Hoofdstuk44

1.8K 97 14
                                    

Volgende ochtend werd ik wakker nadat me wekker is afgegaan.
me zus stond al op het punt me wakker te maken.
ik stond op en omhelsde haaar vandaag inshallah mijn dagjee!!!
ik ging me gezicht wassen iedereen was al wakker.
ik liep naar beneden me broer was gekomen.
ik rende op hem af en omhelsde hem stevigg !! ik was echt blij hem te zien.
ik groette zijn vrouw mijn schoonzus dus! echt een schat ! en haar kinderen.
ik had ze echt zo erg gemist sinds de bruiloft van me zus niet gezien
ik had niet eens gemerkt dat ze waren gekomen ik dacht pas in de middag.
het gaat er om dat ze zijn gekomen hmdl! we vertelde over de afgelopen tijden.
me broer was echt zo boos op hem hij kon hem wel vermoorden.
we spraken over wat er vandaag ging gebeuren en die dingen.
me vader en me moeder zeiden dat ze een hele grote verassing voor me hebben.
na de bruiloft zou ik het pas krijgen! ik was zo benieuwd wat het zou zijn.
na het ontbijten ruimde ik op en waste af iedereen zei nee vandaag ben jij de bruid dus je hoeft niks te doen.
ik lachte zei ewa safi het is pas straks niet nu
me schoonzus ging ook mee helpen en ruimde de rest op.
ik deed de pc aan voor me nichtje en neefje zodat hun ook wat konden doen.
ik liep terug naar beneden alles was al opgeruimd.
het was al richting 10 uur! het zou nog langg niet plaats vinden.
pas om 5 uur of 6 uur. me vader en me broer waren de koekjes gaan ophalen.
me moeder is al begonnen met koken.
even later kwam de moeder van yassin ze omhelsde me farah was ook meegekomen.
zij kon helemaal niet wachten op het moment dat ik haar schoonzus zou worden.
me moeder en de moeder van yassin gingen samen verder in de keuken.
ik vroeg ze of ik ontbijt voor ze zou maken ze hadden thuis al ontbeten.
farah had haar kleren meegenomen en die van haar moeder.
farah had een beige takshita en haar moeder een witte.
ik bracht hun jurken naar boven en deed ze in de kast.
ik ging naar beneden ik ging nog met farah en me zus praten.
me zus zou nog iets voor me ophalen namelijk me belga die ik vergetn was hahaha.
ze ging haar omkleden en liep de deur uit ik wou het eerst zelf doen maar zij zei nee jij doet vandaag niks.
vandaag is het een dag dat het om jou draait!
ik en farah gingen verder over hoe en wat! ik vroeg waar yassin was.
ze zei hij heeft de hele nacht niet geslapen hahaha hij sprak steeds over je.
ik bloosde hahahah ze zei dat hij naar de kapper is gegaan en dat hij zijn jabador van de stomerij zou ophalen.
hij zou straks langs komen! hij had me volgens mij gebeld maar me batterij was leeg.
ik ging hem even snel in de oplader zetten ik kreeg een appje:
schatje ik belde je maar je tel stond uit ik kan niet wachten om officieel je man te worden.
schatje dit heb ik niet gezegd maar ik ben veel van je gaan houden.
tot later inshallah dikke kus je toekomstige man!
deze appje maakte me echt nog blijer! hij heeft nooit gezegd ik hou van jou.
omdat hij het iets vond wat je echt moet menen en niet zomaar zeggen
hij heeft het gewoon na meer dan een half jaar gezegd mensen zeggen het na 1 week.
yassin was gewoon de gene waar ik me leven mee ga delen en waar ik inshallah mee oud ga worden.
de vader van me kinderen inshallah! yassin was ook een persoon die gek was op kinderen en bovendien ik ook!
ik had helaas geen btg dus kon niet terug appe ik zie hem inshallah toch straks.
ik liep terug naar beneden farah was even met me moeder en haar moeder in de keuken.
het was al richting 1uur pff nog 5 uurtjes te gaan de tijd ging echt langzaam.
even later kwam de henne vrouw aanbellen ik groette haar en ze nam plaats.
ik zette thee en koekjes voor haar neer ze gaf me een boekje en zei welke versiering wil je?
ik bladerde ik zag er heeel veeel ik kon niet kiezen uiteindelijk had ik 1 hele aparte gekozen.
ze vroeg me welke ik wou voor familie en vrienden. ik koos ook 1 hele mooie
een hele mooie roos met allemaal versieringen erom heeen.
ik vroeg farah of ze het mooi vond ze zei alles wat jij kiest is mooi!
ik gaf haar eeen kus op haar wang me zus was ook net binnegekomen.
ik vroeg haar welke ze mooi vond ze vond alles goed wat ik koos.
me vader en me broer waren ook gekomen samen met de vader van yassin.
ik groette hem en gaf hem een kus op zijn hand! hij gaf me een kus op me voorhoofd.
ze hadden zoveeel koekjes meegekomen gewoon 5 emmers helemaal vol.
achja onze familie is groot en die van yassin ook dus ja! de vrouwen zouden hier bij ons
en de mannen bij yassin thuis! yassin zou wel hier blijven natuurlijk hij gaat ook henna zetten
maar hij hoeft alleen zijn pink ik handen helemaal vol+voeten! pff dat wordt een hele dag niet bewegen hahah
daarna waren me broer en de vader van yassin en mijn vader weggegaan.
me moeder en de moeder van yassin kwamen uit de keuken ze hadden alles afgerond.
ze groette de hennavrouw en spraken nog met haar.
het was al richting 3 uur even later kwam de kapster ook zij vroeg me welke kapsel ik wil.
ik koos voor die mooie kapsel die opgestoken met witte bloemetjes
farah en lina wouden hun haar met pijpen krullen! en daarna een grote roos erin.
farah en me zus worden mijn bruidsmeisjes!
het moment naderde steeds dichterbij en hoe sneller de minuten gingen hoe sneller me hart klopte.
over 1 uurtje inshallah zou ik me gaan omkleden! me familieleden kwamen een beetje bij beetje tot het best wel vol was. de familieleden van yassin waren ook gekomen het was al best druk!
ik kon echt niet wachten tot ik maar ook besloot samen met farah en me zus ons om te gaan kleden.
de hannaset had me vader opgehaald ze hadden alles al ingericht!
het was een mooie witte met grijze sterretjes!
de henna stond al op tafel toen ik eindelijk klaar was ging de kapster onze haren doen.
het was al half 6 iedereen was zowat al geariveerd yassin was er ook
hij kwam naar boven en groette me! en ging weer naar beneden.
we waren eindelijk klaar samen met me zus en farah en de kapster liepen we naar beneden.
toen ik naar binne ging in de woonkamer begonnen ze te roepen slaaaat oe slaaaam joejoejoe.
ik liep naar waar de hennaset was en nam plaats naast yassin iedereen maakte foto's van ons.
er kwamen familie leden 1 voor 1 me groeten en die van yassin ook.
me moeder ging zich omkleden toen ze klaar was kwam ze naast me zitten
en de moeder van yassin naast hem! toen begon de hennavrouw henna voor me te zetten
en farah ging henna voor yassin zetten! er werden steeds foto's gemaakt.
na 2 uurtjes was ze eindelijk klaar ze dede muziek op en begonnen allemaal te dansen.
yassin en ik zaten met elkaar te praten ik kon me handen en voeten niet eens bewegen.
daarna ging iedereen eten na het eten ruimde ze op en zo ging de avond maar door.
het was echt zo leuk!! ondanks ik de hele dag op 1 plek moest blijven zitten!
langzamer hand begon iedereen weg te gaan! ik had veel cadeautjes gekregen
bloemen sieraden geld van alles eigelijk! daarna gingen we met zijn alle 1 voor 1 foto's maken.
met de familie van mij en die van yassin!
die avond duurde tot half 2! de henna vrouw had ook voor de rest henna gezet.
de kapster was al weggegaan! ik wou me andere lebsa aan doen maar kon niet had henna aan me handen en voeten.
dus dacht ik laat maar zitten tot iedereen weg was waren alleen de ouders van yassin over
en mijn zus broer en ouders! en de kinderen van me schoonzus en zij natuurlijk.
ik deed olie op me henna zodat het een mooie kleurtje zou krijgen
daarna deden farah en me zus plasticzakjes over me henna! yassin besloot boven te gaan slapen.
en ik hier beneden met farah en me zus! de ouders van yassin bleven ook!
we namen afscheid van ze en iedereen ging slapen ik farah en lina spraken over deze leuke dagje.
ik sliep met me hoofd op een kussen en me handen en voeten in de lucht hahahahah.
na 3 uurtjes praten vielen we als een blok ik slaaap! me dag was prima verlopen.

   Mededeling🛎
Voor dat ik begin Veel lezers vragen via privé wat Mn Snapchat is nou bij deze! Mn snap is nabiharotterdam
  ❤️❤️
Zoals jullie weten kan ik niet elke dag of elke moment uploaden. Ik heb namelijk geen WiFi tot januari want ben verhuist. Alleen op school of buiten
Ik upload alleen 1 deel snel. En heb weinig/nooit tijd om op jullie te gaan reageren!💋.
En ohjaaa waar ik me zwaar aan irriteer is de berichten die ik krijg in privé TUURLIJK mogen jullie me berichten sturen❤️! Zolang het maar positief is. Maar de berichten die ik krijg zijn meestal van Je verhaal begint saai te worden bla bla bla blaaa. Kijk als je het saai begint te vinden voor wat lees je het dan?. 😴 of van die berichten van wanneer nieuwe deel? Kijk ik weet zelf ook niet, ik ben daar niet geprogrammeerd op! Ik probeer ook elke dag een deel te publiceren voor jullie!🖤. Mhm dit wou k ff kwijt x

👋🏼👋🏼👋🏼👋🏼👋🏼👋🏼

De liefde van je leven Uitgehuwelijkt aan je zusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu