Pov Kian
'Thanks voor het rijden Tygo's moeder' zegt iedereen behalve ik. Ik mag die hele familie niet van Tygo. Ik spring uit de auto en land op mijn voeten precies in een modderpoel. Ik had moeten voorstellen om auto te rijden, ik ben toch al 18. Ik ben niet Agnes echte broer maar zo voelt dat wel. Ik sta nog steeds in de modderpoel en ik zie dat iets verder voor mij Tygo met Agnes staat te praten. Ik pak in mijn ene hand een beetje modder en richt precies op Tygo's gezicht. PLATS!
'HEADSHOT' roep ik en ik lach.
Ik ben bang dat Agnes nu boos op mij word maar integendeel, agnes begint keihard te lachen. Ik sprint samen met mijn vriend, ook 18, Barno naar de ingang. 'Hey gekko wacht ook even op mij' hijgt Agnes van het rennen. Tygo en dat rare kind Melanie staan waarschijnlijk nog bij de modderpoel. Het liefst wil ik Agnes gewoon bij me houden. Ik vind dat ze rare vrienden heeft.' Kan ik jullie helpen fzo' hoor ik een fluweelzijde stem zeggen. Op haar naambordje staat de naam Kaya. 'Eh.. ja.. 3 kaartjes' stotter ik.
'5 kaartjes' zegt Agnes tegen Kaya.
'Kzie je nog wel is' zeg ik en ik loop naar een plekje leg mijn handdoek uit op een zonnig plekje en denk na over Kaya. Ze heeft mooi haar, boven donker bruin en gelijdelijk naar beneden blond haar en mooie felblauwe ogen.Pov melanie
'Omg tyg gaat het?' Vraag ik ondertussen als ik het modder uit zijn gezicht veeg. 'Jaa gaat wel het is maar modder toch?'
Ik zie dat het modder helemaal in zijn ogen zit. Als ik het probeer eruit te halen zegt hij auw.( Wat een feest, wat een feest, wat een feest dat Jon dit leest.
Oke dat was jonneke die dit las toen ik het schreef😂 ik laat het er lekker in staan sukkeltje xNeri )Pov Tygo
'Laat maar hoor Mel 'tis goed'.
'Daar zit nog wat' zegt mel en ze frunnikt het geharde stukje modder van mijn lip. Ik staar haar aan diep in haar ogen en zo gaat dat een tijdje door. Mel heeft het door en ze kijkt naar beneden terwijl ze zegt :' we kunnen je verder afspoelen bij de douches in het zwembad', ik knik en we lopen door de kassa heen naar de douches.Pov Agnes
'Ah daar zijn de eindelijk' zeg ik en ik smeer mezelf in met zonnebrandcrème. 'Hey Tyg ben je al in het zwembad gegaan zonder ons?' Vraag ik.
'Daar zie ik hem wel voor aan' lach Kian. 'Hij had overal modder dat hebben wij er net even afgespoeld', legt melanie uit.
'Okey guys op de rand staan en dan springen we er tegelijk in' roep ik vrolijk. 3...2...1.. ik spring er met een plons in. Als ik bovenkom zie ik dat ik als enige ben gesprongen. 'Ohh hier krijgen jullie spijt van' zeg ik en ik trek razendsnel aan iedereens voet zodat ze allemaal voorover in het zwembad vallen. 'Hahahha' lach ik vrolijk. Als Barno boven komt zeg hij 'ligt het aan mij of is het snikheet' iedereen stemt in dat het snikheet is. Ik moet minder vrolijk zijn denk ik, maar hoe?'Kom we gaan naar de glijbaan' roep ik. Ik probeer snel te rennen over de natte vloer zodat ik uitglij en minder blij word plets boem ba. Ik ben uitgegleden ( plets ) toen viel ik in het zwembad ( boem ) en toen knalde ik met mijn hoofd tegen de muur van het zwembad aan ( ba ). Misschien was het niet zo'n heel goed idee, want ik kan mezelf niet bewegen en mijn hoofd bonkt hard. Op een gegeven moment werd alles zwart.
Pov Tygo
Zo snel als ik kan zonder uit te glijden sjoef ik achter Agnes aan. Ik had dit al voorzien dat ze uitlijdde. Snel neem ik een duik en pak haar op in het water en leg haar aan de kant. Het scheelt dat het niet druk is en niet meer zo warm en koelt namelijk best snel af. Nog even en we kunnen schaatsen, snel lach ik nog even over mijn eigen grapje.
'F*CK' roep ik. Toen ik in mezelf had gepraat had ik waarschijnlijk haar bikibandje erafgehaald en nu ligt haar topje euh.. erg.. scheef. Snel bind ik alles aan elkaar, alleen niet zo als het hoort dus het ziet er nogal.. raar uit.'HEY Wat is er aan de hand?!' Hoor ik de stem van Kian roepen.
Als Kian aankomt schrikt hij zich te pletter. 'WHATTHE**** HEB JIJ NOU GEDAAN' volgens mij kon de hele wereld dat horen. 'Ik heb haar leven gered, JA!' Ik begin boos te worden hoe durft hij mij altijd de schuld te geven. Zo raakte we in gevecht en na 10 seconden waren Mel en barno om ons uit elkaar te houden. Mel houd mij stevig vast en ik weet niet waarom maar ik sloeg een arm over haar heen.
'Wa...' Mel stamelde even en wist niet wat ze moest doen.
'Ja ga maar met Melanie daten maar blijf met je lelijke poten van mijn zusje af', commandeert Kian. 'Vind jij Agnes leuk?' Vraagt Mel. 'Als vriendin ja...ja... dus ja' stamel ik, ik kom niet goed uit mijn woorden. Mel komt tegenover mij staan en kijkt in mijn ogen of ze wilt weten of ik de waarheid spreek. Met een smak beland ik met mijn gezicht in dat van Melanie. 'HEADSHOTS' roepen Kian en Barno lachend tegelijk.Jajajajajajja hoe gaat dit aflopen...
Wie shippen jullieMel&Tygo...->
Tygo&Agnes...->
Ik ship niemand...->
Of iets anders namlijk... ->
Comment wat jij vind ;p
Kijk naar het boek Hall of souls van jonneke, ik lees hem niet omdat het niet echt mijn smaak is MAAR het kan jou smaak zijn dus neem een kiekie.
Dit is Tygo en heb ik zelf getekend. Zoals jonneke zei wr hebben verschillende tekenstijlen. ( ik kan geen jongens haar tekenen sorry daarvoor )
Het volgende hoofdstuk zie je Kaya getekend.1000+ woordjesss
Xx Neri xX
JE LEEST
A Special Girl with a Special Love
FantasyEen meisje genaamd Agnes heeft een speciale gave, ze kan het weer bepalen. Agnes is best populair op school het meisje is heel aardig, niet bitchie behalve als dat echt moet. ze ontmoet een jongen heel aardig en lief, maar houd hij wel van haar of h...