nine

330 29 3
                                    

,,Aký začiatok?" ako myslel,že začiatok?,,Ach nerieš" vytiahol si nejaký zvláštny biely sáčok s cukrom.

,,To je cukor?" neveriacky som sa na neho pozrela a vytrhla som mu ten sáčok z ruky a ovoňala to.Však aký debil nosí cukor v sáčku von.

,,Ehm to cukor nieje" ,,A čo to je? Strúhanka?" on ma ide hádam sfetovať. ,,Kokaín"

,,A načo ti je kokaín?",,Chceš?", ,, Ja neviem nepríde mi to ako dobrý nápad.Nič o tom neviem.Čo ked to je vážne cukor a ja si ho šňupnem a budem za socku?

,,Je to jednoduché stačí keď si na túto krabicu nasypeš trošku",začal sypať to hovno na box.,,Potom si touto kartičkou nahrnieš trošku na kopu a vdýchneš do seba"

,,No ok" začala som presne ako mi opísal a už som mala v sebe.Bolo to dačo neopísateľné.Vyvolalo to vo mne adrenalín.Na tej lúke čo sme sedeli sa predomnou zjavilo akosi veľa jednorožcou.

,,Cigu?" podával mi do ruky dve cigarety s marihuanou zatiaľ čo moju pozornosť upútavali jednorožce.

,,Trošku viacej pridaj" započuli sme dačo v kríkoch.Nebodaj si to niekto rozdáva,,Poďme sa pozrieť kto je to" prikívla som a podošli sme k stromu odkiaľ vzdychy prichádzali.

,,Martinus?"

,,Luisa?" Ehm moja kamarátka si tam rozdáva s Martinusom.S tým sexy chalanom ako je jeho dvojča a on ma balí už od siedmej triedy?

,,Do riti jak ste nás našli" ozval sa Martinus zatiaľ čo Luisa utekala s holou riťou niekam za strom.

,,Akože boli sme tu na rande a započujeme,že niekto ondí" ja som medzi tým prepukla v nehorázny smiech.,,Emma to zaplatíš!" vykríkla Luisa zatiaľ čo sa vracala k nám späť.

,,Ako pardon ale ja za to nemôžem" pousmiala som sa a išla nad pobaliť všetko čo nám tam ostalo.

2 days later

Jak inak som sa zobudila vedľa Marcusa.Moji rodičia si stihli nájsť prácu v Osle a moji bratia sa rozhodli ísť s nimi tak som si sem nasťahovala Marcusa.Chcela som ho zobudiť ale nebol nikde.

Musel som súrne odísť domov.Naši potrebovali aby som im postrážil Emmu.

Milujem ťa.
Mac

No..toto som si našla na stole.Keďže som vám tu Luisu nespomínala lebo som na ňu chuderu zabudla tak je to 15 ročná baba ktorá si užíva života.

Takže som sa ju rozhodla navštíviť.Ale ešte pred tým som vykonala rannú hygienu a obliekla si čiernu croptop Adidas mikinu a čierne rifle s dierami na kolenách.A na nohy samozrejme Yeezy.

Ešte som si zobrala vak Reebok. A mohla som ísť.
Keď som bola pred jej domov som zazvonila.Nič.Zvonila som asi 5 krát stále nič.Nakukla som za roh či má otvorené okno.Mala ho otvorené.

Tak som vstúpila dnu.Akurát sa predomnou zjavila nahá Luisa zakrytá pánskym tričkom a keď som jej nakukla cez rameno som skoro odpadla.

Po niekoľkých tisícročiach nová časť.Ten začiatok je idk čo ale čo už😂 vôbec neviem ako je to s drogami.Keďže je toto short story zachvilu bude koniec💜

I don't understand✔️[M&M]Where stories live. Discover now