend naar het berichtje ja vast en zeker dat hij me mist dus niet. Ik was niet verdrietig meer over dat gedoe met zijn vriendin die hij leuk vind we kunnen wel gewoon goede vrienden zijn eigenlijk voel ik niks voor hem waar maak ik me druk om. Met dat typte ik vrolijk iets in.
D= ja vast reintje jij en missen. Hahaha maar ja ik kom naar er buurtfeestje!!
Ik gooide me mobiel op me bed en keek de spiegel nog in en zong het liedje van jason durolo trumpets. Dit keer geen one direction weet niet waarom maar was aan een ander nummer toe. Dansend swingde ik met mijn haar en heupen. THINGG. Hoorde ik het was vast van rein. Ik liep zingend naar mijn bed en pakte mijn mobiel.
R= IK MIS JE ECHT GELOOF JE ME NIET!! Je kan mooi zingen trouwens ik hoor je al helemaal van de overkant. Je kan ook prachtig dansen je leek net een gestoorde gek hahahahahahha dit is voor wraak!!!
Ik keek het filmpje met groote ogen aan. En keek naar de overkant waar rein hard stond te lachen. Ik was idd een gestoorde gek haha ik moest er eigenlijk ook van lachen.
D= NOUU, :(( dit is te genânt!!!!....... Oke oke ik geef toe we staan kiet!! maar verwijder het filmpje nuuuuuu
Ik keek hem boos aan. En zag aan zijn gezichtsuitdrukking dat hij schrok. Ik begon heel hard te lachen. Hij begon mijn afschuwelijke dansje na te doen. Dit is te genânt dans ik zo raar?? Het zag er idd ook lomp uit. Ik stuurde hem gelijk een appje.
D= nou kappe het is te genânt moet ik jou na doen met dat afschuwelijke dansje die je laatst deed moehahhaha. Ik zag dat hij rood werd en ik begon het dansje die hij laatst deed na te doen. We laggen allebij in een deuk.
R= DEMIII ik lig nu op de grond wist je dat hahahahahahha ik kom gewoon niet meer bij.
Helemaal buitenadem plofte ik neer op mijn bed.
D= hahahaha je bent echt gestoord wist je dat!! Ik heb helemaal buik pijn gekregen door jou (van het lachen)
R= nou, bedankt Deem -_- hahaha maar moet gaan mijn moeder loopt te zeiken dat ik naar beneden moet komen het liefs zou ik nog veel liever met jou willen appe.
D= awhh jammer maar wel luisteren he!!;) Doeeeggg konijntje haha zie je bij het buurtfeest!!x
R= daaaaaggg mijn lieve blueeys!!x
Ik bloosde helemaal toen ik het laatste berichtje van mijn beeldscherm las. Wat is rein toch een schatje. Ik sloot mijn mobiel af en liep naar beneden... Met mijn hand mijn oren om mijn oorbellen in te doen hoor ik mam roepen dat ik nu moet komen. JA MAM KOM AL!!. Ik liep naar de keuken en zag dat mijn zusje huilde ze wou opgeteeld worden maar mam die had het te druk om haar uiterlijk ze wou er natuurlijk goed uitzien voor een suf feestje tss. (Sarcastisch bedoeld). Awhh kom hier gwen mama heeft het te druk. Zei ik zuchtend. Ze houdt mijn nek vast en hield op met huilen. Demi liefff!! Schreeuwde ze in mijn oor. Ik knuffelde haar en liep met mijn moeder naar het buurtfeest. Tygo die had geen zin om mee te gaan echt typisch hij. mama smeekte het hem maar hij wijgerde gewoon ughh soms kan ik hem gewoon niet uit staan!! We zijn er bijna ik zie al de groote springkussen en ruik al het bbq lucht. Lieverd ik ga nog naar de buren ik neem gwenny en Nina wel met mij mee ga jij je dan maar effe vermaken. Zei ze vrolijk voordat ik kon antwoorden liep ze weg samen met gwenny en Nina. " Nou, lekker dan blijf ik alleen achter!! Hopelijk zie ik rein nog of de andere van mainstreet. Ik liep en zocht naar rein. Ik kon hem nergens vinden "huh hij zou toch komen". Ik keek nog rond maar zag nog steeds niemand die ik ken. Todat er iemand op mijn schouder tikt. Met een verbaasde blik keek ik om...... REIINN!!!! Ik werd helemaal blij toen ik zijn gezicht zag. Ik knuffelde hem en hij draaide een rondje met mij in zijn armen. Hij liet me los en zei "Demi ik heb je zo gemist". Ik keek hem grijnzend aan." Je hebt me net nog gezien haha" grinnikte ik." Ja maar toch" zei hij terwijl hij mijn handen vast houdt. ik keek recht in zijn ogen en het leek net of we gingen zoenen. Maar in plaats van zoenen trok hij me mee naar een kraampje waar ze een wedstrijd hadden voor wie het snelste een hotdog op kan. "REIINN wat ben je van plan?? Zei ik nieuwschierig. hij keek me grijnzend aan "Dat merk je zo wel. Hij begon te grinniken.
"WE GAAN EEN WEDSTRIJD DOEN WAAR WE ZO SNEL MOGELIJK HOTDOGS ETEN!!! Schreeuwde hij. Ik grinnikte. Rein ik kan dat niet."kom op nou het wordt leuk!!. Voordat ik iets wou antwoorden trok hij me mee naar het tafeltje waar we over een paar minuten gingen beginnen. Hij ging zitten met voor zijn neus een heel groot bord met super veel worstjes (hotdogs). Hij ging met zijn tong over zijn lippen en wrijfde over zijn handen. Ik twijfelde maar toch zei ik "Oke ik doe mee maar wie verliest gaat helemaal wild tussen de kleine kindjes op de springkussen springen. Grinnikte ik. Ik zie een kleine twijfeling in zijn ogen. "Deal" zei hij vastbesloten. We schudden onze hadden en ik ging snel zitten. 3.......2...........1 GO!! Zij de vrouw die de tijd bij hield. In 1 keer propte ik 6 worstjes in mijn mond. Daan begon ons te filmen ik wou er iets van zeggen maar dat gaat moeilijk als je 6 worstjes in je bek hebt (sorry voor het taal gebruik). Ik stopte er gelijk nog iets van 5 in mijn mond. Ik leek wel een eekhoorn. Ik keek naar Daan die niet meer bij kwam van het lachen. Kauwend keek nog effe snel op rein's bord hij had er nog 2 over ik nog 3. Snel pakte ik de laatste drie en stopte ze in mijn mond. Kom op demi je kan het kom op kom op je gaat niet tussen die kleintjes op het springkussen als een gek springen dat laat ik liever aan rein over. Zei ik tegen mezelf. Na een tijdje gekauwd te hebben deed ik mijn mond open en liet zien dan ik alle worstjes op heb. Ik keek naar rein die nog steeds zat te kauwen. en de winnares van deze wedstrijd is geworden DEMI DE JONG!! Ik schreeuwde het uit van blijdschap en rende naar Daan,Nils en owen die het uitproeste van het lachen. Nou daan waarom heb je nou gefilmd ik leek wel een eekhoorn. Zei ik grinnikend. " Gewoon ik kon het niet laten het zag er gewoon zo grappig uit!" Lachte hij. Ik liep lachend naar rein toe en zei " ik heb lekker gewonen jij lekker niet" ik lijk wel een kleuter LOL. En je weet wat de deal is. Lachte ik geheimzinnig. Hij keek me verbaast aan. Huh wat voor een deal ik weet daar niks van af hoor. Zei hij met een verbaasde blik. REEEEEIIINNNN KOM OP!! Ik trok hem mee naar de springkussen. Hij deed zijn schoenen uit en ging met een rood hoofd het springkussen in met allemaal van die kleine gillende kleutertjes. Hij sprong stijfjes op het springkussen. Ik begon heel hard te lachen. Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen. Ik was van plan dit te filmen ik zocht naar mijn mobiel maar had hem natuurlijk thuis op het kastje laten liggen. Rein keek me aan en trok me mee op het springkussen. Aaaaaaahh nee rein! Schreeuwde ik. Ik voel dat ik rood wordt allemaal mensen begonnen ons aan te staren." Kom op het is leuk ik voel me weer zeven". Zei hij. lachend sprong ik achter hem aan "je bent echt gek treintje". "O, nee jij bent normaal. Lachend tilde hij me op en legde me op zijn rug. Ik legde mijn armen om zijn nek. Hij probeerde te springen maar dat ging niet met mij op zijn rug dus we vielen allebij op het springkussen allemaal kleine kleuters die om ons heen sprongen."Hahahaha kom poepje we gaan effe naar de andere ze hebben ons vast gemist" zei hij en hij trok aan mijn hand. Springend verlieten we het springkussen. Met mijn arm om zijn arm liepen we naar de jongens. " We lijken we een oud getrouwd stel!!. Hij begon te grinniken. Lieve lieve demi wil je met mij trouwen ookal ben ik nu 81 jaar oud. Zei hij met z'n stem een imitatie van een oude bejaarden man. Ik begon heel hard te lachen en zij "ja ik wil meneer duivenboden ookal ga ik bijna dood ben namelijk 99. Zij ik met een imitatie van een oud vrouwtje. JA WE ZIJN GETROUWD. Schreeuwde hij met een oude mannetjes stem. Ik kreeg helemaal tranen in mijn ogen van het lachen. Rein tilde me op. "We zijn getrouwd mensen we zijn getrouwd. Schreeuwde ik lachend. "Auw mijn rug ik heb nog 24 uur te leven laat ons genieten van ons laatste huwelijk. Zei rein met zijn gekke oude man imitatie. Ik keek hem lachend aan en begon heel hard te zingen. TUM TUM TUM TUM TUM TUM TUM TUM TUM. (het liedje als mensen gaan trouwen zovan daar komt de vrouw lalalala....blablablabla haha) toen we eindelijk bij Daan,Nils,owen hadden we nog een beetje gepraat het was super gezellig. Ze noemde ons de hele tijd tortelduifjes. We zijn gewoon vrienden en rein heeft toch al een vriendin dus..... Toen ik iets te drinken wou halen kwam mam me ophalen. "Heey lieverd het is al half 10 kom we gaan. Ik keek mam smeekend aan omweg te gaan ik schaam me echt voor haar met haar wil te korte rokje en haar veel te lange hakken. " Ja mam ik kom al" ik nam snel afscheid van daan,nils, en owen. En liep snel naar rein "schattebout moet gaan het was sssupper gezellig" ik keek hem super lief aan en hij ook naar mij " ik vond het ook geweldig blueeyes!! We kwamen steeds dichterbij met onze hoofden totdat Daan ons leuke momentje weer verbrak. "AHUM rein kom je nog" rein keek hem boos aan. wat doe ik nou ik probeerde hem bijna te zoenen terwijl hij al verliefd is op iemand anders ik weet het niet meer elke keer als ik hem zie dan voel ik steeds meer voor hem ik zal meer afstand dus meer afstand moeten nemen. Ik keek hem aan en zei " o, ehm sorry maar moet gaan ik gaf hem snel een knuffel en liep weg ik keek nog achterom en riep "DOEEGGG SNOEPIIEES" rein begon te lachen en ik ook. En liep snel achter me moeder aan die al vertrokken was.....
JE LEEST
Een nieuwe buurjongen (ft mainstreet)
FanfictionHeeii lieve lezers dit verhaal gaat over een meisje (demi) dat verhuist naar waarle maar dat wilt ze echt niet ! Maar toen merkte ze dat haar buurjongen rein duivenboden is van mainstreet. Ze hebben super veel lol met elkaar Maar willen ze meer da...