de volgende ochtend werd ik wakker de rest sliep nog.
ik en yassin zouden vandaag de zaal gaan uitzoeken en de catering.
ik maakte een ontbijt even later kwam yassin.
hij gaf me een kus en ging aan tafel hij was niet gewend om vroeg op te staan.
ik was al klaar met ontbijten daarna toen hij klaar was ruimde ik op en waste af.
ik ging naar boven douchen en bidden en omkleden.
yassin was nog niet klaar hij was nog aaan het douchen.
langzamer hand begon iedereen wakker te worden farah en me zus waren al opgestaan.
daarna volgende me broer/schoonzus/ouders van yassin.
ik zei dat ik wat dingen ging regelen me moeder wou ontbijt maken.
ik zei dat ik het al had gemaakt en al had onbeten.
ik groette iedereen en yassin was eindelijk klaar we liepen samen naar zijn auto.
we stapte in en reden richting houten de zaal waar me zus ook haar bruiloft had gegeven.
daar aangekomen maakte we een afspraak voor de bruiloft die plaats zal vinden op zaterdag.
gelukkig was de zaal niet bezet die dag we kozen ook een catering uit.
toen we klaar waren gingen we richting een winkel waar ze bruidstaarten maken.
daar aangekomen ging ik in een boekje kijken ik en yassin kozen een mooie grote witte taart met rozen.
ongeveer net als die van me zus maar deze was ietsjes anders.
de rest was zowat al geregeld ik had me jurken + bruidsjurk al besteld
yassin had zijn pakken al besteld cameravrouw geregeld band geregeld
dankzij de hulp van me ouders farah me zus en me broer en de ouders van yassin.
anders was ik vrijdag nog niet klaar hahahaha
we gingen even ergens wat drinken nadat we dat hadden gedaan reden we terug naar huis.
iedereen vroeg of we het hadden geregeld en gelukkig was alles geregeld.
nu is alles gelukkig compleeet! de trouwringen hadden we ook al besteld.
yassin zou ze morgen op gaan halen! farah en me zus hadden ook al hun jurken klaar.
ik had amal nog gesproken ik vroeg of ze zou komen ze zei ik kom zeker!
ze was nog in rotterdam er waren een paar dingen gebeurd in de familie.
ze zou me nog vertellen wat ik begreep het helemaal wat ze bedoelde ik had het namelijk ook meegemaakt.
ik belde nog een paar vriendinnen maar die konden helaas niet komen
ik en farah en me zus zouden de uitnodigingen gaan uitdelen.
bij een paar familieleden had ik het opgestuurd omdat ze ver wonen.
ik had meer dan 200 uitnodigingen opgestuurd! + die van yassin nog meer dan 100
het wordt op mijn bruiloft echt druk!!!
me henna was nog echt donker! je kon het nog heel duidelijk zien gelukkig.
we hadden nog 3 dagen dan inshallah zal de bruiloft plaatsvinden.
me zus had ook lgita geregeld die op haar bruiloft was.
daarna gingen we alles bespreken toen we echt helemaal klaaar waren met alles gingen we rusten
hadden we wel nodig na 1 hele dag bezig zijn.SOERYYY voor de korte delen maar heb t echt drukkkxxx🤣🤣😍😍💖❤️❤️
JE LEEST
De liefde van je leven Uitgehuwelijkt aan je zus
Romance(Sorry in het begin is het slecht geschreven maar later word het echt spannend en leuk) KORTE SAMENVATTING Dit boek gaat over Youssra dat heel gelukkig is met haar vriend (mootje). Maar dan in 1 klap veranderd alles Mootje moet van zn vader trouwen...