~1~

92 1 0
                                    

Terwijl Evi naar school loopt, denkt ze terug aan haar vakantie. Ze ging met haar moeder naar New York. En later naar haar vader toe in Ibiza. Haar ouders waren gescheiden. Daar zitten dus wel een paar voordelen aan. Meer op vakantie bijvoorbeeld. Toen Evi naar Ibiza ging. Ging ze in d'r eentje. Ze is 13 dus ze mocht nog niet helemaal alleen. Er zat de hele vlucht een stewardess naast haar. Ze hadden het samen heel gezellig. Dat was vorig jaar wel anders. Toen zat ze naast zo'n oude betweter naast haar, die alleen maar over zichzelf praatte. Ze zat toen de hele vlucht met oordopjes in, muziek te luisteren. Maar ja, de stewardess waar ze dit jaar naast zat, was heel aardig. Ze hadden het samen over nagellak en make-up. Evi's favoriete dingen die er bestaan op de wereld! Toen Evi in Ibiza aankwam namen ze afscheid. Haar vader stond haar al optewachten met een eenhoorn ballon. "Pahap, ik ben toch geen 5 jaar meer!" zei Evi toen ze de ballon zag. "Och ja dat is waar ook, nou ja wat maakt het uit, je blijft toch voor altijd mijn kleine meid?" "Dat is waar!" Ze liepen samen naar de auto en reden naar haar vaders huis. Het was een villa. Want vader was milljonair. Hij had een botenbedrijf. Natuurlijk had Evi een super grote kamer met een tweepersoonsbed, een mooi bureau met bureaustoel, een kaptafel, en een inloopkast! Ze had ook haar eigen badkamertje! Alles was wit, met blauwe accenten. O wat was ze blij met die kamer! Ze was zo verzonken in haar gedachten dat ze voorbij de school liep en pas uit haar gedachten wakker schrok toen de bel ging. "Oh nee! Ik mag niet te laat komen!"

Lentekriebels?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu