A doua zi
Ma duc afara și ma duc într-un parc din apropiere, ma duc la o bancă și ma gandeam cum a fost la întâlnirea cu Cristi. Fără să îmi dau seama cine Cristi si se pune lângă mine.
"Oare ce sa ii spun"
"Cristi pov""Oare ce sa ii spun despre inatmirea de ieri"
EE: Deci, cum a fost la "întâlnire", Mara
M: Mi-a placut....... a fost super, spune și sare la mine în brațe.
E: Ho ca ma omori
M: Scz., spune cu o fată tristă și o iau în brațe și o pup pe obraz. Ea se înroseste la fața și pleacă fiind în bloc și eu după ea." Mara pov"
Chiar ma place, nu pot să cred, ma place. Ma duc în camera mea , după câteva minute aud o bătaie în ușa , era Cristi.
C: Mara pot să intru.
E: Intra.
C: De ce ai plecat așa repede?
E: Nu vreau sa iti zic.
C: Spune.
E: Ok, de când team văzut prima dată mia plăcut puțin de tine si cand mai pupat pe obraz m-am rușinat și na.
C: Ăsta am vrut să îți zic si eu în parc, de când team văzut am simțit ceva pentru tine si am vrut să te întreb ceva..... vrei sa fi iubita mea??!
E: Daaaa!! Tip cât de tare pot și dar la el în brațe și îl sărut.
El era foarte fericit ca a făcut asta, mi-a spus că a vrut să îmi spună asta de mult timp dar nu a știut cum sa o facă.
Mergem să îi dam vestea și lui Vlad (cu Vlad ma stiu de când îl stiu si pe Criati) ca sa se bucure și el pentru Cristi."Cristi pov"
Ajungem acasă și când am intrat nu l-am gasit pe Vlad . El era în patul de sus, dormea adânc cu telefonul in mana si a zis sa il lăsăm sa doarmă ca aseară a editat toată noaptea și era foarte obosit dimineața. Am plecat în sufrageria sa ne uitam la un film horror, in timpul filmului Mara ma luat foarte strâns de braț, eu am luat o în brațe și ea sa băgat în mine ghemuita.
După film am mers să îl trezim pe Vlad că dormea de foarte mult timp și la noapte nu mai dormea
E: Vlad,trezeștete
V: Nu, mai dorm cinci minute.
E: Vlad, te dau jos din pat dacă nu te trezești.
V: Nu ai cum.
E: Bine, spun și il iau de picioare și om trag în jos.
V: Ok, Ok, acum ma trezesc.
E: Te asteptam in sufragerie.
V: Ok.
Mara a început să râdă cu lacrimi de Vlad
M: Așa faceti de fiecare dată.
E: Nu chiar, dar când doarme unul din noi facem așa
M: Ok.
E: ... Vlad vino mai repede!! "De ce nu Iam putut spune că o iubesc"
V: Acum am și venit, spune intrând pe ușa
........................................................................Gata și cu acest capitol, scz pentru greșeli.