e i g h t e e n 🍉

7.8K 388 4
                                    

Keesokan harinya,hari aktiviti mereka...

Mereka semua bangun dengan awal kecuali BBG."mana erna dengan dira!?"tanya fizal pada yang lain.
"diorang still tidur"jawab salah seorang pelajar.

"3svils korang pegi kejutkan diorang"arah fizal."asal kitorang pulak nk kena pegi? "tanya lya tak puas hati."tengah korang kejut tu ajar sikit diorang.Aku bagi chance kat korang nk ajar diorang tau"kata fizal.

"ooo i got it.Thanks.Let's go guys"ajak lya kepada qira dan el sambil tersenyum jahat.haha kenalah korang nanti 'babi'girls.

"weyh kita angkut air sebaldi nak tak?nanti kalau diorang tak nak bangun kita simbah je"cadang el.

"haah okay jugak tu jom jom"lalu mereka pergi mengangkut air sebanyak dua baldi.yelah huda kan group lain so erna ngan dira jelah yg kena.hihihi

"weyh jangan bukak zip khemah diorang dulu"larang lya apabila qira mahu membuka khemah bbg.

"asal lak? "tanya qira."hish kalau kita terus kejutkan macam tu je tak best lahh.Kita takut takut kan dulu baru best"kata lya.

Mereka menggegarkan khemah bbg dengan kuat dan menyebabkan erna terjaga dari tidur.

"weh weh asal khemah ni bergegar?dira bangun dira"kejut erna. "hish mende kau nih.aku ngantok lah.eh eh asal ngan khemah ni? gempa bumi ke? makkk!! "kata dira gelabah.

3svils yang sedang menggegarkan khemah itu menahan ketawa lalu mereka berhenti menggegarkan khemah itu.

"aik dah berhentilah"kata erna pelik.

"buat bunyi seram sikit korang"kata el kepada lya dan qira.

"hihihihihi"qira mengilai betol betol sama dengan pontianak.

"wehhh apa tuuu!?"tanya erna yg semakin takut.

"wargghh!! "lya menjerit sambil membuat suara garau dan menyebabkan bbg begitu terkejut.

"arhhhhhhh!!!! "jerit bbg

"hhihihihi erna~~ dira~~"kata el dengan sayu.

Erna dan dira pengsan akibat terlalu takut.3svils pelik kerana tiba-tiba senyap.

"aik asal senyap pula diorang nih? "tanya lya.

"check ah kalau nak tahu"lalu qira membuka zip.

"hahahahahaha!!! diorang pengsan doh!! hahahahaha"terhambur juga gelak qira dengan kuat begitu juga dengan lya dan el.

"hahahaha! aku tak sangka sampai pengsan kita buat hahaha!!"kata lya.

"dah ah kita ni dh lupa yang kita kena kejutkan diorang sebenarnya"kata el.

"haah kan tapi diorang pengsan camne nak kejut? "tanya qira.

"cam mana lagi simbah ah ngan air ni"kata lya lalu dia dan qira mengambil air itu lalu menyimbah kepada bbg sampai baldi itu kosong.Terus terjaga bbg.

"arhhh!!! "jerit bbg.

"hahahahaha!! "gelak 3svils.

"korang apahal!? habis basah bodoh! "marah erna.

"padanlah muka kau.Kau tu tak reti tengok jam ke ha?Memang patut ah kena simbah. "kata lya.

"dah pegi mandi busuk lah korang ni tambah pula dengan bau air baja tu"kata qira.

"what!? air baja!?euwwww "jerit bbg.

"hahahahaha!! padan muka hang"kata el."dah jom ah kita ciao dulu.Bye korang.Tadi kena simbah lepasni kena hadap bang fiz pula.kesian korang"ejek lya.

3SVILS ✓Where stories live. Discover now