Hayaller,hayatlar

62 15 0
                                    

Hayat tesadüflerle doludur
Neyle karşılaşacağın yada ne durumda olacağın hiç belli olmaz

Arkadaşlarımla selamlaştım,

"BİSMİLLAHIRRAHMANİRRAHİM"
diyerek sırama oturdum. Arkadaşlarla konuştuk dertleştik tatilde ki anılarından bahsetti herkes oysaki ben bütün tatili yurtta oturarak kitap okuyarak geçirmiştim inşallah bir gün bende Antalya'ya Istanbul'a hatta yurt dışına tatile gidecektim buna inanyordum.
...

1 saatin sonunda ders zili çalmış  herkese sessizlik çöküştü ve gözleri kapıya yönelmişti.
Gül beni dürttü "kızım baksana"
"Ne var Gül neye bakacam"
"Kapıya"
Gözlerimi kapıya çevirdiğimde bir an irkildim bu o evet o bugün ki çocuk ama bizim sınıfta ne işi var diyen iç sesimi susturdum ve kafamı öne eğdim.
İç sesim kafanı kaldır tekrar bak diyor ama ben bakmak istemiyordum sonunda iç sesime yenik düştüm ve kafamı kaldırdım o da ne o da bana bakyormuş meğer.
...
Göz göze geldiğimizde ondan gözlerimi alamamıstım ve hayranlıkla izliyordum o kadar dalmısım ki yanıma geldiğini bile farketmedim.
Kulağıma eğildi ve
"hayırdır daldın tatlı ama bi o kadarda vahşi kız"
"Sana da dalmadan yanımdan uzaklaş"
Dedim sert bir tavırla sınıfın bütün kızlarının bana itici birer bakış attıklarını fark eder gibiydim benim yerimde onlar olsaydı kendilerini direk o ukalanın kucaklarına atarlardı ama ben onlar gibi değildim tamam çocuk yakışıklıydı hatta çok yakışıklıydı ama ben okuluma adapte olmak ve okulu bitirip Allah'ın izniyle cerrah olmak istiyrodum aşkla meşklale uğraşamazdım içim kıpırdamıştı ama buna aldırış etmemeliydim hem kim olduğunu neyin nesi olduğunu bile bilmediğim bir insana gönül vermezdim değil mi ama ..

BİR BURUK SEVDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin