Hoofdstuk17

3.2K 211 37
                                    

Oké ik heb het gevoel dat jullie Mn verhaal niet leuk vinden? Normaal haal ik niet eens in 1 dag 100+ lezers en nu duurt het bijna 2dagen!. Moet ik stoppen wela?

Vandaag zou ik echt gewoon thuis
blijven!
niet dus moest boodschappen gaan doen!
deed snel even wat aan! en liep snel naar de supermarkt!
deed me boodschappen en liep naar huis!
nog steeds en niemand was thuis ik belde me zus op en vroeg waar ze bleef!
ze zei me dat ze even met mootje is!
ik zei ow vandaar a sitana wrm heb je niet gebeld!
aaah sorry schatje maak niet uit maak het niet telaat zie je inshallah thuis
veel plezier en doe hem de groeten beslama schat!
en ik hing op ow dus vandaar ze was niet gekomen achja het is tenslotte haar man!
ik belde me moeder op en vroeg waar ze bleef!
opeens zei ze weer dat ze zou blijven logeren! ik dacht pfff weeer alleen!
ik belde farah op en vroeg of ze zin had om weer te komen!
ze stemde toe morgen inshallah is ze vrij dan gaan we samen kleren kopen!
na een uurtje was ze er ik maakte voor haar open en ze kwam binnen!
we spraken over hoe onze dag verliep en dat was het een beetje!
we hadden het over morgen! ze zei me broertje yassin gaat ook mee hij heeft nog geen pak
ik dacht bij mezelff yeahh!!! nog leuker!
en ze zei trouwens hij doet je de groeten! en heel veel kusjes!
hahahaha zei ik tegen haar! ze zei ja ik meen het hoor
ik geloof je a gekkie! en vertel hoe gaat het tussen jou en farid?
ja gaat wel goed hoor hmdl! uitstekend zelfs
ok dan zo mag ik het horen! want als hij je pijn doet krijgt hij met mij te maken!
hahahaha en we lagen in een deuk!
opeens ging me telefoon het was yassin!
Yassin: Heeey schatje houbi inoe!
Youssra: heey lieverd farah zat daar gekke bekken te trekken totdat ik moest lachen!
Yassin: waarom lach je hahah hoe gaat het verder:
Youssra: omdat je zusje hier gekke bekken aan het trekken is! hmdl met jou?
Yassin: owjaa maar natuurlijk ze zou bij jou slapen! doe haar veel groeten en met mij gaat het goed hmdl!
Youssra: oke dan mooi zal ik doen je krijgt de groeten terug!
zo spraken we over hoe onze dagen waren en hij zei dat hij me morgen zou zien hahaha
pff kon niet wachten om morgen samen met hem op stap te gaan en bovendien! ga ik hem zien zijn pak!
toen ik ophing pff me hart weyemaa je kon hem horen in me oren!
zoowww schoonzusjee! je bloosst helemaal helemaal niet hahaha
laatstaan morgen! helemaaal gekheid! dan moet ik steeds naar rooie wangetjes kijken ahhaahha
ze had echt humor ik kon de hele dag om haar lachen! we kregen gewoon de hele de slappe lach!
tot we waren uitgelachen! gingen we nog even wat eten!
en zoals altijd weer late avond! en we gingen onze bedje in!
vol spanning wachte k het af naar de volgende dag!!!
ik kon haast niet wachten pffff

Volgende dag werden we wakker rond 10 uur,
daarna gingen we de huis opruimen afwassen enzo
zoals altijd ontbijten douchen bidden omkleden.
toen we klaar waren gingen we ons omkleden!
ik en farah deden allebei onze jabador aan zij had een witte
en ik een lichtgroene! we zijn geen meiden die make-up doet we zijn gewoon puur natuur
en bovendien me gezicht kan er niet tegen!
toen we klaar waren het duurde best wel lang aangezien we nog aan het lullen waren.
toen we klaar waren belde farah yassin op maar die lag nog te slapen hahah
hij zou er over een uurtje zijn.
we reden alvast naar de stad pfff het was er zo druk!
we keken even rond of we wat konden vinden!
ik had alvast schoenen gekocht en sjaaltjes!
na een uurtje kwam yassin eraan! hij zag er echt goed uit!
hij ziet er altijd leuk uit niet daarvan ofzo!
ik bewonder hem echt! hij gaf ons een hand en liepen samen verder!
ik merkte dat hij steeds naar me zat te kijken.
ik keek ook naar hem alleen waneer hij met iets bezig was hahaha
zehmaa sneaky! we gingen samen eerst naar een marokkaanse winkel
met takshita's en die bruidsmode!
eerst kocht ik een hele mooie sisi jurk toen ik hem zag wou ik hem gelijk hebben!
ik gaf me tassen aan yassin en farah en ik ging die jurk passen
toen ik uit de paskamer kwam bewonderde ik mezelf!
al zeg ik het zelf het stond me echt heel mooi!
yassin en farah keken met grote ogen ik zei staat ie me niet!
ze zeiden allebei het staat je prachtiggg!!!!
ik werd rooodd! toen zei yassin ik hoop inshallah dat je ook zoiets gaat aandoen op onze bruiloft!
ik keek hem verlegen aan en ging terug om me om te kleden!
farah had ook zo een jurk gehaald net als mij maar ietsje anders!
nu was yassin aan de beurt hij is echt kieskeurig!! we waren meer dan 2 uurtjes met hem aan het uitzoeken!
tot ik een hele mooie beige pas vond! ik wist gelijk deze zou hem echt mooi staan!
ik gaf het aan hem hij bedankte me! ik en farah zaten met spanning te wachten tot hij uit de kleedkamer zou komen!
toen hij eruit kwam! woww me ogen werden echtt letterlijk groter!
het stond hem echt mashallah zo mooi zo prachtigg!
ik farah zaten hem minuten te bewonderen zonder wat te zeggen!
hij zei zeg dan wat staat het me of niet? ik en farah keken elkaar aan en zeiden!
tuurlijk staat het jou! je moet hem nemen!
hij zei oke ik neem hem alleen omdat me schatje het zegt ahahaha
daarna toen we klaar waren liepen we nog een paar winkels in!
ik was echt zo moe hahahah we waren meer dan een halve dag in de stad
het was toch koopavond en niemand was nog thuis!
het duurt altijd jaren voor iemand thuis komt maar dat maakt me niet uit!
tot opeens yassin naar me toe kwam hij had een doosje in zijn hand
ik dacht nee dit is toch niet wat ik denk he!
hij opende het voor het was een mooie gouden ring met een mooie diamant!
hij zei deze krijg je voor je verjaardag omdat je inshallah volgende week jarig bent!
ik kon het niet aannemen ik zei het spijt me maaar wollah kan het niet aannemen!
hij zei ewa saffi is een verjaardagscadeau doe het voor mij en draag hem!
hij pakte me hand en schoof de ring door me vinger het paste me precies!
ik gaf hem een kus op zijn wang en bedankte hem! hij werd meskien helemaal rood!
hij zei mag je wel vaker doen hoor hahahah
we liepen samen met zijn drieeen naar een terasje en bestelde wat te drinken!
het was al bijna 8 uur! we besloten maar naar huis te gaan!
yassin zou nog naaar een vriend gaan! dus hij nam de andere kant !
ik bedankte hem voor alles! en nam afscheid van hem!
hij zei dat hij me nog zou bellen! ik gaf hem een hand
ik en farah liepen naar huis praten over deze ongelovelijke mooie dag!

Gedachte yassin:

Vandaag zou ik samen met me zusje en youssra gaan winkelen dingen kopen voor de bruiloft!
ik moest nog een pak hebben dus dat komt goed uit!
ik had me verslapen me zusje belde me op!
ik dacht shitt me wekker ging niet af ik nam snel een douche en ontbijt!
daarna reed ik naar de stad en ze zaten daar al te wachten!
ik groette hun en gaf ze een hand! het liefst zou ik de hand van youssra nooit willen loslaten!
we gingen nog winkels in uit je weet hoe meisjes zijn! elke winkel moeten ze in!
tot opeens we een winkel binnen gingen en ze een hele mooie jurk had gepast!
het stond hij mashallah echt prachtig! nu kan ik al helemaal niet wachten tot ze me vrouw wordt inshallah!
ik stond gewoon met mond vol tanden minuten stond ik naar der te kijken!
hoe zou ze er uit zien inshallah op onze bruiloft nog mooier
ssteeds als ik haar zag! kon ik niet wachten tot ze op een dag helemaal van mij zou zijn!
ik ken haar maar net maar vanaf al dag 1 heeft ze me hart !
het is gek! ik heb dit nooit met iemand maar zij is anders zo speciaal!
ik dank allah swt dat hij haar in me leven heeft gebracht!
en inshallah blijft ze ook in mijn leven ! voor altijd!
we gingen nog een paar winkels in en uit tot het mijn beurt was een pak te passen
ze had een hele mooie beige pak uitgezocht ze heeft smaaaak!!
ik paste hem en toen ik uit de kleedkamer kwam! stonden ze allebei met grote ogen naar me te kijken!
ik dacht hij staat me vast niet! opeens zeiden ze dat het me echt heel mooi stond!!
daar was ik blij mee! inshallah staat zij die dag naast me met die jurk op de bruiloft van me broer en ik naast haar inshallah in deze pak!
ik had een cadeau voor haar gekocht! ik had een hele mooie ring gezien en die moest ik gewoon hebben
het is een verjaardagscadeau ik wou de eerste zijn die iets voor haar zou kopen!
meskiena ze wou het eerst niet aannemen ik zei dat het moest! ik schoof die ring door haar vinger en het paste haar precies alsof ik de maat wist op dat moment dacht ik gelijk aan onze verloving:$
ik kon niet wachten!!!!.... toen we moe waren gingen we even iets drinken!
het was al rond 8 uur en ze besloten maar naar huis te gaan ik zou nog naar een vriend gaan!
ze bedankte me voor deze mooie dag en ik hun! het was een onvergetelijke dag!
ik nam afscheid van ze en liep naar een vriend.

✌🏻
EEN XXL DEELTJEEEEEE

De liefde van je leven Uitgehuwelijkt aan je zusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu