|He met him|

189 23 2
                                    

Jin pov.

Seděl jsem už oblečený a čekal až sem dojdou ostatní. Jako první tu šaškoval Jimin a po chvíli došel i náš páreček. Jen jsem se uchechtl a obul se.

Nasedl jsem do auta a čekal až mě všichni napodobí. Nastartoval jsem a podle Jiminových intrukcí jsem dojel až k Yoongiho domu. Už z dálky šla slyšet hlasitá hudba.

Zaparkoval jsem a všichni jsme vystoupili. Jimin nás hned začal všechny postrkovat dovnitř. "Rychle, rychle jste dneska úplně zpomalení!" Jen jsme se zasmál a vešel do domu. Hned jsme zamířili k provizornímu baru a nalili si něco. "Tak kde máš toho svého prince?" Zeptal se Tae a já se na Jimina koukl. Zrovna se rozhlížel a urputně někoho hledal. Někdo k němu došel a obejmul ho zezadu. "Aah!" "Ale copak lekl ses?" I přes tu hudbu jsme to všichni slyšeli a JK se začal smát. "To nebylo vtipné Yoongi!" Nafoukl Jimin tvářičky. "Ale bylo! Jsi roztomilí, když si rozrušený." Zasmál se a vtiskl mu dlouhý polibek. Odvrátil jsem hlavu a koukal radši okolo.

"Takže!" Ozval se Jimin a já se na ně zpět otočil. "Tohle jsou Jungkook s Taem- ti jsou mladší než já!" Pronesl hrdě a já se uchechtl. "A tohle je můj hyung Jin." Usmál se na mě a já pokýval hlavou. Yoongi nás všechny pozdravil. "A kluci tohle je můj cukříček Yoongi!" Zaculil se a Yoongi mu daroval pohlavek. "Nejsem žádnej cukřík! Jinak chovejte se tady jako doma kluci." Usmál a šel s Jiminem tancovat. JK s Taem se též někam vypařili. Jen já jako největší trotl skončil sám s vodkou v ruce.

Chvíli jsem se rozhlížel, co budu dělat až jsem zaznamenal gauč, ke kterému jsem se hned vydal i s celou flaškou vodky. 'No co noc je ještě dlouhá!' Jen tak jsem zvolna popíjel přece jen musím nějak odřídit domů. 'Jujky měl bych asi zbrzdit.' Zasmál jsem se a pití odložil. 'Tak, co budem dělat teď?'

Zvedl jsem se a šel si zatancovat. Forever alone. Kroutil jsem se do rytmu hudby. Někdo mě chytil za boky a natiskl k sobě. Hned jsem se odstrčil a otočil. Stál tam, tak nechutně vyhlížející týpek. Znechuceně jsem si ho prohlídl a davem se prodíral zpět k 'mému' gauči, který jsem si tady už stihl přivlastnit. Sedl jsem si a upil si trošku z flašky. 'Ok dnes už naposled!' Láhev jsem odložil a rozhlédl se, jestli nezáhlednu někoho z kluků. Najednou mi začal zvonit mobil a tak jsem se koukl, kdo volá. 'Matka.' "Shit!" Zvedl jsem se a šel směrem ke dveřím. Vyšel jsem ven a zapadl do uličky, kde nešla slyšet hudba tak moc. Zavolal jsem matce zpátky a zeptal se, co se děje? No byly to jen blbosti, jako že odchází na pár dní ke kamarádce atd. Vše jsem jí odkýval a následně položil. Otočil jsem se a najednou mě někdo přitlačil ke zdi a začal líbat. 'FUUUJ!!!' Snažil jsem se ho odstrčil, což se mi dařilo, až na jeho nechutné ruce, které měl všude. 'Kurva, to je chobotnice nebo co?!!' Chvíli se mi dobíjel do kalhot do té doby, než ho někdo ode mě odtáhl.

"Co si myslíš, že děláš?!" Zařval můj ehm.. zachránce. "Co se staráš kurva!" Zařval, jak jsem zjistil ten týpek, co mě omacával vevnitř. "Aish... nesnáším týpky jako ty." Pronesl ten kluk a koukl na mě. Ušklíbl se a já se zamračil. Nelíbilo se mi to. "Tady ten je můj, takže si dej odchod!" Vykulil jsem oči a zakuckal se vlastní slinou. Ten týpek se zamračil a chtěl toho ehm... budou týpek 1 a týpek 2 ano? Abych je mohl lépe rozlišit. Takže ten týpek 1 chtěl týpka 2 praštit, akorát že se vyhl a z pásku u kalhot vytáhl... ne vibrátor to vážně nebyl. 'Na co to myslíš Jine!' Zpět k tématu vytáhl zbraň! Couvl jsem a vyděšeně na něj koukal. "Neměl si sahat na něco, co je moje!" A pak bum! Vystřelil.

____________________________________

První kapitola, taková akčnější. 😂😂😂

No jinak budu přidávat každý čtvrtek. Dobře vím, že mě už znáte a víte, že to nedodržím, ale budu se snažit!!! 😁😁😂

Předepisuju si části dopředu, když mám volno, takže mi to snad aspoň u jedné knihy výjde! 😂😂

+ udělám si tady reklamu, takže prosím čtěte i moje ostatní příběhy. Děkuji. ❤❤❤❤

Mína

My badboy! ||K.NJ. & K.SJ.|| Kde žijí příběhy. Začni objevovat