BOEM , daar ging een knal, Het lichaam word opgezogen. In de lucht zie je een foto van Taylor Swift,
"Kom Niall sta op!" , het is Harry ,Harry heeft Taylor vermoord...."Maar..Maar ..hoe .wist je ? " , "Dat je weg zou gaan ?" vroeg Harry , Niall: "Ja? " , "Kom op , je bood je aan om de nachtdienst te doen, ik bedoel je houdt van slaap? en je deed raar en ik zou je nooit verlinken ik ben een vriend",
Niall kijkt opgelucht naar Harry net toen ze weg wouden lopen scheen iemand in hun gezicht, eigenlijken iemanden. Beyonce Jay-z en Will keken naar ze, "Jullie wouden weglopen he? " zegt Jay-Z Bazig, Jay-Z haalt zijn gun omhoog ,Beyonce rent naar Jay-Z en probeert hem tegen te houden, "NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE" schreeuwt Beyonce, "Boem Boem", er klinkt een knal, een iemand rent weg, een blijft liggen doodstil en zijn lichaam word opgezogen langzaam naar de echte wereld om begraven te worden. TUDUUDUDUDUTUMTUTTUM, het hungergames liedje klinkt ,
Katy kijkt naar boven , ze ziet het staan "Harry? , is Harry dood" , Katy huilt bijna
Katy's POV: "Hij was jong en had een talent, ik haat dit! , ik pak ze terug allemaal!"
Demi slaapt tegen een boom met een soort gooi bijl in haar hand, Demi schrikt zich wakker
"Wie is daar ?" , Ariana komt achter een boom vandaan "Niks doen ik ben het" , Demi rent op Ariana af en geeft haar een knuffel. Maar het was een val Ariana pakt terwijl ze Demi knuffelt haar bijl af en neemt een stap achteruit. Demi wordt gevangen in een soort net, Bruno en Lorde komen achter een boom vandaan. "Zo dus jij bent Demi? ,Aangenaam kennis te maken ik ben Lorde" , Demi:" Hoe kon je dit doen Ariana, we zijn van het zelfde district!", "Weetje, Demi? , mij werd altijd geleerd dat ik eerst alle gevaren uit moet schakelen, als wij overblijven vermoord jij mij sowieso dan herinner je je niks meer van 'hetzelfde district' , "Ik maak je kapot!", Demi spuugt in Ariana haar gezicht, Ariana loopt op haar af "JIJ GORE BITCH"" , roept Ariana boos ,Ariana pakt een mes en is net van plan Demi te gaan uitschakelen totdat."
"HEY JULLIE DAAR" , wordt geroepen Lorde,Bruno en Ariana kijken om het is Taylor aan een Liaan,Robert snijdt terwijl Lorde ,Bruno en Ariana op Taylor letten het net open , Demi pakt de stungun die Robert heeft af en schiet op Ariana " DEZE GA JE VOELEN", Demi schiet . Lorde en Bruno rennen weg..."BOEM ,KRAK , BOEM,BASH" , Taylor ,Demi en Robert lopen met ze drieen naar de rand van het stijle stene weggetje, Het is Lorde , ze heeft te hard gerend en is uitgegegleden "BOEM", haar lichaam wordt meegenomen.
"Hoe kan ik jullie ooit bedanken" , zegt Demi verassend , "Niet , wij willen de hunger games op een eerlijk manier eindigen , we zoeken een weg om de spelen te stoppen", zegt Taylor "Dat kan niet ze hebben alles uitbedacht tot op het puntje"zegt Demi, "Wij gaan alles proberen , als wij dan sterven dan sterven we als helden", zegt Robert.
Niall's POV: "Wat heb ik gedaan..Wat heb ik gedaan..Harry is DOOD , MORSDOOD, van de aardbodem verdwenen, Ik kon hem tegenhouden , hij had me niet hoeven helpen ik kon hem tegen houden " , Niall huilt zachtjes... "Het komt goed" hoort Niall zachtjes, Niall kijkt naar boven "HARRY...!" "sst...stil zijn anders horen ze je , ik ben gestorven voor jou als een vriend zo had ik willen sterven, ik hou van je broer ,voel je niet schuldig..win het spel op een eerlijke manier" , Het waanbeeld van Harry verdwijnt en Verandert in een soort doos, Niall pakt het Doosje op , waarop staat: "From Mommy To You", het is Nialls favoriete soep die hij altijd krijgt van zijn moeder als hij zich verdrietig voelt, Niall pinkt een traantje weg, Hij glimlacht en stopt de soep in zijn tas.
"Babe, ik wil dit niet meer, je kan geen mensen vermoorden" , "Luister Schatje,ik wil dit winnen ik wil een manier zien te vinden om er samen uit te komen voor Blue " , Beyonce Omhelst Jay-Z
"Dat snap ik babe, maar als dat nou onmogelijk is?" zegt Beyonce, "Dan zal ik er alles aan doen om jou te laten overleven",Zegt Jay-Z "Elk doodt persoon is een tegenstander minder, ik heb ook pijn maar ik moet me verstand op nul zetten, Voor jou ,Voor Blue",Jay-Z geeft Beyonce een kus op der voorhoofd , "I Love You Baby", Beyonce haalt haar tranen weg en gaat slapen.
Katy's POV: "Oke het gaat als volgt , ik maak een Vuurtje ik blus het met water , waardoor alle rook vrij komt, Bij het vuur ligt me val klaar, terwijl ik ren naar het kamp en alle benodigheden pak"
Katy maakt een vuurtje ze blust het en rent snel weg,
"Hey wat is dat zegt?" Will tegen Jay-Z , kom we gaan kijken! Jay-Z zegt tegen Beyonce dat ze moet opletten en geeft haar een wapen.
Katy ziet niemand staan in het kamp en zigzagt tot ze bij de tent is, Katy zoekt naar eten "KATY?", zegt Beyonce , "Beyonce?" zegt Katy, ze omhelsen elkaar , "Waarom hebben jullie Harry vermoord? Waarom?", Beyonce legt uit"Jay-Z deed het uit onmacht ik wou hem nog tegenhouden, maar het was te laat", "wacht waar is je man nu ?", Vraagt Katy, "Will en Jay zagen rook uit het bos komen ze zijn gaan kijken en ik moest opletten", "SHIT !!!", Roept Katy , "WAT ?" vraagt Beyonce beangstigend, "Boem Boem" , 2 Knallen ....
"WAT HEB JE GEDAAN ?" , Schreeuwt Beyonce boos, "Sorry ,Sorry , Ik had een val gemaakt, ik dacht..ik wou..gewoon..om Harry ...weetje", De foto's van Will en Jay-z staan in de lucht ..., "JIJ BITCH!" , Beyonce pakt een wapen en Schiet .... Katy Bukt , En rent ZigZagend weg, Beyonce rent achter haar aan , alleen niet zigzagend "'JIJ ...JIJ " , 'KNAL ,BOEM', het schot gaat , Beyonce stapte op een mijn , Katy Rent weg.
Spannend he ?....
Doden van dit deel.
1.Taylor Swift (5) vermoord door: Harry Styles
2.Harry Styles (1) vermoord door: Jay-Z
3.Ariana Grande(3) vermoord door: Demi Lovato
4.Lorde(9) dood door ongeluk
5.Jay-Z(4) vermoord door bloedzoekersval van: Katy Perry
6.Will Smith(5) vermoord door bloedzoekersval van: Katy Perry
Districten hoe ze er nu uitzien
District 1: Lucy
District 2: Rihanna
District 3: Demi
District 4: /
District 5: Justin
District 6: Niall
District 7: /
District 8:Taylor en Robert
District 9: /
District 10: /
District 11: Katy en Bruno
District 12: Sasha en Chloe
JE LEEST
The Original Hunger Games #CelebEdition
Teen FictionDit boek is een hungergames Fanfiction , Een hongerspelen als nooit van tevoren met al jou idolen, Wie zal het tot het einde volhouden en de Honger Spelen winnen?