Omar P.O.V
Vi alla skrattade åt Oscar minn.
- Du borde se dig själv, säger Felix emellan skratt attackerna.
- Du skrämde mig som fan, säger Oscar som har handen på bröstkorgen för att lugna ner sig själv
- Payback, säger jag glatt.
- Vad förse går här, säger Selma som presic kom ner från övervåningen.
- Inget speciellt, säger Ogge och kramar Selma.
- Hej lämna inte mig utanför, säger jag skämtsamt och går fram till Selma.
Jag kramar Selma och hon besvarar kramen.
- Du har något speciellt att berätta till mig eller hur?, viskar Selma
Hon känner mig för väll. Jag nickar och drar henne till hallen. Jag tittar in i hennes ögon och andas in djupt.
- Selma vi har känt varandra nu väldigt länge. Exakt ett halv år och jag känner något för dig. Något starkt, börjar jag
Jag vänder min blick mot tavlan på hallvägen.
- Du kanske inte känner sammasak men jag vill att du ska veta att jag älskar dig, fortsätter jag.
Jag får ögonkontakt med Selma och hennes blick säger att hon vill bara kasta sig på mig.
- Omar jag........
Jag avbryter henne genom att kyssa henne. Hon besvarar kyssen. Vi drar oss bort från varandra och får ögonkontakt.
- Så är vi ett vi, säger jag nervöst
Selma svarar genom att kyssa mig mjukt. Shit hon är en jätte bra kyssare. Hoppas hon tycker sammasak.
Vi går mot vardagsrummet där vi får syn på killarna som tjafsar om något.
- Vad håller ni på med, frågar jag som fortfarande håller Selmas hand.
- Frågan är var höll ni hus lovebirds, säger Felix som märkt att jag håller Selmas hand.
- Vi har nyheter, säger Selma
- Äru gravid, säger Oscar chockad
- Nej nej nej, säger Selma och rodnar.
- Jag och Selma är ihop, säger jag snabbt så det imte ska fortsätta med gravidgrejen.
Felix och Oscar jublar av lycka.
- Äntligen. Vet ni hur länge vi har väntat på detta, säger Felix och Oscar samtidigt.
Jag och Selma tittar på varandra.
Ogge P.O.V
Va!!!! Nej nej nej!!!! Det skulle bara jag som skulle stå där med Selmas hand i min och säga att vi var ihop, men nej. Omar han förre och Selma gillade inte mig utan gillade Omar. Jag som trot att Selma gillade mig.
Jag måste gå över henne. Hon älskar Omar inte mig och jag måste vara glad för hennes skull.
Två kapitel på en dag rekord för mig. Så vad tycker ni om att det är Selma och Omar. Vem ska dejta dom andra killarna. Kanske kan det bli du eller din karaktär. Det kommer en sån tävling senare när jag har fått fler reads.
See ya soon <3<3<3<3<3<3
YOU ARE READING
När jag är med dig
FanfictionEn helt "vanlig" tjej som heter Selma. En dag när hon är på gallerian krockar hon med en söt kille som lära känna henne. Vad händer när hon lär känna han kompis. Kommer hon klara av pressan när det gäller hennes drömmar.Kommer hon klara av att skydd...