Umursamamak

2.9K 23 3
                                    

Merhaba arkadaşlar. Alında bakarsanız yazma isteğim bir çırpıda sömürülüp atıldı. Çünkü ne yorum yapıyorsunuz ne de vote var. Burdan çıkardığım tek sonuç beğenmediğiniz. Ve o yüzden oldukça mutsuzum. Bu yüzden 5 bölüm sonra bitirmeye kadar verdim Hayattan Tavsiyeler başlığı altında yazdıklarımı. Teşekkürler.
-----
Kimse kimseyi sevmek zorunda değil. Bunun bilincindeyiz ve sevmesek de saygı duymak zorundayız. Biz böyle düşüniyorken neden sevmediğimiz kişi bazı şeyleri irdeleyip duruyor ve bizim hakkımızda olur olmadık konuşuyor ki? Niye bazı şeyleri bitiremiyor da dedikodu yapmak için her türlü hareketimizi gözlemliyor ki? Hal böyle olunca da biz sinirleniyor ve ona karşı aynı şeyleri yapıyoruz. Ama biliyor musunuz? Onun da istediği tam olaral bu. Sizi de olaya sokup kendini haklı çıkarmak. İki taraflı oynamak ve iki yüzlülüğün sınırlarını zorlamak. Biliyorum hiçbirini hak etmiyorsunuz ve siz de dedikleri karşısında susacak değilsiniz. Ama onun istediğini elde etmesine izin vermek de yapılacak en saçma şey olur. Biz kendimizi biliyoruz sevdiklerimiz ve yakın çevremiz bizi biliyor. O konuşsun dursun boşverin. Ona bir şeyler kanıtlamak zorunda değilsiniz. Siz de onun gibi davranız üzerine giderseniz olay içinden çıkılmaz bir hal alır ki buna hiç gerek yok. Öncelikle aranızdaki anlaşamamazlığın nedenini bulun. Aslında bu nedensiz bile olabilir. Aslında hep tanımadıklarımıza karşı kin, nefret... Duymaz mıyız? Ya da bir erkek/kız yüzünden oluşmuştur bu kargaşa. Ya da sizin davranışlarınızı, derslerinizi, yeteneğinizi, başarılarınızı falan da kıskanıyor olabilir. Ama sizi tanımadan yargılaması sizi çok sinşr eder. Hatta bazen her şey bir kenara gidip ağız burun dalasınız gelir. Haklısınız.
Bu durumda yapılabilecek en güzel şey onun size hiçbir zaman zarar veremediğini ve size asla da zarar veremeyeceğini gösterebilmek. Bunun da en güzel yolu umursamamaktan geçer. Ona karşılık vermezseniz delirir konuşur sürekli laf sokmak ister. Ama bir süre sonra bunun size bir türlü ulaşamadığını görür ve vazgeçer. O zaman da büyük bir zafer kazanmış olursunuz. 
Eğer sizinle dalga geçiliyorsa yine bunun en güzel karşılığı boşvermek, umursamamak. Sizin canınızı yakmak isteyenler dalaşmak için yer arayanlar olarak onların anlayamayacağı biçimde kendinizden taviz vermemeniz ve asla onlar için kendinizi değiştirmemeniz. Daiga geçtikleri şey neyse onu seviyosanız kendinizde kabulleniyorsanız. Olay bitmiştir. Onlara ne? Bu sizin hayatınız siz nasıl isterseniz öyle olur. Oluyor. Olacak da.
-
Umursama. Bu tüm düşmanlarını yok eder.

Hayattan TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin