Chvíli se nic nedělo až dokud neřekl ty osudná slova.
"Seru na to!"
A naše rty se spojily.
Namjoon pov.
Líbali jsme se vášnivě a já se do polibku usmál. Po nějaké době jsme se odtáhli a Jinnie se krásně začervenal. "Copak princezno?" Uchechtl jsem se a pohladil ho po vlasech.
Znovu jsem ho políbil a rukama jsem mu sjel na zadek, který jsem mačkal. Jemně mi vzdychal do úst. Začal jsem ho pokládat na gauč a rukama bloudil po jeho těle.
Zajel jsem mu pod triko a začal jemně mnul jeho bradavky. Odtáhl jsem se, abych slyšel jeho vzdechy. Je to jako rajská hudba. Lehce jseym se usmál a ve své práci pokračoval. Zohnul jsem se a začal obsypávat polibky jeho krk. Nesměly chybět ani moje krásně viditelné značky.
Když jsem zmapoval celý jeho krk, znovu jsem se odtáhl. Přetáhl jsem mu triko přes hlavu a sobě udělal to samé. Ten jeho pohled plný chtíče, když sledoval mé břicho a hruď. Rukama začal bloutit po mých břišních svalech. Posadil se a začal mě líbat na krku. Zapletl jsem mu prsty do vlasů a jemně za ně tahal. Nacož zabručel. Když skončil své značky olízl a omotal mi ruce kolem krku. "Snad to nechceš dělat na gauči?!" Pronesl se zvednutým obočím.
Jen jsem se usmál a omotal si jeho nohy kolem pasu. Hned na to jsem se zvedl a zasmál se, jak se lekl a objal mě pevněji.
Odnesl jsem ho do ložnice, kde jsem ho shodil na postel. Ležel tam a seskousnutým rtem sledoval, jak si sundávám kalhoty.
Stál jsem před ním už jen v doat těsných trenkách. Jeho pohled byl rozkošný. Plný obav. "Neboj budu jemný!" Usmál jsem se a zalehl ho, abych ho mohl políbit.
Za neustálého líbání jsem mu začal rozepínat kalhoty a následně mu je sundal. Hladil jsem jeho přirození přes látku boxerek a užíval si jeho jemné vzdechy.
Trenky jsem mu sundal a kochal se tím pohledem. Roztomile se červenal a koukal všude jen ne na mě. Natáhl jsem se do nočního stolku pro kondom a lubrikant.
Svlékl jsem si poslední kus oděvu a párkrát si přes něj přejel. Jinnie to celé sledoval se slastí ve tváři. Sedl si a následně se sklonil k mému penisu, který hned pohltil až po kořen. "Oh fuvk!" Vykřikl jsem a zapletl si prstydo jeho vlasů. Začal jsem si určovat svoje tempo. Jin s tím neměl zdá se žádný problém a tak jsem mu mrdal jeho úžasnou pusinku.
Když jsem se blížil k vrcholu odtáhl jsem ho. "Ten ublížený pohle, och~.' Svalil jsem ho na záda a vytlačil si na prsty lubrikant. Rozetřel jsem mu ho po jeho růžovoučké dírce a s pohledem upřeným do jeho očí, zasunul jeden prst. Jeho obličejem projela bolest. Nechal jsem ho navyknout a poté s ním začal pohybovat. Takhle jsem to udělal i s dalšími dvěmi prsty.
Když už byl krásně roztažený šáhl jsem pro kondom, jeho ruka mě však zastavila. "Chci tě cítit celého! Chci cítit každý milimetr z tebe Jonnie~!" Usmál se a já přikývl. 'On mi řekl Joonie! Och~.'
Na svůj penis sem vymáčkl trochu lubrikantu a rozetřel ho. Přisunul jsem si Jina k sobě a na jeden příraz mu ho tam narval. Vykřikl a z očí mu ukáplo pár slz. "Promiň lásko, ale takhle to bude bolet míň! Za chvíli to přrjde!" Usmál jsem se a políbil ho.
Když mi přirazil naproti bral jsem to jako signal a začal jemně přirážet. Jin vzdychal a já se soustředil na nalezení určité věci- jeho prostaty. "ACH! A-ANO!" 'Aaa našel jsem ho!' Začal jsem přirážet jen tam, svou maximální rychlostí. Bzdychali jsme a postel pod náma narážela do zdi nad tím náporem.
"Jo-jonnie~! Já u-už-ach~!" "Já taky baby! Ach!" Ještě jsem zrychlil a konečně se dočkal pohledu na Jinovu tvář skřivenou orgasmem. Párkrát jsem ještě přirazil, abych ze sebe dostal všechno a opatrně z Jina vystoupil. (To je, jak z tramvajky! 😂😂😂)
Lehl jsem si vedle něj a z jeho bříška prsty setřel jeho sperma. Musel sem svého baby boye ochutnat. "Hmm... sladký! Jako ty Jinnie!" Usmál jsem se a políbil ho. Ten se jen zasmál a objal mě. "Jimin nás zabije! Porušili jsme celibát!" Řekl a rozesmál se. Musel jsem se tomu zasmát taky.
Ještě jsme se mazlili a poté oba usnuli.
____________________________________
Já to fakt napsala?? 😅😅😅😂😂
Ehm.. someone from Ostrava??
Dnes jdeme s KimChi1015 do Korejské vesničky, úplně se těším!!
Potkáme tam někoho?? Jen pište!! 😂😂😂Mína
ČTEŠ
My badboy! ||K.NJ. & K.SJ.||
FanficI'm back with Namjin!! I'm not really qualified to say what it is! Start: 2. 11. 2017 End: xxx