Het starschot gaat bijna, nog 30 seconden, De Tributen komen uit hun liften en zien een groot eiland.
Demi's POV: OMG, Een super groot eiland , ik pak die die tas en als het nog kan een wapen en ren keihard weg...
Rihanna's POV: Kalm blijven Robyn , je gaat dit winnen het komt goed!
Will's POV: Oke..Ik pak me spullen kijk niet en vermoord wie ik kan, je kan het will!
De Schoten gaan iedereen rent door elkaar heen , De eerste doden vallen, Ariana rent maar struikelt ,ze ziet Lindsay achter haar aan komen met een Bijl
Ariana:"ROT OP GEK " , Ariana vecht een beetje met Lindsay, Ariana maakt een verkeerde beweging, BOEM, Er klinkt een schot....Lindsay kreeg de bijl recht in haar hoofd.
Ariana Staat op en rent diep het bos in.
Rihanna ziet Paris twijfelachtig staan, ze ziet een kruisboog en pakt hem snel op ..Valerio Springt op haar rug Riri: "GA VAN ME AF!" , Valerio: "GEEF ME JE WAPEN" , Rihanna en Valerio vechten om het wapen , Opeens staat valerio stil met zijn mond open en valt achterover, Het is Sasha , ze heeft Valerio in zijn rug geraakt met een rambomes...Sasha kijkt strijdlustig naar Robyn en wilt een mes gooien, Rihanna bukt...BOEM, Rihanna denkt "Ben ik dood?" Rihanna kijkt beangstigend naar haar rechterkant, daar ligt hij , Doodstil wachtend tot ze lichaam naar boven word gezogen. Het is Pharrel , Rihanna maakt een klein schietgebedje en rent weg.
Will Smith rent naar het midden van het slagveld , hij begroet Niall en Harry en besluit samen met Jay-Z en Beyonce een team te vormen...
Paris rent , maar het is te laat , Beyonce schopt haar in haar rug , Paris breekt een bot en valt bewusteloos, Beyonce loopt geschrokken weg terwijl Jay-Z een kogel door haar kop schiet..."BOEM BOEM", twee knallen een van de kogel een van het schot.
Chloe rent kortademig door het bos, ze heeft al haar spullen die ze nodig heeft ze gaat zitten achter een struik waar niemand haar kan zien. Chloe heeft astma en gaat bijna hyperventileren, Chloe hoort een krak!
Chloe's POV: "Shit , ik kan me adem nu niet inhouden " , Chloe probeert haar adem zo goed mogelijk in te houden, waardoor ze alleen nog maar harder gaat ademen, Chloe sluit haar ogen voor 1 min ,
Chloe schrikt zich wakker : "Wha, waar ben ik ,Lucy?" Lucy: "Ja, Chloe ik kom je helpen ik zag dat je een hyperventilatie had, mijn broertje heeft ook astma" Lucy pakt chloe's pols en voelt haar hartslag , Lucy: "het gaat weer wat beter ,Hier drink wat" , Lucy geeft chloe haar fles water,Chloe:"Sorry, dat kan ik echt niet aannemen het is je enigste fles", Lucy: "het maakt niet uit , jij hebt het harder nodig dan ik" , net toen Chloe haar eerste drie slokken nam hoorde ze gekraak uit de bosjes, "Bukken" fluistert Lucy, Chloe doet haar ogen dicht en knijpt in Lucy's hand,Lucy Schrikt "SASHA!",Lucy staat op en geeft Sasha een knuffel , "Je hebt chloe gevonden zie ik " zegt Sasha opgelucht , Lucy: "Ja , ze kreeg een astmaanvaal, ik ging haar helpen", mooiso ..Sasha geeft Chloe een hand en tilt haar op Lucy,Chloe en Sasha lopen samen weg.
Britt dekker rent beangstigend door het bos , '"AAAAAAAH , LAAT ME GAAN" , voor haar staan Taylor .L en Robert , ze zeggen "Stop , we gaan je niks doen", Britt loopt met de jongens mee, Taylor hoort wat, "BUKKEN" , Robert bukt maar Britt net te laat , "BOEM" ,Britt haar lichaam valt van een berg, Stiekem kijkt Taylor naar boven , "SHIT , Het is Selena" , Selena heeft Britt vermoord met een doodgewone, Pijl en boog , Selena ziet Taylor , en probeert te schieten, MIS , Taylor en Robert rennen weg , De berg is stijl en Selena kijkt niet uit, Selena probeert nog net te stoppen voor de Ravijn , te laat Selena glijdt uit en valt erin ,BOEM ..Er klinkt een schot.
Niall's POV: "Shit , ik zit met deze strijdlustige mensen, ik moet zien weg te rennen"
Niall denkt nog na of Harry wel is te vertrouwen, Niall besluit toch om niks tegen Harry te zeggen, Het begint nacht te worden. Will: "WIE DOET DE NACHTDIENST" , Iedereen kijkt elkaar een beetje rond, toen Jay-Z net zichzelf wou aanbieden, riep Niall keihard : "IK!" , iedereen keek hem raar aan , "Nou , goed dan" zegt Will , "goed opletten " zegt Will, Ze gaan slapen.
Niall kijkt naar de groep ,iedereen slaapt , Zachtjes loopt Niall weg.."AAAAAH"roept niall iemand schiet een Pijl naar hem,BOEM...
Spannend he..word vervolgd
Doden van dit hoofdstuk.
1.Lindsay Lohan(7) vermoordt door:Ariana
2.Valerio Zeno(9) vermoordt door: Sasha
3.Pharrel Williams(10) vermoordt door:Sasha
4.Paris Hilton(7) vermoordt door: Jay-Z
5.Britt Dekker(10) vermoordt door:Selena Gomez
6.Selena Gomez (6) doodt door ongeluk.
Districten , hoe ze er nu uitzien
District 1: Lucy en Harry
District 2:Rihanna en Beyonce
District 3: Demi en Ariana
District 4: Jay-Z en WIll
District 5: Taylor S en Justin
District 6: Niall
District 7: /
District 8: Taylor L en Robert
District 9: Lorde
District 10: /
District 11 : Katy en Bruno
District 12: Sasha en Chloe
JE LEEST
The Original Hunger Games #CelebEdition
أدب المراهقينDit boek is een hungergames Fanfiction , Een hongerspelen als nooit van tevoren met al jou idolen, Wie zal het tot het einde volhouden en de Honger Spelen winnen?