|Back to us|

97 15 5
                                    

Namjoon pov.

Po dojemném představení mezi Jiminem a Yoongim jsem se otočil k Jinniemu.

Jen se na ně koukal a usmíval se, ale jakmile se podíval na mě jeho úsměv opadl. Zřejmě z toho, jak jsem na něj křičel. Povzdechl jsem si a přešel k němu.

Přitáhl jsem si ho k sobě za ruku a něžně ho políbil. Odtáhl jsem se a opřel si čelo o to jeho. "Omlouvám se, že jsem na tebe křičel, ale aspoň to dobře dopadlo!" Usmál jsem se a Jin po chvíli také.

"Tak teď se vrátíme zpět k nám dvoum!" Vzal jsem ho za ruku a začal táhnout. Hned pochopil a zavedl mě do svého pokoje.

Měl ho světlý, krásně vybavený a prostě krásny, stejně jako on. Seděl na posteli a s úsměvem mě sledoval, jak si prohlížím jeho pokoj.

Hned jsem si sedl vedle něj a položil svou ruku na jeho stehno. Trochu se ošil a snažil se mou ruku setřást. Stiskl jsem mu koleno silněji a těžce vydechl. "Takže, jak začít? Heh. No ten chlap, kterého jsem před tebou... zabil." Poslední slovo jsem zašeptal a koukl na Jina, který sledoval stěnu před sebou. "Patřil k jednomu mafiánovy, který se za to zabití chce pomstít skrz tebe." Koukl se na mě. "A já tě chci ochránit tím, že semnou teď půjdeš a zůstaneš!"

Chvíli nic neříkal a pak se na mě otočil a vydechl. "Asi stejně nemám na výběr, co?!" "To teda nemáš!" Zasmál jsem se a svou ruku z jeho stehna přesunul na jeho tvář. Zčervenal a ve chvíli, kdy jsem ho chtěl políbit do pokoje vletěl Jimin s Yoongim v patách.

"STOP!" Zakřičel Jimin a odtrhl nás od sebe. "Až po svadbě!" Zmateně jsem se ohlédl na Yoongiho, který se smíchem pokrčil rameny.

"Jimine, co to děláš?" Zeptal se s úsměvem Jin. "Žádné líbání, osahávání ani sex! Dokud nebude po svadbě! Takže budete mít celibát! Osobně na to dohlédnu!" Ukázal na mě prstem a pronesl: "Takže ruce a jiné údy od mého hyunga pryč!" "Fajn?!" Zmateně jsem se koukl na Jina, který jen kroutil hlavou a uchechtával se.

Poté, co se Jimin zklidnil a mi mu slíbili, že budeme držet celibát, o čemž silně pochybuji, se začal Jin balit abychom mohli jet ke mně.

____________________________________

Sem na půl ohluchlá a nevím půlku z pohádky Vaina, protože tu každý kolem mě mluvil a já slyším jen každý třetí slovo... 😅😅😂😂😂

Bože proč se ty blbé věci stávaj mně? 😂😂😂😂

So sad

Mína

My badboy! ||K.NJ. & K.SJ.|| Kde žijí příběhy. Začni objevovat