Jaja, ik ga een heel leuk nieuw spannend boek beginnen. het gaat over de honger spelen maar dan met beroemdheden als tributen wie zal winnen? , wie zal sterven ?
Hier zijn de deelnemers van The Original Hunger Games #CelebEdition
District 1~Lucy Hale en Harry Styles
Harry Styles: Deze jongeman is erg gewild onder de jonge meisjes zullen zij hem helpen bij zijn Sponsorhip, Zal Harry zijn mooie charmes kunnen gebruiken om als een listige vos door t spel te kunnen vervagen en de wedstrijd te winnen?
Lucy Hale: Ook wel bekend van de serie Pretty Little Liars als Aria Montgomery, Lucy kan goed geheimen bewaren en zingen en acteren kan ze ook, Maar zullen deze charmes haar helpen bij het winnen van De Honger Spelen?, we zullen zien.
District 2~ Robyn Rihanna Fenty en Beyoncé Knowles
Rihanna: Deze Only Girl In The World heeft een hoge status in de celebrity level, zal dit haar helpen? of brengt het tot alleen maar meer haat? Is Rihanna iemand die liever de kat uit de boom kijkt en niemand wat aan wil doen of is ze koelbloedig en schiet ze zo een Man Down? we shall see.
Beyonce: Queen B , veel volgers maar daarom ook veel haters. Beyonce een van de mooiste vrouwen te wereld staat bekend als liefdadig en erg onschuldig, Maar zou ze dan eindelijk haar Gruwelijke kant laten zien in deze gevaarlijke strijd ?We zullen zien.
District 3~ Demi Lovato en Ariana Grande
Demi: Demi, die zou toch nooit iets kwaad doen? , of zal ze vechten voor haar lovatics. Stort ze weer in ? of houdt ze deze strijd van leven en dood vol tot het einde?We zullen zien.
Ariana:Een schattig lief meisje met een goede stem, maar is ze ook in staat om haar pokerface op te zetten en haar cutie imago weg te doen? We gaan het zien.
District 4~ Jay-Z en Will Smith
Jay-Z: Een goede vader ,rapper en echtgenoot. Zal Jay-Z de kracht hebben om de Honger Spelen te winnen en zal hij oog in oog komen te staan met zijn geliefde Beyonce? of zal hij haar zien sterven en een Meltdown krijgen? We shall see.
District 5~Taylor Swift en Justin Bieber
Taylor&Justin: Taylor en Justin hebben allebei veel haat dus zullen zij degene zijn waarop de rest het als eerst gemunt heeft? Of zijn ze juist erg geliefd in de Showbizzness ?. We zullen zien.
District 6~Niall Horan en Selena Gomez
Niall: Erg geliefd onder de dames bekend als de blonde ier van de boyband 1D. Zal hij kunnen winnen en zijn grote idool en voorbeeld Justin Bieber als het zover komt kunnen Vermoorden? We zullen zien.
Selena: Selena heeft veel vrienden in het spel zitten zal zij in staat zijn om haar vriendinnen Demi en Taylor te kunnen zien sterven of nog erger Vermoorden? En zal Selena wraak nemen op Justin Bieber ? of heeft ze toch nog een goed hart? We zullen zien.
District 7~Lindsay Lohan en Paris Hilton.
Lindsay: Lindsay Lohan....een apart geval, totaal losgeslagen en gek als wat of is dat eigenlijk een pokerface? van iemand die in staat is om iedereen te vermoorden?. we zullen zien .
Paris: Diva der Diva's , zal dit dom blondje de eerste zijn die gesneuveld word om dat ze bang is dat haar kleren vies worden? of heeft ze een medogenloze stoere kant die ze gaat laten zien? we zullen zien , we weten in iedergeval dat Paris lang zonder eten kan :)
District 8~Taylor Lautner en Robert Pattinson
Taylor: Een stoere gast , gewild onder de meiden van #teamJacob en een stoere wolf in de film Twilight. Zal hij net zo stoer zijn als zijn personage Jacob ? of is hij gewoon zo een ego die zijn nageltjes niet wil breken ? we zullen zien,
Robert: Een stoere gast letterlijk Koudbloedig , zal hij de snelheid van zijn Personage Edward in het echt ook kunnen gebruiken ? of is hij eigenlijk zo een dikzak die niet weet hoe hij moet rennen? We zullen zien.
District 9 ~Valerio Zeno en Lorde
Valerio: Een grappige man , die alles durft bekend om zijn coole acties op tv een echte waaghals, maar zal hij ook in staat zijn om iemand te vermoorden?We zullen zien.
Lorde: Een slimme stille meid, ze kan goed zingen maar kan ze ook meer? , zal Lorde in staat zijn om iedere speler uit te schakelen en de Honger Spelen te winnen? We zullen zien
District 10~Pharrel Williams en Britt Dekker
Pharrel: Altijd vrolijk , zingen kan hij , Kan hij ook slim spelen ? Kan hij ook mensen vermoorden? , Wat in iedergeval zeker is in dit spel is hij niet zo Happy.
Britt: Een dom blondje met heel wat hersenen,ze heeft al eerder een soort wedstrijd gewonnen maar zal ze dit ook kunnen winnen? of zal ze nooit in staat zijn om maar ook iemand een vlieg kwaad te doen? , we zullen zien.
District 11~Katy Perry en Bruno Mars
Katy: Zal zij haar liefe schattig candy imago kunnen verbreken? en de strijdhaftige Katy laten zien die in staat is om de Honger Spelen te winnen,maar als ze nou eenmaal in het spel zit there's no going back dus,We zullen zien.
Bruno: Mr.Mars , Hij kan goed zingen maar niet veel mensen weten hoe hij is, hij is niet een van de meest geopende beroemdheden en houdt graag dingen prive onder zijn zonnenbrillen, Zal hij ver komen in de Honger Spelen? We zullen zien.
District 12~Chloe Grace Moretz en Sasha Pieterse
Chloe: Een stoere meid, een perfecte actrice,jong snel en slim, een goede kans dus. Zal Chloe net zo stoer zijn als haar rol in kickass? Of is Chloe nog te jong voor alles en wordt ze het eerste slachtoffer ? We zullen zien.
Sasha: Ook wel bekend als Alison Dilaurentis van de bekende serie Pretty Little Liars, zal zij net als in de serie goed geheimen kunnen bewaren en zichzelf goed schuil te kunnen houden ? We gaan het allemaal zien in: DE HONGER SPELEN #CelebEdition
je zult in deze serie vooral veel pov's zien en verschillende verhalen.
Wie denk jij dat er gaat winnen ? en wie er als eerst zal sneuvelen?
Comment het hieronder :) Happy Hunger Games and may the odds be ever in your favor.
JE LEEST
The Original Hunger Games #CelebEdition
Teen FictionDit boek is een hungergames Fanfiction , Een hongerspelen als nooit van tevoren met al jou idolen, Wie zal het tot het einde volhouden en de Honger Spelen winnen?