Îl bag pe Spot în lesă și plec spre Constanța cu trenul .
Îi trimit un mesaj lui Vlad să mă aștepte la gară .
-Până la urmă i-am convins pe tati și pe mami . A fost greu dar sper că s-a meritat ! Acum cu Dumnezeu înainte nu ?
Doar n-o să am emoții că-l întâlnesc pe Vlad Munteanu ? Sau poate că da ?
Off la ce mă mai duce capul acuma în loc să mă bucur că îl dau pe Spot , eu am emoții că îl vad pe Vlad Munteanu .
Era și Bianca cu mine , ( tati și mami nu vroiau să plec singură așa că iată-mă cu sora mea ) . Ca să nu ne plictisim de moarte ne-am jucat macao , nu ne-am jucat prea mult că eu m-am pus la somn ( da mă plictisesc destul de repede )
Drrr ...
Primisem un mesaj de la Vlad pe net și îmi spune că nu poate ajunge la gară. În acel moment simt că înnebunesc
A ( Alexis) - De ce naiba Vlad e atât de nesimțit?
( Bianca ) B - Poftim? Ce s-a întâmplat?
A- Vlad nu poate ve ( nici nu apuc să termin fraza că mai primesc un mesaj , tot de la Vlad )
Conversație telefonică :
V - hei uitai să-ți spun vine Selly să te ia
A - ok
Conversație încheiată.
A- auzi ști cine vine să ne ia ?
B- cine?
A- selly.
Am ajuns la Constanța, este destul de departe de Severin dar na .
Coborâm din tren și prima persoană pe care o văd este Selly .
A- Bună, de ce ai venit tu în locul lui Vlad ?
S- trebuia să termine un Video pt Youtube , nu te deranjează că veni eu nu ?
A- Nu adică de ce m-ar deranja ?
S- Ea este sora ta ?
B- da sunt sora ei mai mare am 17 ani jumate și ea are 15 .
A- de fapt fac 16 peste 4 zile .
S- Păi hai sa mergem e destul de frig afară și nu cred că vreți să răciți .
Din perspectiva lui Selly :
Alexia este o fată foarte frumoasă poate am șanse cu ea ... sau nu .
Din perspectiva lui Alexia :
Este un băiat de treabă , chiar este drăguț... .
După 10 min ajungem la apartament . Îi dau drumul lui Spot și fuge până când ajunge la Vlad și Cristi , în acel moment sare pe iei și îi pupă . Toți sunt fericiți și eu până la urmă a ajuns la stăpânul lui , dar totuși m-am atașat de acest câine... poate că o să ne întâlnim mai des .
V- deci tu ești Alexia ?
A- da și ea este sora mea mai mare Bianca
B- bună eu sunt Bianca , și sunt o mare fană .
V- Cu cât mai multe fane cu atât mai bine!
Vad un rânjet cum apare pe fața lui atunci îmi dau seama că este pervers.
Mă duc în altă încăpere când ....
Nu-mi vine să cred ce văd ochilor !!!
YOU ARE READING
Pe Cine Iubesc ? ( W Vlad Munteanu Și Andrei Șalaru)
FanfictionIntr_o vacanta de iarna , o familie de romani ce locuiesc in Belgia , se decid sa plece in Romania de sarbatori . Ei deținând compania Samsung , Alexia care nu-și dă seama pe cine iubește , o soră invidioasă pentru toate reușitele Alexiei și multe...