7 De ce (2)

258 8 1
                                    

  După jumate de ora vine doctorul .
E: Domnule doctor, sum se simte, sa trezit, e grav???

D: Da sa trezit si puteți merge la ea, nu e nimic grav.
În acel moment fug pe ușa la ea, stătea întinsă pe pat .
E: Iubito! cum te simti? Esti bine?
M: Da, sunt bine.
E: Ma bucur, spun și o i-au în brațe.
M: Ho, ca ma omori.
E: Scuze...
M: Lasă, nu îi nimic.
E: Care era bai de te durea durat.
M: A spus că nu am mâncat și de asta mi-a fost rău, și ca aseară mi-a picat rău mâncarea.
E: Ma bucur ca esti bine, te iubesc.
M: Si eu, mult de tot. 
E: Când poți veni acasă.
M: După ce îmi fac câteva analize și putem pleca.
E: Ok, ma duc înapoi, îi spun lui Vlad sa vina?
M: Da.
E: Acum îi spun.

E: Vlad, te duci și tu la Mara.
V: Da. 

Mara POV

Vine Vlad la mine în fugă și ma ia în brațe.
V: Nu stiu ce a-și fi făcut daca te pierdem.
E: Nici eu Duțu.
V: Te simti mai bine?
E: Da, nu e nimic grav.
V: Eram îngrijorat pentru tine, de dimineata sunt așa.
E: Bine, cred ca va veni doctorul și vom putea pleca acasă.
V: Ok, ma duc sa vad daca vine.
E: Frate?
V: Da , soro.
E: Te iub!
V: Si eu soro.
Eu cu Vlad suntem ca frați și ne mai spunem așa câteodată. După ce pleacă vine doctorul. Peste câteva minute spune că putem pleca.

Am plecat acasă și când am ajuns am facut ceva de mâncare, Selye, ca de obicei, deja se gândea ce sa mâncăm.
După ce am mâncat ne-am uitat la ceva filme și am stat împreună și am vorbit. Am mai stat și pe leptop și băieți pe calculatoare. Cristi sa pus sa filmeze și eu ma uitam la el și lângă mine era Vlad care ma ținea în brațe. Cristi tot se mai întorcea și îi făcea o fată lui Vlad de parcă imediat îl omoară, Vlad nu îl baga în seamă și continuă să ma tină în brațe . După ce Cristi a terminat de filmat se ridică de pe scaun și începe să fugă după Vlad prin toată camera, zici ca eram intr-un film de comedie, Tom și Geri, mai pe scurt, Vlad a ieșit pe ușa afara și o închide imediat, Cristi ia ușa din plin în fața, dar nu se oprește și fugit, la un moment dat se oprește. Ma duc la ei și vad ca amândoi gâhâie de parcă ar fi fugit moarte după amândoi.
  Cristi vine la mine si ma ia în brațe și mergem toți trei în camera, Selye nu mai putea de ras când am ajuns, noi nu l-am mai băgat în seamă și am mers toți sa ne uitam la un film.
  După film mergem in camera și ne culcăm ca eram rupți de oboseală și Vlad mare trebuia să filmeze el.

************************************
Gata cu acest capitol, scz pentru greșeli

Cristi Munteanu F.FUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum