🔩2. Bölüm🔩

15 2 0
                                    

Biraz geç geldi biliyorum. Umarım beğenirsiniz.

'Hey! Mia.'

Bu da kimdi şimdi? Arkama döndüm ve bir erkeğin bana gülümsediğini ve ardından yanıma yaklaştığını gördüm. Gerisi yok, hatırlamıyorum. Gözlerimi, küçük ağaç evi gibi bir yerde açtım ve yanımda bir kadın alnıma ıslak bez koyuyor, ordan da beni sokakta çağıran çocuk. Uyandığımı görünce yanıma hemen geldi.

'Kimsiniz?'

'Merak etme. Sana bir şey söyleyecektim ve bayıldın.'

'Adımı nerden biliyorsunuz?'

'Ben Justin.'

'Adımı nerden biliyorsunuz diye sordum. İsminizi sormadım!'

'Tamam kızma hemen. Söyleyeceğim.'

'Benim gitmem lazım. Eve götürün beni.'

'İyileşmeden bir yere götürmem seni Mia!'

Tanrım bu çocuk ne diyordu böyle? Beni nerden tanıyor ve bana emir veriyor böyle? Gözlerimi devirdim,kafamı yastığa iyice yerleştirdim ve gözlerimi kapattım. Derin bir uykuya daldım. Çünkü şu an tek ihtiyacım uykuydu. Justin, Justin, Justin... Oy oy tüm salaklar beni bukuyır galiba.
Justin'in sesi ile uyandım.

'Mia, hadi uyan akşam oldu yemek ye.'

'Ya bi git sapık mısın nesin ya!'

'Ne? Neden insanları tanımadan yargılıyorsun? Sana yardım etmek istiyorum sadece.'

'Bu zaman kadar kimsenin umrunda değilken senin birden bire ortaya çıkıp bana yardım etmek istemen normal mi?'

'Tamam Mia. Kalk yemeğini ye ve seni evine götüreceğim.'

Justin'in şeftali renginde olan dudakları büzülmüştü. Ama haklıydım. Kimsenin umrunda değilim ben. Onun neden umrunda olayım ki? Justin bana yemeğimi getirdi ve yemeye başladım. Ardından yemek bitince tekrar başımı yastığa koydum. Justin' in bana şaşkınlıkla baktığını her hali ile hissedebiliyordum.

'İstersen yanımda yatabilirsin.'

'Az önce ağzıma sıçıyordun. Unuttun mu Mia?'

Justin'e baktım. Gözleri dolmuştu. Dudaklarımı büzüp;

'Özür dilerim.'

'Şimdi yanında yatabilirim.'

Dedi ve gülmeye başladık.

'Ama bir şartım var Justin.'

'Neymiş şartın?

'Bir metreden yakınıma
yaklaşmayacaksın. '

Sırıttı ve 'Tamam,nasıl istersen' dedi ve yanıma uzanıp yatmaya başladık....

Aşka Dönüşen İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin