V škole sa neudiali nejaké extra veci.Hlavne až na to,že všetkým babám prekáža,že som im ukradla Marcusa a boh vie čo.,,Pôjdeš po školy k nám?" nahol sa ku mne Marcus a uhryzol mi ušný lalôček (neviem jak sa tomu hovorí😂)
,,A Martinus nás otravovať nebude?" ponazdvihla som jedno obočie.,,Neboj sa nejak to vybavím" pobozkal ma a vybrali sme sa do učebne fyziky.Po fyzike sa sme išli do jedálne na obed.Ako každý deň tam stál Martinus s jeho kamarátom Simonom ktorý do mňa furt zabŕda.
Alebo Vikina s Jacobom.Každú sekundu sa oblizovali a vymieňali si sliny.Ako nechcete vedieť čo mi u nás robíme s Marcusom ale v škole? To je moc.,,Ahojte hrdličky" pozdravil sa nám najväčší idiot a zároveň najväčší šprt na škole..Simon.O ňom som vám už hovorila.
,,Nazdar šprt" nenávidí keď ho tak voláme.No čo,nemá provokovať.,,Dnes idete k nám? Lebo keď hej tak príde k nám Simon a jeho brat Leo" povzbudivo sa na nás usmial Martinus.,,Vieš čo,radšej pôjdeme k Emme" dal mi ruku okolo pliec a pobrali sme sa preč.Zobrali sme si obed a sadli sme si úplne dozadu.
,,Vážne chceš ísť k nám" opýtala som sa ho .,,Však čo.Hentý traja nám pokoj nedajú" mykol plecami a ďalej prežúval svoje sústo.,,A čo chceš robiť u nás?".,,Však čo furt" si domyslite čo myslí.,,Nie,dnes nie",,Ach jaj" videla som čo mu je ale toho sexu každý deň mám plné zuby.
Po obede sme tak išli k nám.Marcus to chcel ale ja som nemala náladu a ajtak mám svoje dni.,,Nepozrieme si nejaký film? Keď už sa hrať nebudeme?" no neviem či to mám nazvať hranie.
,,A čo by si chcel pán dokonalý kukať?" mám chuť na horor.,,Videla si IT?" a,že sa bojí hororou.,,Nebudeš sa báť?",,Ale prosím ťa však si tu ty" a utekal hore smerom do mojej izby pre počítač.
YOU ARE READING
I don't understand✔️[M&M]
Short Storypozná to niekto,keď vás niekto do niečoho núti ale vy mu odporujete? lebo ja hej..