8 Ce rau!

235 10 1
                                    

Ma trezesc și ma duc în bucătărie sa mananc ceva , nu mai vreau sa pățesc ce am pățit ieri,  am mâncat și ma mers în camera sa vad ce filmează Vlad. Ma duc lângă Cristi si il i-au în brațe,îi suna telefonul lui Cristi si pleacă din camera, ciudat nu sa mai întâmplat asta până acum, vine înapoi și spune că trebuie să plece până undeva că are treaba, ce treaba are nu stiu dar l-am urmărit ceva vreme pe drum.
  Când am vazut ca se oprește m-am ascuns după un colț de bloc și am așteptat, de o dată vine o fată și se apropie de Cristi, îl ia în brațe și îl saruta. În acel moment pic din picioare și încep să plâng , după ce mi-am revenit am mers nervoasă la el și îl plesnesc.
E: Deci asta faci, ai treaba! sa ma înșeli, nu? Nici nu stiu de ce nu mi-am dat seama că poate vei face asta odată! Dar nu m-am gandit că chiar vei face asta, ai spus că ți la mine, ca ma iubesti, ca nu vrei sa ne despărțim  și uite ce faci, nu mai vreau sa te văd.
C: Dar locuiesti la noi.
E: Cred ca ai uitat dar am și eu un apartament, pa Cristi, pentru tot de-a una.
C: Mara, stai...
E: Ce sa mai stau, sa iti ascult misiunile tale, nu vreau sa te mai vad in viata mea, spun și plec cu lacrimi in ochi.
C: Stai, spune în fugă și ma ia de mână, te iubesc iubito.
E: Si eu nesimtitule, cum ai putut să ma înșeli, defapt nici nu vreau sa stiu, pa!
  După ce am spus asta am inceput sa fig spre casa cu multe lecții în ochi.
Am ajuns acasă și am incisiv ușa cu chea și m-am pus jos proptit cu spatele pe ușa, Vlad a auzit că am venit și vine la mine.
V: Ce ai pățit, ce sa întâmplat?.
E: C... Cristi....
V: Ce e cu el?
E: Cristi... ma înșelat! spun și încep să plâng mai tare.
V: Cum a putut face asta!? Hai în camera, spune și ma ia în brațe.
Mergem in camera și îmi iau hainele și tot ce mai aveam acolo și merg cu Vlad în apartamentul meu, ma duc în camera mea si îmi pun hainele la locul lor, Vlad a stat cu mine până a venit Cristi si Vlad sa dus la el.
V: Cum ai putut să o înșeli!!? Acum suferă săracă din cauza ta!! De nu îmi vine sa iti dau o mamă de bătaie de numa, dar eu nu sunt în stare să îmi rănesc fratele, apăi iubita.
C: Imi pare rau!! Nu stiu ce ma apucat.
E: Prostia te-a apucat, te rog placa din casa mea, ACUM!!!
C: Bine...
E: Dispari!!
  Cristi pleacă și eu pic pe podea plângând, Vlad vine lângă mine, ma ia în brațe și ma pune pe pat, Sam așa câteva minute și îmi iau telefonul și îl șterg pe Cristi de pe toate aplicație pe care pot să i-au legătură cu el. Vlad era nervos și nu știa ce să facă să mă înveselească. Vlad stătea lângă mine si luainduma în brațe ma saruta pe obraz.
E: Ce a fost asta?
V: Scuze, nu stiu ce ma apucat.
E: Nu e nimic, cu Alina cum mai e?
V: Amândoi am hotărât să ne despaetim că ea va pleca în altă țară și nu vom putea tine legătura.
E: Pacat, asta e, asa e viața.
V: Da, Mara?
E: Da.
V: Te iubesc!
E: Și eu frate, spun luându-l strâns în brațe. Ma uita la Vlad și vad ca e cam trist și el.
E: Ce e?
V: Ăăă... tu ni simți nimic pentru mine? spune și se face risu că focul la fața .
E: Vlad... asta am vrut să îți spun, te plac foarte mult și Adi vrea să fiu cu tine.
V: Mara, vrei sa fi iubita mea?
E: Da Vlad, spun și îl sărut pe buze.

************************************
Gata cu acest capitol, scz pentru greșeli

Cristi Munteanu F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum