Capitolul 2

11 2 1
                                    


-sa te concediez , dacă se va mai întâmpla vreodată ce ai făcut .

Louis:-Dar nu este vina ei .

Șefa :-Tu sa taci , ca poate te concediez pe tine primul .

Niciunul dintre noi nu mai zicem nimic , apoi șefa noastră pleacă .

Louis:-Cât de nesimtita e , m-am saturat sa lucrez pentru una ca ea .

Eu:-Crede-ma ca si eu m-am saturat pana in gât de ea.

Louis:-Pai si atunci , hai sa demisionăm .

Eu:-As vrea , dar chiar am nevoie de banii ăștia , doar sti prin ce situație trec .

Louis:-Știu ,dar femeia asta e atât de rea , nu știu cât o sa mai rezist , dacă tu nu ai fi aici mi-ar fi extrem de greu .

Eu:-Aww , si mie mi-ar fi greu , doar ești cel mai bun prieten al meu .

Louis:-Da , hai la munca pana nu revine scorpia asta .

Eu:-Hai .

Am lucrat pana târziu , sunt atât de obosita , am avut atât de multe livrări , iar mâine de dimineața mai am si curs la facultate .Dupa ce termin de făcut curat împreuna cu Louis in restaurant , îmi  iau rămas drum de la acesta , apoi ma urc pe bicicleta si ma îndrept spre casa .
Ajung acasă , iar ca de-obicei mama doarme deoarece a venit obosita de la munca . Lucrează foarte mult pentru a avea o viața cât mai buna , îmi pare rău ca nu pot petrece mai mult timp cu ea . Intru la ea in camera , o acopăr , apoi ma îndrept spre camera mea . Intru sa îmi fac un dus , apoi ma pun direct la somn , deoarece sunt moarta de obosita .

De dimineața ma trezesc la 6 , deoarece la 7 am cursuri si trebuie sa ma pregătesc . 
Ma îmbrac intr-un hanorac gri , o pereche de blugi deschiși , iar in picioare îmi iau tenesi albi scurți . Care arată cam așa

Îmi fac o coada de cal , si un machiaj cât mai simplu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Îmi fac o coada de cal , si un machiaj cât mai simplu . Apoi cobor sa îmi iau rămas bun de la mama care pleacă in același timp cu mine .
Mama:-Ce faci scumpo ?

Eu:-Bine ,ma pregătesc sa plec  , tu ?

Mama:-Si eu .Abia aștept sa vina weekendul sa putem sta mai mult împreuna .

Eu:-Si eu . Hai ca eu ma duc ca ma grăbesc .
O iau pe aceasta in brațe , apoi ies pe usa si ma îndrept spre metrou pentru a ajunge la facultate . Facultatea este destul de departe de casa , așa ca merg 10 stații .
Când ajung acolo ma întâlnesc cu Gașca de prieteni :Elena , Klaus , Alec , Maya
si Simon .

Eu :-Neața .

Toți :-Neața zic ei la unison  .

Apoi mergem toți spre clasa de cursuri . Ca de obicei Zayn era pus in banca mea , ca sa ma enerveze .

Eu:-Ce faci Zayne ?

Zayn:-Mbine puișor , tu ce faci ?

Eu:-Încerc sa ma așez in banca .

Zayn:-Si aseaza-te , ce te oprește .

Eu:-Tu , tu ma oprești ca ești pus in locul meu .

Zayn:-Pune-te peste mine .zice el cu un rânjet pervers

Elena:-Zayn încetează las-o in pace !

Zayn:-Ce ai pisi , ești geloasa ?

Elena:-Eu , pe tine ?

Zayn:-Da , chiar tu , dar din păcate inima mea e doar pentru Dove .

Eu:-Vai ma simt flatata , zic eu cu o voce ironica .

Zayn:-Știu ,e normal sa te simți așa .

Spre norocul meu profa intra in clasa , iar boul de Zayn se da din locul meu , iad eu ma așez .

Profa:-Buna ziua !

Toți :-Buna ziua !

Profa :-Vreau sa va anunț ca la Teatru orașului se caută o protagonista in rolul Julietei , iar eu cred ca Dove ar fi cea mai potrivită pentru rol . Zi ai vrea sa te duci ?

Eu:-Da , normal ca da .

Profa:-Ok , atunci voi vorbi cu regizorul .

Eu:-Va mulțumesc mult .

Profa:-Nu iti face griji , tu chiar ai foare mult potențial .

După ce cursul se termina , fug repede spre serviciu , pentru a continua cu livrările . Într-adevăr îmi e destul de greu cu programul asta , dar măcar am timp pentru facultate .

Ma duc iar spere metrou , merg iarăși 10 stații , si fug cât de repede spre restaurant .  Când ajung in fata restaurantului dau de boul ala care a dat peste mine .

Eu :-Ce vrei ma , ai venit sa te asiguri ca am fost concediată .

El:-Nu , nu am depus eu plângere si verișoara mea , îmi pare rău pentru tot ce s-a întâmplat .

Eu:-Ok , acum da-te din calea mea .

El:-Stai , vreau sa ma revanșez cu o cafea .

Eu:-Nu prea cred .

El:-De ce ?

Eu:-Nu am timp .

El:-Poate iti faci , apropo eu sunt Mike , dar tu ?

Eu:-Dove ,îmi pare bine .

El:-Si mie , deci cum rămâne cu cafeaua aia ?

Va urma...
Sper ca v-a plăcut 💚

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 29, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Diamante negreUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum