ten

286 27 1
                                    

Na gauči sedel holí Marcus.No ide ma odjebať.Vlepila som jej takú facku až sa jej z riti musí pariť.Okamžite som mala zamierené za Martinusomg.Ani som nestihla zazvoniť a už ma objímal Martinus.

,,Mrzí ma to" rozplakal sa aj on.,,Aj mňa,ani nevieš ako" hrozne som ho stískala.Až som si uvedomila čo robím.Z ničoho nič svoje pery prišpendlil na tie moje a samozrejme som začala som spolupracovať.Chytil ma pod zadok a už to išlo.

(Nebudem to rozpisovať 😂🍆)

Až teraz som si uvedomila čo sa stalo.Ja som sa vážne vyspala s Martinusom Gunnarsenom?Otočila som hlavu a zistila som,že Martinus je už hore.Hral Candy Crush. (😂😂)

Ja som si jeho hlavu položila na jeho hruď a pozerala akú rakovino-tvornú hru to hrá.

,,Už si hore?" opýtal sa ma TINUS ako som sa mu pozerala do mobilu. ,,Nie" uchechtla som sa a viac sa na neho natlačila.Asi ďalších 10 minút som mu tam civela a po chvíli som sa odvážila prehovoriť.

,,Tinus?" opýtala som sa ho.,,E-h áno?" asi ho to oslovenie zarazilo.Ale som rozhodnutá a pripravená ho tak volať. ,,Ako to je teraz medzi nami?" medzitým si prehodil cezo mňa ruku a začal mi hladkať ruku od ramena po zápästie (snáď viete ako to myslím 😂 tak podĺž ruky😂).

,,Ja neviem,stále miluješ Marcusa ako ja Luisu.Tak tu zostava možnosť kamaráti s výhodami" ako REALLY.Marcus má dnes ráno podviedol a ja ho mám podvádzať x-milión krát? Ale čo už.Ajtak žiadne puto Marcus ku mne určite necíti.

,, Fajn,ale dnes to pôjdeme zapiť" usmiala som sa na neho a dala mu pusu na špičku nosu.

Išli sme sa zatiaľ poobliekať,najesť a mohli sme vyraziť.

Vidím to dnes na dokončenie príbehu 💜

I don't understand✔️[M&M]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang