Dumanla Yazmıştım Oysa Ki Hayalleri

106 8 5
                                    

Neredeydim ben? Bir saray mı bir ev mi? Kafamı ovuşturdum kafamdakilerin saç olduğundan emin değildim. Ne zamandır yıkanmıyordum? Bir ay mı bir hafta mı? Kafam o kadar karışık ki. Bütün anılarım, bilgilerim allak bullak şu an. Allak bullak demişken benim hayatımda kafamdan farklı değil. Bu aralar her şey fazla mı allak bullak? Çok mu fazla soru soruyorum? Her neyse. Aklıma gelen düşüncelerle yerimden sıçradım. Aman Tanrım! Burası Meredith'in evi! Benim iyiliğim için kendini o iğrenç saksocu herife teslim edecek bu gece. Aklıma o adamın bana yaptıkları gelince kusasım geliyor ve ben bunların beni kurtaran bir kadına yapılmasına seyirci kalmayacağım. Kapının çalmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım.

"Dianna?"

Ayağa kalkmaya yeltenmiştim ki beni eliyle durdurdu.

"B-ben nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum."

"Teşekkür etmene gerek yok hiç bir şeye gerek yok. Her şey senin için tatlım."

"Benim yüzümden o iğrenç herif sizi bece-"

Buruk bir şekilde gülümsedi.

"Hayır tatlım o bana bir şey yapamaz."

"Nasıl?"

Sorduğum soru biraz garip mi geldi ona? Hayır alt tarafı bir soru sordum ortada garip bir durum yok. O zaman neden rahatsız olmuş gibi gözüküyor? Her neyse bunu kurcalamamalıyım.

"Bu konuyu kapayalım Dianna. Dolapta kıyafetler var ve duşta şurada 1 saat sonra yemeğe gelebilirsin, ya da istediğin zaman Sylvia'ya söyle o kapıda."

Tatlı bir şekilde gülümsedikten sonra 12 cm olduğunu düşündüğüm harikulade ayakkabıları ile odadan çıktı.

Bu adını bile bilmediğim tatlı kadının bana karşı olan iyimserliğine ne kadar şaştıysam o kadarda hoşuma gitmişti. Sanırım umursanıyordum her neyse duşa girmeliydim.

MEREDİTH'İN AĞZINDAN

Dianna'yı neden koruyorum diye merak ediyorsunuz değil mi? Bende bilmiyorum arkadaşlar. Belki de geçmişimle onun şimdisini bağdaştırdığım içindir. Evet, evet aklınızdaki soruları tahmin ediyorum. Şöyle ki Daniel'in babasına aşıktım. Annemle babam çok büyük bir şirketin sahibiydi ve o sıralar kriz nedeni ile satışlar düşüşteydi. Üstelik hisseleri de azalıyordu. Daniel'in babası yani Jacken beni daha önce sokakta sıkıştırmıştı ve peşimi bırakmıyordu sürekli beni istediğine dair mesajlar atıyordu. Jacken, Triston Holding'in -aile şirketi- başına yeni geçmişti. Benim karşılığımda büyük bir miktar verdi annemle babama. Tabii ki bu dediklerimin aynısı Dianna'nın başına gelmedi. Sadece satılma konusundan bahsediyorum.

DİANNA'NIN AĞZINDAN

Bu duş çok iyi gelmişti. Kendimi öyle bir keseledim ki resmen deri değiştirdim. Çünkü o Daniel denilen am düşkünün izlerini, dokunduğu yerleri vücudumdan silmek istiyordum. Altın rengi eskitme kullanılan büyük beyaz dolabın kapağını açtım ve içindeki kıyafetlere göz gezdirdim. Bunlar hayatımda bir daha asla göremeyeceğim kadar güzeldi. Dolabın içinden bir kıyafet çektim. Çok güzel bir kıyafetti o kadar güzeldi ki gözlerim doldu. Evet evet yanlış okumuyorsunuz gözlerim doldu yumuşacık bir kumaştan oluşuyordu straplezdi üst kısmı beyazdı ve transparandı dantel deseni ile kaplanmıştı transparan kumaş, alt kısmı ise beyaz mı pembe mi diye 1 saat düşünmenizi sağlayacak derecede açık bir pembeydi. Dolabın alt kısmına baktığımda ise ayakkabı çiftleri gördüm. İçlerinden beyaz, bileğin biraz üstüne kadar çapraz şekilde ipleri olan bir topuklu ayakkabı seçtim. Saçlarımı ise açık bıraktım. Aynaya baktığımda gördüğüm şey açıkçası hoşuma gitmişti. O sırada kapı açıldı ve bir çocuk içeri girdi. İkimizde birbirimizde bakıyorduk.

"Ah ş-ş-şey ben pardon yani şey eskiden bu odada şey neyse gitmeliyim."

Çocuğun bu tavırları karşısında gülümsememe engel olamadım, oda olamıyordu.

"Üzgünüm şaşırdım."

Açıkçası biraz sinirlenmiştim ve içim burkulmuştu güzelliğinden dolayı diyebilirdi.

"Pekiii sorun yok."

"Neye şaşırdığımı sormayacak mısın?"

Beklediğim cevabı alıcaktım! Gülümsedim.

"Neye şaşırdın?"

"Bu kadar güzel bir odada senin gibi çirkin bir kız gördüğüme. Eskiden Alicia vardı da."

Hayır hayır sevgili gözüm sakın dolma. Dolma demişken acıktım.

"Hmm tamam Alicia'nın nerede olduğuna dair bir fikrim yok hoşça kal."

Kapıya dayadığı ellerini çektim ve kapıyı kapadım.

UKALA. Ahahahaha hepiniz şu an ona aşık olduğumu aşk yaşayacağımızı falan zannediyorsunuz. Hayır öyle bir şey olmayacak.

Dumanla Süslenen Hayaller.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin