5 tahun kemudian...
lya dan zarith sudah tukar nama panggilan sesama sendiri.Sudah tiada panggilan aku-kau tapi sekarang Abang-sayang begitu juga dengan Qira,afiq,el dan mika.
Lya selamat melahirkan 2 orang cahaya mata yang berjantina lelaki dan mereka adalah kembar.Qira pula melahirkan 2 orang kembar perempuan.Mereka berumur 5 tahun. Boleh berbesan lah dia dengan lya nanti...Manakala el pula mendapat 3 orang cahaya mata.2 orang lelaki dan seorang perempuan.
"hai arina and irina.Kitorang nak sikit keropok tu boleh?"tanya rifki dan kifri,iaitu anak lya.Mereka menanya kepada arina dan irina,iaitu anak qira.
"tak boleh eee sebok je nak tite pune keropok"kata irina dengan pelatnya.
"hish tedetut ne!!"kifri menarik tocang irina lalu berlalu pergi.
"auw satit la!"marah irina.
"ish ina ni,biarla dia matan keropok tu.Kan mummy kata makanan kena berkongsi."arina memarahi adiknya.
"nah rifki ambikla tite pune keropok."kata arina pada rifki yang masih di situ.
"terima kasih ari"kata rifki lalu mencium pipi arina dan lari.Tindakan rifki membuat kan arina terkejut,terbeliak matanya.Zarith,lya,afiq dan qira yang memerhati hanya ketawa melihat gelagat anak-anak mereka.
Manakala irina yang bersalah dengan kifri pergi memujuknya.
"kifri"irina memanggil sambil menarik lengan baju kifri.Kifri diam sambil memasamkan muka dan .memeluk tubuh.
"kifri tite nak minta maaf"irina menarik lagi lengan baju kifri.Kifri berdecit.
"ish pegilah matan teropok awak tu."kata kifri.
"tak nak sebab awak takde"kata irina.
"asal pula?tadi butan awak tak bagi tite matan te? "amboi budak-budak pon pandai memerli.
"sorry lah.tite minta maaf.jomlah matan sama-sama"
"tak nak"jawab kifri.
"tapi awak pon patut minta maaf ngan tite sebab awak tarik rambut tite tadi"irina pula yang protes.
"itu sebab awak memang patut kena"balas kifri.Perangai mereka same je dengan perangai ibu bapa mereka.
Mereka berdua memalingkan wajah mereka.
"kifri...ape gaduh-gaduh ni...tak baiklah"kata lya yang tiba-tiba datang bersama qira.
"ina ni mummy.Tadi dia tak bagi kifri matan titit keropok dia"kata kifri.
"tapi dia dah minta maaf ngan kifri kan..."kata lya.kifri menunduk.
"ina...ape gaduh-gaduh ni..."kata qira.
"kifri tu ha tak nak minta maaf ngan ina sebab dia tarik rambut ina"kata irina.
"tapi ina yang mula dulu tak nak bagi keropok kat dia kan"kata qira.irina menunduk.
"okay now tak kesah lah sape yang salah and sape yang betul...dua dua minta maaf now"kata lya.
"I'm sorry ina"
"I'm sorry too kifri"
"ina!kifri!jomlah main sama-sama!"jerit silvia,iaitu anak el.Kelihatan arina dan rifki sudah pergi dahulu.
"jom ina!"kifri menghulur tangannya.
"jom!"ina menyambut huluran kifri sambil tersenyum.
Lya dan qira tersenyum melihat anak-anak mereka bermain bersama.Lalu mereka kembali duduk di bangku bersama suami tercinta mereka.
"Perangai masing-masing sama je macam ayah diorang"kata el.
"you're right"kata lya.
"eleh diorang ikut perangai korang juga."kata mika.
"betul tu"kata zarith.
"haish semua sama je...tengoklah anak awak tu sayang.Berkepit je dengan rifki and kifri"kata afiq.
"ehh diorang anak abang juga."balas qira.
"anak kita"kata afiq.
Mereka ketawa apabila melihat irina dan kifri bergaduh sebab kifri terpijak kasut irina.Dua-dua tak nak mengalah.
"perangai ina sama macam sayang waktu sekolah dulu,asyik nak marah je"kata afiq.Qira hanya menjeling.
"Perangai kau pon sama ngan dia fiq,asyik nak marah je"kata el.
"hahaha betul tu"sokong lya.Muka afiq dah cemberut.Mereka semua ketawa gembira melihat gelagat anak-anak mereka.Irina dan kifri asyik bergaduh.Airina dan rifki pula sweet manakala anak el iaitu fairuz,haidra dan silvia terlalu happy go lucky sama macam ibu bapa mereka.
Jelas dari raup wajah 3svils dan knight kelihatan bahagia.Mereka akan pastikan tiada apa-apapun yang boleh menghancurkan keluarga mereka kecuali ajal.
Mereka semua hidup bahagia dengan kehadiran anak-anak mereka.
Kepada yang rasa cerita ni tak berapa best, saya minta maaf dan sila berambus.Pada yang suka cerita ni,saya nak cakap terima kasih.
Jangan lupa vote and comment ye readers 3svils!!
YOU ARE READING
3SVILS ✓
Roman pour Adolescentskumpulan 3svils dianggotai oleh 3 orang gadis yg cantik,menawan dan kaya.Mereka terkenal di music top high school(MTHS) iaitu sekolah mereka,tapi bukan saja disekolah malahan diluar sekolah juga mereka terkenal.Mereka merupakan orang yang selalu mem...