Öpücük ~4~

3 0 0
                                    

Kahvaltıdan sonra Justin hesabı ödedi ve oradan çıktık. Beni gölet gibi bir yere getirmişti ve manzara çok güzel görünüyordu. Sanırım benim gibi yalnız takılmayı seven bir kişiliğe sahip olan birisiydi. Sessizliği bozarak

"Ee...?"

"Eee?" dedi ve gözlerimi devirmeye neden oldu.

"Kaç yaşındasın, nerelisin, ne işle uğraşıyorsun? Anlat işte kendini."

"Ha tamam anlatırım Mia."

"Bekliyorum."

'Adım Justin Bieber, 23yaşımdayım Kanadalı' yım ve bir şirketimiz var. Arada sırada orada takılıyorum. "

Brnim sorduğum sorulara tek cevap veren bir hödük vardı karşımda. Kardeşim benim sorduğum sorulardan hariç başka bişi söyleyemez misin?

"Başka?"

"Biraz da sen anlat Mia."

"Adım Mia. Tek yaşıyorum  teyzemle. 20yaşındayım."

Bunları söylediğimde bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Sanırım delireceğim.

"Bu kadar mı?"

"Ne dememi bekliyorsun?"

"Çalışmıyor musun peki ya sen? Erkek arkadaşın var mı mesela? Okuyor musun? En sevdiğin renk, en sevdiğin yemek. En sevdiğin şarkı, en sevdiğin ünlü."

Şaşkına bu sefer ben ona baktım. Anlamış olacak ki:

"Tamam abarttım."

Ahhh ne kadar salak varsa beni buluyordu sanırım. Manzaranın tadını biraz aldıktan sonra bakışlarımı Justin'e çevirdim.

"Erkek arkadaşım yok,-"

Sözümü bitirmeden atladı odun.

"Ah gerçekten mi, çok güzel Evet güzel."

Ne oluyo? Bana mı asılıyor anlamadım.
Tek kaşımı kaldırıp ona bakınca

"Yani ş-şey o anlamda demedim. Ah şey yani sen öyle deyince şey oldu-"

Sözünü yarım bıraktım.

"Neyse, çalışmıyorum ve okumuyorum. En sevdiğim renk mavi. Annem hep ben doğduğumda pembe havlunun kalmadığını ve beni mavi havluya sardıklarını anlatırlardı. Hatta mavi havluya sarılmış bir bebeklik fotoğrafım var. Ama mavi renk normalde de hoşuma gidiyor."

Justin bana pür dikkat bakıyordu. Ne bakıyon mk....

Lsmxşsmxlxmlxmdşxmspxmsğcmğwmdüwnxşsmxlxnspwmşxm bu bölümde böyle

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 17, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşka Dönüşen İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin