Dnes je posledný deň,čo sme v škole.Ako vždy mi budík zvonil o 6:30 tak som svôj milovaný budíček vypla.
Vstala som a namierila som si to do kúpelne kde prebehla moja každodenná rutina.Po vykonaní rannej rutiny som išla do izby a obliekla som si toto:
Keď som sa prezliekla postla som moju najnovšiu fotku na instagram.Mám tam okolo 10K sledovateľov a pred nedávnom som dosiahla svoju vysnívanú korunku na musical.ly.
Musím to brať s tou fotkou tak,že musí byť dokonalá lebo tá fotka bude uložená v najnovších smartfónoch. Tu vám hodím tú fotku:
Tolko som sa parádila,že už bolo 7:20 tak som zbehla do kuchyne kde mi mamka chystala desiatu.
,,Dobré ráno mami" pozdravila som ju a išla som zobudiť mojich bratov ktorý sú skoro taký starý ako ja.Jacob a Simon...Simon je ten najmladší a Jacob je odomňa mladší asi o pol roka.
Veľmi si spolu rozumieme a pomáhame si navzájom.,,Chalani vstávame!" vletela som im do izby a hneď boli hore.,,Bože čo je však je len ešte len šesť hodín" unavene povedal Simon a hlavu si schoval pod perinu.,,Nie kámo,ono je 7:30 tak si zdvihni svoju riť a bež sa prezliecť a umyť zuby a neviem čo všetko ráno vykonávaš" uchechtol sa Jacob ktorý sa u išiel obliekať.
,,Tak tak,o 5 minút idem,tak ak nechcete zmeškať autobus radím vám aby ste si švihli" upozornila som ich a išla som si ešte pre vak a zišla som dole kde som si len hodila desiatu do taky a pobrala som si obliecť svoje Superstarky od adidasu.Keď som pomyslela na tých našich triednych nagelovaných buzíkov v našej triede bolo mi hrozne špatne.
Ako jediné dievča som priateľa a ani žiadnych kamarátov nemala.Žiadne také zanedbávajúce baby na našej škole niesú a to nehovorím len o sebe.Teda nájde sa jedna ale to je o tri roky odomňa mladšia a volá sa Natália.Počúva rep a čo ja viem čo všetko ete.Bolo 7:35 a chalani si u obúvali svoje conversy.Ešte som sa zamyslela nad Marcusovou chutnou tváričkou a mohli sme ísť.
Bolo leto take iadne bundy som ťahať zo sebou nemusela.V kraťasách nosievam slúchatká take celú cestu idem pozadu a idem si svoje.
Slúchatká,najlepší únik z reality nie? Ak si hovoríte,tak sme autobus zmeškali.Chvála pánu Bohu.Gunnarseni bývajú hneď vedľa nás take máme spoločnú záhradu.Je tam aj bazén ale keď je tam Martinus nechcem vidieť jeho rozplývajúcu tváričku na mojej postave.
Keby tam bol Marcus by som si to akokedy užívala.Nad tou predstavou som sa pousmiala.,,Hej Emma? Nad čím sa tak usmievaš?"
STAI LEGGENDO
I don't understand✔️[M&M]
Storie brevipozná to niekto,keď vás niekto do niečoho núti ale vy mu odporujete? lebo ja hej..