6. I do( n't ) care!

3 1 0
                                    

Pov Agnes

Als ik wakker word schijnt een zonnestraaltje in mijn gezicht. Mijn neus kriebelt dus ik wil even mijn hand pakken om even te anti-kriebelen ( oké sorry ik weet niet hoe ik dat moest uitleggen haha)  maar ik kon niet bewegen.
Ik probeerde alles te bewegen maar ver kwam ik niet. Het leek net alsof ik was vastgebonden.
'Lekker geslapen baby? Je maakte mij wakker' hoor ik een stem zeggen.'aaahg ik ben ontvoerd!' roep ik uit. 'Sjeezz Agnes ik ben het maar,  James' opgelucht haal ik adem en ik probeer om te draaien om James te kunnen zien maar het valt me op dat hij mij vast heeft. 'Oh sorry baby' zegt hij en hij laat los. Een koude rilling gaat over mijn rug. 'Kleed maar vlug om zo te zien heb je het koud' zegt Jamrs. Ik knik vluchtig naar hem en stap uit bed. Naast James' slaapkamer is gelijk een badkamer. Ik trek net het t-shirt uit als James de badkamer in komt kopen met mijn kleren. 'Oh sorry ' zegt James en hij doet zijn ogen dicht. 'Geefni' zeg ik en ik pak de kleren aan en geef hem zijn t-shirt terug. Als we beide zijn omgekleed en klaar zijn gaan we naar beneden waar james' ouders aan de eettafel zitten. James en ik gaan aan de tafel zitten. 'James heb je eindelijk na al die jaren een vriendin?!' vraagt de moeder vrolijk aan James. 'Nee mam dit is Agnes, het buurmeisje'. 'Hey ik ben de moeder van James noem mij maar Catharina en dat is de vader van James, Aard'.  Ik knik en James zet een bord met een croissantje voor me neer en ik bedank hem. Gulzig UK ik het lekker op.

Pov James

Weer gaat de bel.
'Is mijn zusje echt niet hier? ' in de deur staat Kian. 'Nee i don't care waar ze is'. Eigen maakt het mij wel uit waar ze is maar gelukkig is ze bij mij.

( Sorry voor dit ernorm korte hoofdstuk maar ik heb echt geen inspiratie meer :(

( Sorry voor dit ernorm korte hoofdstuk maar ik heb echt geen inspiratie meer :(

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit is Kaya

Toedelss xNeri

A Special Girl with a Special LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu