11 Nu pot sa cred...

119 1 0
                                    

Azi e ziua mea si m-am gândit să nu sărbătoresc, nu am pe nimeni să invit, înafara de Vlad și Maia.
Prima săptămână de școală a fost super, azi îi sâmbătă. Cristi nu a avut o treabă că eram și eu acolo, Vlad era să se bată cu el că ma lăsat baltă și nu îl interesa de mine.

Vlad POV

Azi o să îi fac o surpriză Marei, îi ziua ei și sper sa îi placă, o să vină Maia cu prietenul ei la noi și îi voi pregăti camera ei pentru petrecere.
Am dus-o la mal să își ia ea tot ce vrea de ziua ei.

Trebuie să ajungă Maia, deja am luat tot pentru surpriza: baloane cu heliu, un afiș cu "La Mulți Ani Mara", un tort mic, prăjituri, și tot felul de dulciuri.

Mara POV

Am ajuns acasă, las ce am în mâini si ma duc în camera mea.

Toti: La mulți ani Mara!!

M-am speriat super tare și eram foarte fericită până când...

E: Ce cauți aici?
Cristi (C): Am venit cu iubita mea la ziua prietenei ei.
E:Serios? Nu puteai să stai dracu acasă?!
C: Nu, am vrut să îți dau ceva.

După îmi dă un pic, erau 500 de euro acolo și o scrisoare

Draga Mara
Scuze pentru tot ce am făcut, mă simt foarte prost să te-am înșelat, trebuia să îți spun adevărul, nu să afli tu singură, poate dacă vorbeam eram doar prieteni acum sau poate nu, îți dau 500 de euro pentru a îți lua ce vrei tu și cât vrei, pentru că mai țin la tine ca o bună prietenă, ai făcut o alegere bună să fi cu Vlad, el te iubește mai mult cum te-am iubit eu.
Sper sa mă poți ierta și dacă nu o faci e alegerea ta, nu te oblig.

Cristi

E: Te iert și mulțumesc mult!

L-am luat în brațe, după am mers la Maia și am îmbrățișat-o și pe ea, am mers la Vlad și i-am mulțumit din toată inima pentru acest cadou.

Cristi Munteanu F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum