Son Kalanlar

280 11 2
                                    

       SON KALANLAR

   Felix,okulun bahçe kapısından girdiğinden beri arkasında bir gölge onu takip etmekteydi.Ama Felix düşüncelere daldığından arkasından geleni farkedemedi bile.Binanın kapısını tam aralamıştı ki arkasından gelen kişi merdivenlere takıldı ve yere kapaklandı.Felix düşme sesi ile irkildi arkasına dönüp yerde yatan,kanlar içindeki üstü başı ile perişan olan adamı daha doğrusu güvenlik görevlisini görünce çığlığı bastı.ilk başta uzun bir süre yerde yatan adama baktı.Sonra aklına yardım etmek geldi.Ne olmuştu acaba da bu adam bole hallere düşmüştü.

     ''Bay Baldric iyimisiniz?''

  Güvenlik görevlisinden sadece hafif bir hırıltı çıktı.Yaralı adam ayağa kalkmaya çalıştı ve zorlansada ayağa kalktı.Kalkmasıyla Felix'in üzrine doğru atıldı.Felix ani bir refleksle geri çekilmişti.Okulun içine grip koşmaya başladı.Direk düşünmeden üskatta ki kendi sınıfına çıkmayordu yalnız ayakkabısının bağcığı çözülüp ayağına dolanmıştı.Beşinci veya altıncı merdivende taklıp yuvarlandı ve arkasından gelen adamın ayaklarına doğru yuvarlandı.Felix adamın tam önünde,yüzüne doğru bakmakta ve sırt üstü yerde uzanmaktaydı.Adamın yüzü,bildiğin kemik halindeydi,dili yanağın bulunduğu yerden dışarı çıkmıştı,yüzünde et namına pek fazla birşey yoktu.Felix,bunu görünce daha fazla korkmaya başladı,kalkıp kaçmak istedi fakat ayağa kalkamadı.Adam acele ederek üstüne cullanmaya çalıştı.Ne kadar acele etse de adamın hareketleri çok yavaştı.Tam eğilmiş Felix'i tutacak oldu,Felix'in nerden geldiğini göremediği bir ok,güvenlik görevlisinin kafasını parçaladı.Felix,kafasını koridoro doğru çevirdi ve orda okçu bölümü hocasını gördü.Hocası,kendi yaşlarında,aynı üniversitede okudukları Holt Moon adında iri yapılı bir erkekti.Felix ayağa kalkıp hocasının kollarının arsına atıldı.Bayağı bir korkmuştu,korkudan eli ayağı titremekteydi.

            Holt:

       ''Felix,acele edip okçu bölümüne koşmalıyız!''dedi.

         Böyle demesi ile Felix'in girdiği kapının tam karşısındaki,okçu bölümü için açılan özel bahçenin kapısından bir düzine,üstleri başları yırtılmış insanlar Felixlerin üzerlerine doğru koşmaya başladılar..

Ruhsuz YaşamlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin