Jin pov.
"Hyung prosím!!" "Ne nikam nepůjdu Jimine!" Řekl jsem rázně a podíval se na zbylé dvě osoby, sledující nás z povzdálí. "Prosím, prosím! Už jsem řekl, že půjdeme! Noták Yoongi Vás chce poznat a ty mi to kazíš hyung!" Zamračil jsem se. "Tak jsi neměl nic slibovat!" Nafoukl jsem tváře a uraženě odvrátil hlavu.
No, ale můj mladší společník se nevzdával a po hodině a dvaceti pěti minutách, ano počítal jsem to na hodinách, jsem svolil. "Fajn půjdeme na párty k Yoongimu a už sklapni!" "Hurá!" Zajásal a už konečně držel zobák.
"Hej Jiminie kdy tam vlastně půjdeme?" Ozval se náš chlupáček Tae (😂😂😂). "Hm... tak kolem desáté tam můžeme dojít. "Fajn! My se s Kookiem zajdeme převléct, tak zatím!" Popadl Kookieho za ruku a už ho tahal pryč. Koukl jsem se na hodiny, které ukazovali osm hodin. "Kolik kol myslíš, že stihnou?" Zasmál se Jimin a já se zamyslel. "Aby JK mohl chodit... tak dvě." Zasmál jsem se a Jimin si promnul bradu. "Hm... já myslím, že stihnou tři." Koukl se na mě a oba jsme vybuchli smíchy.
Abych Vás vpravil do děje. Jsem Jin a můj kamarád Jimin mě donutit svolit abychom šli na párty k jeho příteli. Samozřejmě to byla ta největší chyba jakou jsem mohl udělat....
____________________________________
☆ Jsem zpět s novým příběhem tentokrát na NamJin!!! 👏👏 ☆
☆ Doufám, že se mnou zůstanete až do konce, který bude bůhví kdy 😂😂. ☆
☆ Jen hlasujte dětičky, hlasujte!!! ☆
Mína
ČTEŠ
My badboy! ||K.NJ. & K.SJ.||
FanfictionI'm back with Namjin!! I'm not really qualified to say what it is! Start: 2. 11. 2017 End: xxx