Üstümdeki muhteşem elbiseye salına salına geziyordum bir yandanda düşüncelere dalmıştım. Meredith bugün am düşkünü Daniel ile vakit geçirecekti. Bana bir şey yapamaz derken ne demek istemişti? Düşüncelerimden sıyrılmamı sağlayan Bay Ukalanın bana omuz geçirmeseydi!
"Ne yaptığını sanıyorsun?"
"Sana omuz geçirdiğimi."
"Sanmıyorsun, yapıyorsun."
"Her ne haltsa."
"Alicia'yı buldun mu?"
"Alicia da kim?!"
"Sevgilin hani şu eskiden benim odamda kalan."
Yüz ifadesi değişti birden telaş sardı sanki.
"Nee!"
Bu dediğim komiğine gitmiş olacakki kahkahalara boğuldu.
"Alicia diye biri yok sinir olman için dedim güzellik."
"Ne ama neden?!"
Yaklaştı ve aramızdaki mesafeyi kapadı, ah pardon yanlış söyledim.. Mesafe kelimesini sözlükten sildi. Dudağını kulağıma getirdi ve;
"Kızınca çok tatlı oluyorsun prenses."
Bunu dedikten sonra burnunu boynuma sürttü ve gitti. Hahaha komik. Arkamı döndüm ve ona seslendim.
"Hey!"
Durdu sanırım şu an gülümsüyordu veee arkasını döndü!
"Efendim?"
"Adını öğrenebilir miyim?"
"Ah, tabii. Ben Chuck Bass."
'Ben Chuck Bass.' Deyişi tatlıydı.
"Ben Dianna. Sadece Dianna."
Yarım ağız güldü
"Sadece Dianna? Peki 'Sadece Dianna.' "
Öyle bir tonlama yapmıştı ki ikimizde gülüyorduk şimdi! Hafifçe omzuna vurdum.
"Aman Tanrım! Acıdı Dianna! Çok güçlüsün."
O sırada evin ağır renklerle döşenmesine rağmen asaletini koruyan beyaz merdivenlerden çıkan Meredith'i gördüm. Tanrım bu kadın eski dönemler için yaratılmış.
CHUCK'IN AĞZINDAN;
Bir yandan sesli düşünen Dianna'ya bakıyordum, bir yandan Meredith'e bakıyord- hey bir dakika Meredith bana 'Kıza dokunma' bakışları atıyor! Uuppss Chuck kaçar!
"Dianna gitmeliyim."
Bu şekilde gitmenin hele de kıza, tamam dünyalar tatlısı bir kıza yapılamayacağını; daha da önemlisi Chuck Bass'e yakışmayacağını biliyordum ama yapacak bir şey yoktu. Cevabını dinlemeden, yüz ifadesini bile göremeden gittim. Hemde Meredith'in odasına. Kapıda Meredith'in 'Bende seni bekliyordum.' Bakışlarını görünce koltuğa oturdum.
"Chuck."
"Meredith."
"Chuck."
"Meredith."
"Chu- Her neyse. Dianna'dan uzak durmanı istiyorum."
"Peki neden?"
"Çünkü......"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dumanla Süslenen Hayaller.
Mystery / ThrillerSenin yazdığın, düşlediğin hayaller bozuluyor mu? O dumanla yazmıştı hayallerini sonra biri geldi üfledi. "Kaç duman sonra biteceğiz peki!" "Biz bitmeyeceğiz kendine gel!" "Yine üfledi.Biraz daha duman gerek."